safags Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nei, nå du har ladet en gang så kan du skyte hele tiden Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 om den ikke spretter tilbake av seg selv etter avfyrt skudd, er ikke tanken tilkoblet riktig.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skal begynne med paintball og tenkte jeg skulle ha meg en Tippmann. Hva tror dere om denne pakken? Ble frarådet å kjøpe A5, på grunn av at den skal være tung og uhamselig på små baner... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei, noen som kan hjelpe meg å finne en rimelig pakke? Skal ha Tippmann A5 med flatline og cyklone, 200 balls magasin og luft! billigst mulig, finner bare pakker med co2 eller uten magasin.. http://stores.ebay.com/PNTBALL-Store_Tippm...idZ2QQpZ3QQtZkm Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 leser at a5 brekker mye baller, noen som kan anbefale noe annet til skogsbruk? helst med litt fart/kraft i. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Uff her var det my rart om A5... Først og fremst er det ett problem å løpe rundt med A5 kontra X7 bør man seriøst tenke på å bygge noen muskler. Sats neste? Ja A5 er ikke glad i dårlig ball. X7 er litt snillere. Men har du god ball og styrer fint med markører er ikke ballsprekk noe problem med A5. Fart og kraft? Maks utgangshastighet 92 m/s. Alle markører har noe i grenseland her. Med andre ord er ingen markører som har større utgangshastighet enn andre. Med mindre du har lyst til å vere idiot å skru den over maks tillat grense. Det eneste som du kan gjøre for å få lenger rekkevidder; er å skaffe deg ett løp som skrur ballen. For eksempel Apex. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 burde jeg heller ta x7? hva med denne pakken? her ^ Spyder MR1 er den noe å satse på? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har tenkt litt på det i det siste. Og selv om X7 er bedre en A5 rent teknisk ville jeg fremdeles valgt A5. Nå når jeg er blitt kjent med A5en min er ikke lenger ballbrekk noe problem. Og eller er det helt ypperlig. Det som gjør at jeg ikke liker X7 er at det er alt for lett. Tyngden og det at det er veldig plastikkaktig gjør at det føles mer leketøyaktig. Sånn jeg ser det er A5 den beste markører for mitt bruk. Viss noen vet om noe bedre så bare kom med det Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 saken er den, at jeg har en Brass Eagle Stingray, men vet ikke om jeg skal bare kjøpe tank til den, eller likegodt kjøpe nytt våpen. Noen som har noe å si om Stingray'en? Lenke til kommentar
safags Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 a5 funke rypperlig, blir litt ballbrekk. Men ikke så mye. Mne d det gjør ingenting. Hvis du syntes den er tung? Skaff deg muskler da mann eller kjøp en sling;) Ikke la dere skremmes av å kjøpe a5. Den er ypperlig Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har Hørt mye bra om Smart parts sp-8 tactical og sp-1.. SP-8 annmeldelse (engelsk) Kan ikke bekrefte det siden woodsball sluttet jeg med etter at jeg var innom x7en .. En runde så var det frem med sqeegie å greier .. Kjenner mange som Springer rundt med a5, vekten er ikke noen faktor i woodsball (min mening) Det meste kan brukes i skauen, også speedball markører som angel shoker ego osv.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Fikk kulene mine i dag, så jeg kasta en hau oppi i magasinet og gikk ut for å prøve. Ladet, tok av sikringen og skjøt. Det endte i et lite smell, og ingen kule kom ut. Har jeg montert gassflasken feil? er det noen annen måte å montere den på enn og skru den? EDIT: nå må jeg spørre, er det co2 i de tankene du bestiller fra game-on? eller er de tomme? Endret 3. juli 2008 av Dernel Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Du kan kun skru de på. Kom det et "piff" når du skrude av tanken igjen? Vist ikke er den tom. Endret 3. juli 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kommer ikke noe piff, hverken når jeg skrur den på eller av, hvor hardt skal den skrus på da? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Til du hører at Co2en går inn i våpenet, og helst litt til(?). Men hjelper ikke vist det ikke er Co2 i tanken. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jaok, det burde jo være co2 i tanken, fikk den jo ny i dag. Lenke til kommentar
KimGamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Endelig er jeg på slutten av denne tråden. begynte å lese for et par dager siden og jeg trodde ikke den var så lang. Jeg har tenkt litt på å starte med paintball.prøvde det når jeg var 9 år eller noe med brodern (er 19 år nå) og syns det var litt gøy, untatt på slutten av kampen hvor jeg var den eneste igjen og prøvde å forsvare meg.tror den masken var litt stor for jeg kunne knapt se noe. ble truffet av et headshot.greit det men masken dekte bare ansiktet og litt av panna,og for resten hadde jeg en caps. Ballen gikk rett under capsen og over masken. den traff rett på den ubeskyttede delen av panna,herre som det gjorde vondt. etter det var det ikke mer,tror den banen ble lagt ned eller noe. Men utifra det som er sagt har jeg litt lyst på en Tippman A5,liker utseende, og oppdateringene er ganske kule.Kan si jeg er en sniper til hjerte ,pluss jeg har gått på skytterklubb i flere år og liker rifler. Men noen spørsmål , kan du bruke en A5 på baner.ikke bare woodsball? Kan den skyte i 1-skudd, burst og full auto? og er den mekanisk eller elektrisk? Og er dette en bra pakke, jeg vet at jeg burde kjøpe et bedre løp eller maske, og jeg kommer til å gjøre det,men er den bra for testing,trening og kansje en runde på en bane for å få prøvd? Det ser ut som den billigste A5 pakken jeg kan finne, men er det noen billigere dere vet om? Sorry for vegg av tekst . Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Den skyter 1 og 1 skudd av standar, du trenger e-triger får å skyte burst, full auto osv. http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=855 + Maske, tank er fint vist du ikke vil montere e-triger selv. E-Triger gjør da at den er eletrisk(?). Ja, Tippmann er robuste og greie i pris, og funker utmerket for terening og slikt. Og ja, pakken du fant er nokk den biligeste i Norge. Den funker jo selfølgeligt også på baner, men føler selv at Tippmann er rec. makører. Dernel: "Tankene er i utgangspunktet tomme da det ikke er helt populært at vi sender med gass i.". Endret 3. juli 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan i alle dager skal jeg fyllle Co2 på de to tankene jeg har da? :O Herregud det tror jeg var årets dummeste handel Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hihi. Hvor bur du, så kan vi kansje hjelpe å finne en plass. Endret 3. juli 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå