Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tok noen bilder av markøren no:

2001373933687519756_th.jpg

demontert... nesten. gadd ikke å ta allt fra hverandre

2001375912773153951_th.jpg

sånn spiller eg med den når eg spiller pistol =P

2001303730691533960_th.jpg

fullt montert

2001312950731603025_th.jpg

fullt montert

trykk på bildene for full størrelse.

enjoy =P

Endret av painthawk
Lenke til kommentar
Nice...

Skulle hatt en overgang ja. Vi har tenkt å kjøpe tank og overgang vi også. Men det blir nok ikke før til våren. Og viss dere er 3-4 stk som spleiser på overgangen blir det jo ikke så dyrt.

240 på hver då. vi ska kjøpe snart, men rekker det ikke før søndag =(

Lenke til kommentar

klarer ikke å oppdrive et kart, siden hoster ikke gif filer =(.

men det e altså på hjortland eg har planer om paintball då.

de med bil kan parker utenfor naturbarnehagen på hjortland og gå inn stien i skogen som er lett synlig fra veien

hvis man ser på kart kan man lett finne hvor man kan gå av bussen (80 flaktveit bussen eller 80 express til flaktveit) og

hvordan man kommer seg der med bil.

brukte selv kvasir sin kartside for å finne det. men google earth virker like bra =p

hvis alt annet går til helvete, eller om du har noen spørsmål, kan man alltids sende meg en sms på: 48238651 :new_woot:

Endret av painthawk
Lenke til kommentar

tenkte tolv tiden, skal fixe en kjørerute, som starter fra gullgruven kjøpesenter nesten ved enden av motorveien, hvis ikke kan jeg starte den frå åsane storsenter ( går ut i fra at alle vet kor det er... =P)

lager en snart. tente vi kunne møte opp i tolvtiden, siden det begynner å bli mørkt kl. 3

Lenke til kommentar
Kan vi ikke bare møtes kvart på tolv på gullgruven så kjører vi i kolonne derfra?

den er grei vettu. skal vi møtes på takparkeringen i så fall? lettere å se hverandre der istedenfor å spørre alle vi møter på parkerings plassen på bakkenivå

???

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke være frekk eller noe sånn, men dere har ikke muligheten til å ta all smalltalken på msn/tlf, og så legge ut det viktigste for de andre som vil bli med her etterpå? Er littt kjipt for oss andre som hopper inn her for å høre noe nyttig, men samtidig f.eks bor i kr sand...

Lenke til kommentar

Jeg bor på lillehammer, så ut ifra det er det de skriver ca like nyttig for meg som for deg, og at de driver å prøver å få planlagt spilling plager meg mindre.

Ser faktisk på det som en fordel, da det går an å holde en vis oversikt over hva de driver med, så om jeg hadde hatt muligheten til å reist ned, og det ble mange, kunne jeg vurdert det mer seriøst.

Såklart kunne de bare sagt "det blir spilling ved gruva, møt opp dere som vil være med" i en post, og ikke sagt noe mer, men på samme tid som at de planlegger spilling, rekruterer de flere spillere, folk blir gjerne mer interesert når det er litt aktivitet rundt noe.

Og hva av "nyttig" info forventer du å finne her når det kommer nye poster?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...