Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg bor på Dovre, 2 og en halv time sør for Trondheim, 2 timer nord for Lillehammer. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) http://www.sandefjordpaintball.no/index.ph...products_id=108 et antarnativ. Og ang. tanken, kan du prøve å bruke angre retten. EDIT: De passer ikke, men jeg er 98% sikker på at jeg så en overgang et sted. Endret 3. juli 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 En kjempe takk til deg Er dette noe jeg kan fylle på selv, eller burde det gjøres av en profesjonell? 120 gram Co2 er nok til en tank? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Etter som jeg vett, trenger du overgangen så putter du de rett i makøren. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du som har så god greie på detgte vet sikkert akkurat hvilken overgang jeg trenger til en Tippmann 98 custom? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Ja, jeg viste. Men finner den ikke igjen ... :S (Hmm... Kan være jeg har sett feil eller noe, men) Hehe, har nettopp begynnet med paintball, så vett litte. Men vent til en av de litt mer aktive i tråden kommer, så hjelper de deg vett du. Endret 3. juli 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Okey takker for svar, skal ikke mase mer nå Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Men utifra det som er sagt har jeg litt lyst på en Tippman A5,liker utseende, og oppdateringene er ganske kule.Kan si jeg er en sniper til hjerte ,pluss jeg har gått på skytterklubb i flere år og liker rifler. Jepp det det kittet er rimmelig fett. Men sniper i paintball blir man dessverre aldri. De går rett og slett ikke langt nok. Så jeg synes ikke utseende på det kittet står helt i stil til hva en paintball markør kan prestere. Så jeg har gått for en mer "special ops" sak. For når det gjelder "sniping" med a5 er det to ting som gjelder. Ett godt løp (apex), og godt siktemiddel (rødpunkt). Etterpå dette må du jo ha kolbe og remote osv.. Så baller det på seg og alt blir plutselig mye dyrere enn du har tenkt ^^ Lenke til kommentar
KimGamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Å snipe med et paintball gevær går nok litt dårlig,ballen er jo litt "random". Men jeg tror det går an å få litt avstand med trening.Skal prøve uansett,kan være gøy. vet noen om paintballparken i Moss? er den grei,kan man trene og kan man fylle luft der? Er dette god bakke med baller for trening? 2000 baller for 298 kr er vel bra. vet noen om hvor raskt Game-On.no og westsport.no leverer? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Game-On sender som regel innen 24timer, det er min arfaring. Lenke til kommentar
KimGamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kult da trenger jeg ikke å vente så lenge. Jeg må si at selv om det ikke er noe jeg er helt erfaren med så er "special ops" oppgraderingene ganske syke,digger disse 2. men jeg må spørre er DETTE lov? Det skal vel bare se kraftig ut,for å skremme motstanderne. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Å snipe med et paintball gevær går nok litt dårlig,ballen er jo litt "random". Men jeg tror det går an å få litt avstand med trening.Skal prøve uansett,kan være gøy. vet noen om paintballparken i Moss? er den grei,kan man trene og kan man fylle luft der? Er dette god bakke med baller for trening? 2000 baller for 298 kr er vel bra. vet noen om hvor raskt Game-On.no og westsport.no leverer? Synes de så litt pillige ut. Når man bruker A5 er kvalitet ett must når det gjelder ball. Nå har jeg brukt Diablo 12 eller noe sånt. Det er rimmelig runde så det faktisk er mulig å snipe. Og sprekker sjeldent i kammeret. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kult da trenger jeg ikke å vente så lenge. Jeg må si at selv om det ikke er noe jeg er helt erfaren med så er "special ops" oppgraderingene ganske syke,digger disse 2. men jeg må spørre er DETTE lov? Det skal vel bare se kraftig ut,for å skremme motstanderne. For å si det sånn det er bare show off. Saw kittet gjør ikke markørern noe særlig bedre. Ser bare bra ut. Men den blir vanskeligere å håndtere. Det beste er nok som sakt ett spesial ops kit. Eller bare raske sammen det du vil selv uten å tenke noe særlig på å etterligne ett våpen. Uansett, skal du snipe bør du ha apexløp. Lenke til kommentar
KimGamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm,finner en diablo her i norge som ikke er i bokser med 16-20 000,ED-sport har poser med 500 baller i seg for under 200 lappen. Har bare lyst på noen få (ca 500-2000) for å trene og bli kjent med geværet. og hvis det blir ballsprekk noen ganger er nok greit,da kan jeg lære hva jeg skal gjøre. Er AmmoBOX,AG1,BlackBOX og RPS kuler greie for en A5?Men de andre kulene kan virke også ikke sant? bare mer fare for sprekk? Saw modden er kansje litt nyttig for forsvar i "capture the flag",hvis en ser flagget og begynner og løpe mot det,plutselig ser man ned løpet på en diger paintball SAW gevær, jeg tror ikke du tenker "å det er jo bare et vanlig gevær" jeg hadde nok tenkt "SHIT" og løpt som bare rakkern i motsatt retning. Men en A5 har mange ting du kan putte på den,vet ikke hvorfor men jeg liker de "red dot sights". Bare lurer,bruker noen egentlig de granatene? eller granatkasterne? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Ammobox fungerer bra. Blackbox fungerer også bra om sommeren men treffsikkerheten blir ikke den samme. Hehe jeg hadde ikke blitt spesielt redd deg. Synes A5en min ser skummlere ut igrun. Viss du ser den når jeg ligger der da... Er visst Diablo F13. Ed skal ha den i kasser på 2000 ball. Endret 3. juli 2008 av Akidon Lenke til kommentar
KimGamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Redd? Sikkert, uansett så er det nok litt skremmende å se uansett gevær. Ja ser at det er større pakker,men 500 kule-pakker passer for trening.Hvis diablo viser seg for å være veldig bra kan jeg tenke på en 2000 pakke. PS.hvor populære er sånne "sidearms" de pistolene som bruker de små gass kapslene og har ca 10 kuler i seg. ser ut som kunne være nyttig for en som sitter/ligger med et større gevær i tilfelle. pluss de ser ganske kule ut. Endret 3. juli 2008 av KimGamer Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvis jeg bestiller en http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=889 da Er det luft i den eller er den også helt tom? Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Den er tom. Da det ikke er lov å sende sånt i posten under trykk. Men du kan sikkert spørre om å få den til sent via spesial transport, men vil koste mye om du i hele tatt får lov til å sende den med 200bar luft. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) For sein Endret 7. juli 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 er ikke luft eller gass i tanker som sendes i posten , da dette er ulovlig , og skal de sendes med fly skal strengt tatt toppen være skrudd av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå