Seeders Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 et par spørsmaal. kan jeg fylle på en 300bar tank fra enn 200dykketank med fyllestasjon og hvor kan jeg fylle på dykkertanken med luft? Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, du kan fylle en 300bars flaske fra en 200bars dykkertank. Du kan fylle dykkerflasker på brannstasjonen og på en dykkerklubb(Mulig det koster noe, men er ikke helt sikker) Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det koster gjerne mellom 20-50 spenn for å få fylt lufttanken med luft. Den må være typegodkjent og kontrolert i løpet av de siste 3 årene for at brannvesnet vil ha noe med den å gjøre (enkelte brannstasjoner kan godkjenne den for deg) og vil tro dykkerklubber også krever dette. Koster noen hundrelapper bare. Ellers er det bare å fylle fra tank til tank. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ah fikk meg e-grep i dag. Var litt skrekkblandet fryd. Skummelt å tenke på hvor mye penger det kommer til å gå i ball nå, men det blir en fryd å se fi ligge i fosterstilling på bakken når jeg er ferdig med de. Så nå har jeg følgende til min A5: -Apexløp -Swiss Arms rødpunktsikte -E-grep -Teleskopkolbe -Remote -Backpack til remote og pods Håper vi får til et lite skogsgame snart. Glede seg Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt M82A1 Shroud til Tippmann A5, billig og trygt? Akidon: Hvor kjøpte du utstyret til din A5, og hvor mye har det kostet? Du kunne ikke legge ut noen bilder, den virker ganske heftig Endret 12. november 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg har igrunn handlet alt hos ED i bergen. Begynte med basis pakke, og så har det bare ballet på seg når jeg skal inn å kjøpe ball. Begynner å snakke litt med pål som eier butikken og et korttrekk senere er det noe nytt på plass... Ting koseter dessverre en del. Er vell opp i 8000 ca tilsammen. huff.. Bilde kommer snart skal bare lade batteriet til kamera... Endret 12. november 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sånn ser det ut nå: Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er siktet nyttig når du spiller i skogen? Hadde litt lyst på dette siktet selv. Vil det passe til A5? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Siktet fungerer bra ja. Men er kanskje litt mer showfaktor som gjorde at jeg kjøpte det. Men på passelig langt hold treffer jeg akkurat på prikken ca. I alle fall my bedre en med jernsiktet. Det siktet du viser til passer nok fint, men magasinet på a5 stikker litt ut i midten så du må bruke en skinne slike som jeg har for å få det ut til siden. Du må også han en skinne som hever siktet. Siden masken gjør at du ikke får kinnet helt inn til kolben. På bildet her ser du hva jeg har gjort: Så du må antagelig ha disse skinnene: -Offsett Rail -Elevation Rail Viss du ser oppå A5 er der to skinner. En smal og en bred. Jeg tror den mitterste skal passe. Er det noen som har handlet fra paintball online før? Endret 13. november 2007 av Akidon Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 om du mener www.xtremez.com/ så ja, de er behjelplige og gode priser, sender med ups, så regn med litt ekstra på frakt, ups tar også av seg fortollingen. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hva med ANSGear.com? Er det noen her som har erfaring med denne webshoppen?. PS: Om det er noen i Vestfoldsområdet som mangler bane å spille på har vi en bane ved Hillestad i Holmestrand som vi kommer til å bruke hele vinteren så lenge været ikke blir for ekstremt. Websiden vår! Lenke til kommentar
henke- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei, eg har nett kjøpt meg ein markør Spyder mr1 ! Så idag var eg på trening og spelte Det var ein kjempe kjek ting og holde på med! Det var første gang eg prøvde paintball Vertfall ein utrulig kjekt sport ! Den er til og ambefale. Klubben eg spele i hetterhttp://www.ballbreaker.no Lenke til kommentar
rangerlie Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Heisann! Dersom man leier en 30kg CO2 tank, til paintball spilling, hvor mye koster det å leie en slik tank? Hvor mye koster påfylling? Vet at luft er det beste, men bare lurer på disse prisene Endret 27. november 2007 av rangerlie Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nå har ikke jeg sett noe sted de leier ut co2 fyllestasjoner. Men om du vet om noen, er det enkleste bare å ringe og spørre. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Vil det å spille pb nå om dagen skape problemer, med vanlige kuler?? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Vil det å spille pb nå om dagen skape problemer, med vanlige kuler?? Ja er nok en fordel med vinterball. Kommer jo litt an på hvor slem markøren din er mot ballen også Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vil det å spille pb nå om dagen skape problemer, med vanlige kuler?? Ja er nok en fordel med vinterball. Kommer jo litt an på hvor slem markøren din er mot ballen også Tippmann 98 Custom pro, med vanlig mater. Er det fare for at ballene fryser, ergo smerten øker? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vil det å spille pb nå om dagen skape problemer, med vanlige kuler?? Ja er nok en fordel med vinterball. Kommer jo litt an på hvor slem markøren din er mot ballen også Tippmann 98 Custom pro, med vanlig mater. Er det fare for at ballene fryser, ergo smerten øker? Hehe er nok ikke noe fare for det. Problemet er at ballene sprekker lettere når det er kalt. Og dermed får du ballsprekk i løpet. 98 er ikke så veldig slem med ballen så det er mulig du kan bruke vanlig ball. Men det merker du når du får ballsprekk. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Anbefaler å kjøpe vinterball i kulden. Er mye sprekk på annet. Og hvis du har 10 % ballsprekk så bruker du over 10 % mer ball så prisen er ikke "så" mye høyere Endret 30. november 2007 av Litek89 Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 noen i bergensområdet som er hypp på og spille?, har planer om noe paintball på søndag denne helgen, altså 9.12 så hvis noen vil være med kan de kontakte meg på ernie__ @hotmail.com via e-mail. og så vil eg svare så fort eg kan. så langt så planlegger eg og noen venner 3-7 stk og spille i åsaneområdet ( sannsynligvis i skogen eller en eng e.l.) så det e bare og henge seg på og kanskje det kommer så mange at vi kan ha en skiggelig paintballkamp =P btw, har en tiberius t9 rifle og lurer på om ammobox holder om vinteren?. i sommer var ammobox den desidert beste ballen for meg (ingen balllbrekk av 2000 mulige), hvis ammobox fryser til is, så kanskje noen har forslag om ka ball som er grei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå