krassi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noen som vet hvor du kan få tak i kompresor til å fylle en luft tank på 200 Bar? Eller en grei plass å fylle på i Rogaland - Strand? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 dykkekluben nede ved badedammen , du trenger en dykkertank og et fyllemedlemskap Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Da har jeg spilt 2 kvelder på rad, søndag var det åpen dag, i dag var det proftrening. Dvs,noen medlemer fra klubben som bruker banen til trening var der for å trene, og vi var noen utenom som fikk være med ved siden og fikk kjørt oss godt. Moro å se hvordan de som spiller seriøst håndterer ting, og kjekt å få litt opplæring på hvordan man selv burde gjøre ting. Ble også ny markør på meg, da min gamle ikke likte hverken meg eller reball, fikk et godt tilbud på Ion-Xe og Empire Reloader B2 magasin, så fant ut at det var like greit å slå til. Planer om å prøve å få spilt mest mulig fremover, så da er det greit at det ikke er utstyret som setter brems i allefall. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvilke sider selger Tippman 98 billigst? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hey! Skulle hatt eit nytt løp til min Tippman 98 ACT. Noen forslag. Helst under 650 kr. Edit: www.edpaintball.no Det er en ganske seriøs paintball butikk Endret 26. april 2008 av robert166 Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Med tanke på prisgrensen, vil jeg nok anbefale J & J Ceramic Barrel, 16" (Tippmann98) Pris kr 549 ,- Vet ikke om du lurte på om ED paintball var seriøse eller ikke, men om så, så ja, bra butikke, god service og ok priser. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Med tanke på prisgrensen, vil jeg nok anbefale J & J Ceramic Barrel, 16" (Tippmann98) Pris kr 549 ,- Vet ikke om du lurte på om ED paintball var seriøse eller ikke, men om så, så ja, bra butikke, god service og ok priser. er ikkje 16" tommer litt for langt? Kordan er forskjellen iforhold til 14"? Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er mer presist, men du kan fint gå for 14" i stedet. Jeg liker lange løp, alltid gjort, veldig greit i forhold til luftdekken osv også. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Er mer presist, men du kan fint gå for 14" i stedet. Jeg liker lange løp, alltid gjort, veldig greit i forhold til luftdekken osv også. bruker en mer luft med et 16" løp? Endret 26. april 2008 av robert166 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hihi, det første som slo meg da jeg leste denne anmeldelsen - hvor tung kan man være? Syns ikke "plattformen" ser særlig robust ut ... Hey! Skulle hatt eit nytt løp til min Tippman 98 ACT. Noen forslag. Helst under 650 kr. Edit: www.edpaintball.no Det er en ganske seriøs paintball butikk http://www.countysports.com/shop/product.p...=270&page=1 eg har dette løpet i 14" vers og er veldig fornøyd med det , skyter fint og beint Lenke til kommentar
safags Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 www.tippmannparts.com er en grei side Though fra utlandet. Sportsutstyr er tollfritt. Regnes paintball som sporstutstyr? Men noen som skal på Action game 1-3 august? Norges største paintball treff!! Mer info: www.tcu.no Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvilke sider selger Tippman 98 billigst? Jeg bor i USA, trenger en god nettbutikk, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kort sagt, nei. Har du noken anbefalinger som er dyrare? Har fått litt peng på konto nå. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg lurer på om noen vet av webshoper hvor dem gir rabatt ved store kjøp? Om alt går som planlagt starter jeg snart opp en paintballklubb med forhåpentligvis så mange som 15 medlemmer, og da tenker jeg vi kjøper samtidig startpakker alle mann. I tillegg lurer jeg på hva slags markør som er å anbefale? Tippmann 98c (tror jeg den het) har jeg sett anbefalt andre steder, og prisen på en startpakke m. utstyr mener jeg å huske ligger på rundt 1800,- Er det en grei pris? Lenke til kommentar
safags Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvilke sider selger Tippman 98 billigst? Jeg bor i USA, trenger en god nettbutikk, noen som kan hjelpe? som jeg sa: www.tippmannparts.com Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg lurer på om noen vet av webshoper hvor dem gir rabatt ved store kjøp?Om alt går som planlagt starter jeg snart opp en paintballklubb med forhåpentligvis så mange som 15 medlemmer, og da tenker jeg vi kjøper samtidig startpakker alle mann. I tillegg lurer jeg på hva slags markør som er å anbefale? Tippmann 98c (tror jeg den het) har jeg sett anbefalt andre steder, og prisen på en startpakke m. utstyr mener jeg å huske ligger på rundt 1800,- Er det en grei pris? Vet at både ed paintball og paintball24 gir rabatt ved kjøp av mye utstyr. Ed paintball gir vel også rabatt løpende ut ifra hvor mye du har handlet, så om du handler for 10k en gang, for så å handle for 10k nestegang, får du rabatt beregnet ut ifra 20k på siste handelen. Var i allefall noe sånt før, er bare å sende dem en mail og høre hvilke avtaler du kan få. Tippmann98 er gjerne anbefalt som førstekjøp, da den er veldig enkel å ha med å gjøre. Grei å skru på, og lite som går i stykker. Eneste du må gjøre er å smøre noen oringer en gang iblandt, ellers er det bare å spyle de med hageslangen og henge dem på veggen. Er to ting jeg vil anbefale dere, bruk noen kroner ekstra og kjøp gode briller, å betale 300 kroner for noe som dugger som f er ikke verdt pengene, legg heller i 300 til og få noe som gjør jobben. Det andre er å kjøpe inn utstyr for luft, mye bedre å spille med i lengden, slipper også handikapp om dere skal spille ute på vinteren. Dette koster litt ekstra også, men vil være verdt det i lengden. Ellers er det bare å si lykke til, og er bare å spørre mer i tråden om det er andre ting du lurer på. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei! Gjekk akkurat til innkjøp av en Spyder Sonix med 14 tommers løp og JTs Flex-8 maske samt litt anna utstyr. Vart bitt av basillen da eg var med noen kompiser ut i skauen for litt siden. Og siden de hadde Spyder victor og var strålende fornøyd med den, tenkte eg at en sonix må funke bra for meg. Er vel stort sett samme markøren... Får bare håpe det kommer i posten til helgen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvilke sider selger Tippman 98 billigst? Jeg bor i USA, trenger en god nettbutikk, noen som kan hjelpe? som jeg sa: www.tippmannparts.com Beklager, var ikke klar over at du svarte på min post. Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Svarte til generelt alle:P Men send mail tilde å be om rabatt, får kanskje mellom 10 - 20% rabatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå