Akidon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mener Ammobox som ikke er vinterball skal fungere ned til 2-3 grader med a5. Og siden den er ganske slem med ballen fungerer de sikkert med t9 også. Har du bilder av T9'en din? La deg til på msn. Får se litt hvordan været blir. Men vi er 2-3 stykker som kanskje er med. Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 aye, skal se om eg kan finne noen =P. har sett på værvarselet på søndag, det skal vere opplett hele dagen og overskyet / sol med 0 til +4 grader . kalt blir det ja =P Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Overskyet er jo igrunn bra.. da blir det varmere. Bare det ikke begynner å regne. Hvor i åsane holder dere til? Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 eg bor i nyborg delen (med gullgruven senteret). skal se om eg finner et kart over der eg tenker å ha paintball Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi er mest sannsynlig med. Dere har ikke tilfeldigvis dykkertank så vi har påfyll av luft? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror nok at jeg er med også, om det er muligheter for det. Så lenge det ikke pøser ned vel og merke. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Nei pøser det ned er det vell ingen som gidder. Edit: Jeg får muligens med meg opp til 10 stk. Men det blir sikkert ca 5 stk med meg. Endret 6. desember 2007 av Akidon Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hadde vært med jeg og om det ikke er 50 mil+ å reise. får vel prøve å komme meg til gjøvik en søndag/mandag og spille reball. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Skal vi prøve å komme i gang i 11-12 tiden+ Noen som har dykkertank+ Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 vi kunne trengt en dykkertank, ken noen sjekke om de finner en, skal prøve å leite etter en også. 11-12 tiden er grei. kl 15.00 begynner det å bli mørkt Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Viss det blir mangel på luft kan vi jo spille games der vi bare har 100 ball i magasinet. Så blir det litt mindre pepring og vi kan spille lenger. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ah shitt, fylle tanken ja. Eg vet ikke om jeg får mulighet til stikke innom ED å fylle den i åpningstiden imorgen. Har ikke bil før på Lørdagen! Men eg får se om eg klarer å trikse noe til. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 er jo åpent på lørdag og. Så burde jo ikke vere noe problem. Skulle fylle tankene i dag. Men glemte jo selfølgelig å ta med meg. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Trodde de bare åpnet unntaksvis for folk som skal inn og hente leid utstyr jeg. Men er de åpent så er i hvertfall jeg ordnet, har to tanker jeg kan bruke. Fyller opp og tar med meg begge Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er bare søndag det kun er åpent for utleie og avtaler. Lørdag er det åpent fra 12-15. Hva slags markør har du killer-DT+ Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har EMR-1 uten noen modifikasjoner. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er jo bare å leie noen par tanker på ED og dele på regningen. Hvor mange er det til nå? Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 vil tro rundt. 12-17 Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 btw : åpningstider for ed-paintball: hverdager : 10.00 til 17.00 lørdager : 10.00 til 15.00 var nettop oppe og fyllte luft og skaffet kuler, skal opp igjen på lørdag og leie en markør til en vann av meg som vil vere med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå