Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er ett par stk her på forumet ja. Bare gi en lyd viss dere har tenkt å spille så kommer i alle fall jeg.

 

ED holder forresten på med å sette opp ny bane i nærheten av klostergarasjen.

 

Det høres bra ut.

 

Men hvor spiller du nå ? Og hvorti kan man spille der ?

 

har vert litt rundt of forhørt meg om dette, banen skal vere ferdig for flere uker siden, men mangel av papirarbeid og trege inspektører skal godkjenne stedet så de forventet at den ville åpne rundt 20.januar.

 

men, siden jeg ikke har hørt noe nytt våger eg å si at de har blitt forsinket, hvis den skulle åpne den 20.jan hadde vi hørt mye mer snakk om dette no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heii..

 

Jeg er en gutt på 15 år og tenker på å kjøpe paintball... vi er ca 3-7 som tenker på det;) men jeg lurer på hva jeg skal kjøpe... tenker litt billig.. ikke noe ekstremt.... sånn fra 1500- 3500 kr;)

 

Har sett på Tippmann 98 c, og Smart PArts ION ... og er ikke helt sikker enda... noen som vet hvor jeg skal kjøpe? utlandet eller nettet? og skal spille for det meste skog kanskje;)

 

mvh Hiiviir

Lenke til kommentar

Tippmann er veldig "stabilt". Lite som kan gå galt med de, og hvis det først er noe galt kan du fikse det lett selv i de fleste tilfeller. Selv har jeg Tippmann 98 Custom Pro. Jeg endte vell opp med å betale rett over 3000 for mitt. Er en grunn til at de fleste som driver utleie har slikt. Med andre ord, ikke noe flashy elektronikk osv, men helt greit og sikkert utstyr.

Lenke til kommentar

Synes igrunn ikke det er så mye tjene på å kjøpe i utlandet. Med moms og toll blir prisen mye det samme. Pluss at du ikke har de samme rettighetene som viss du kjøper i norge.

 

Jeg synes i alle fall det er veldig greit å ta turen innom ED viss jeg lurer på noe.

 

98'en er en helt grei markør som MyBigMouth sier. Pluss at du kan oppgradere den litt viss du ønsker det. Uansett er det lite som går galt med den.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er en gutt på 15 år som spiller ca hver helg.

Jeg bruker i dette øyeblikk en gameface vexor. Det er en helt grei start markør.

Jeg spiller i skogen sammen med venner og vurderer og kjøpe ny markør.

 

Jeg har tenkt på både Tippmann a5 og x7.

Men da skal jeg nok kjøpe en del oppgraderinger og.

Noen som kan hjelpe meg med og finne noen opgraderinger som jeg kan få bruk for.

Er villig til og legge litt penger i det.

 

kan dere sjekke innom denne siden og se om dere finner noe?

http://www.paintball24.com

det ligger i byen jeg bor i og hadde vært lett og kjøpe der.

 

Og hva synest dere a5 eller x7?

 

Mvh Bjerk.

Lenke til kommentar
så jeg burde ta 98? okei... men sett pakker til under 2000 med maske,magasin og markør.. og tenker på rør eller sikte? noen som har tips om ossen jeg kan gjøre en tippmann 98 til et assualt nesten? xD

 

 

Rør?

 

Pakker med markør maske og magasin til under 2000 er ofte maska noe dritt. du bør kjøpe maske med dobbeltglass ellers blir det nesten garantert dogg...

Lenke til kommentar
så jeg burde ta 98? okei... men sett pakker til under 2000 med maske,magasin og markør.. og tenker på rør eller sikte? noen som har tips om ossen jeg kan gjøre en tippmann 98 til et assualt nesten? xD

 

dette er noe du kune kjøpt vis du skal spille rec og vil ha tm98

 

Tippmann 98 Pro sort

1695,00kr

JT Flex-8 Camo, headsheild

660,00kr

VL magasin klar

39,00kr

20 oz CO2 flaske m/on-off

325,00kr

Off set sightrail

175,00kr

T98 Tactical Car Stock

599,00kr

 

du kan også kjøpe løp ved siden av...

Sum: 3493,00kr

Lenke til kommentar

Tippmann 98 Pro sort

1695,00kr

JT Flex-8 Camo, headsheild

660,00kr

VL magasin klar

39,00kr

20 oz CO2 flaske m/on-off

325,00kr

Off set sightrail

175,00kr

T98 Tactical Car Stock

599,00kr

 

du kan også kjøpe løp ved siden av...

Sum: 3493,00kr

 

hvilken side fant du dette fra? kjekt å bestille fra samme side;)

Lenke til kommentar
Tippmann 98 Pro sort

1695,00kr

JT Flex-8 Camo, headsheild

660,00kr

VL magasin klar

39,00kr

20 oz CO2 flaske m/on-off

325,00kr

Off set sightrail

175,00kr

T98 Tactical Car Stock

599,00kr

 

du kan også kjøpe løp ved siden av...

Sum: 3493,00kr

 

hvilken side fant du dette fra? kjekt å bestille fra samme side;)

 

Dette er fra paintball24.com

Lenke til kommentar

VL magasin klar

39,00kr

 

 

Er ikke 100% sikker men jeg tror det er med magasin til den markøren orginalt...

Send en mail og spør, hvis ikke så er det ikke så mye penger det er snakk om. Ville også kjøpt en luft tank iseden for Co2 pga. Luft er mer stabilt og det er billigere å fylle.

Endret av Flekkis
Lenke til kommentar

Har vært tatt opp et par ganger før i tråden, men jeg skyter vel en 500 ball på en lufttank, sånn gjennomsnitlig.

Men det kommer helt an på markøren, da noen bruker mye luft, andre bruker lite.

 

Må enkelt og greit bare testes ut på hver enkelt markør.

 

Men du burde klare 2 magasin (a 200 ball) på en tank uten at du har noe behov for å fylle luft pga lavt trykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...