painthawk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du har jo canadaskogen og. Men den er stengt etter at en gravemaskin ble ødelagt. Paintball spillerene fikk skylden. Men den dagen paintball baller begynner å være så kraftige at de kan knuse plexi glass så gir jeg meg med paintball! Tror de fleste skjønte at det ikke var paintballs som knuste ruter og lykter. Var rett og slett hærverk. Men det gjør ikke så mye at den ble lagt ned. Måtte uansett ha flyttet når arbeidet med den nye tunnellen begynner. noen prøvd og kontakte bergen kommune eller det derre, uhmm aktivitetstilsynet ellr noe sånt stuff? og spørre om opsett av paintball bane? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du har jo canadaskogen og. Men den er stengt etter at en gravemaskin ble ødelagt. Paintball spillerene fikk skylden. Men den dagen paintball baller begynner å være så kraftige at de kan knuse plexi glass så gir jeg meg med paintball! Tror de fleste skjønte at det ikke var paintballs som knuste ruter og lykter. Var rett og slett hærverk. Men det gjør ikke så mye at den ble lagt ned. Måtte uansett ha flyttet når arbeidet med den nye tunnellen begynner. noen prøvd og kontakte bergen kommune eller det derre, uhmm aktivitetstilsynet ellr noe sånt stuff? og spørre om opsett av paintball bane? Mener Ed har planer om å sette oppp bane i sentrum en plass. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er lett med på PB spill i Bergensområdet. Har dere behov for nye spillere eller? Jeg er ikke veldig erfaren, spillt et par ganger, og kjøpte meg så markør. Kjenner en kar som jeg går på skole(HiB) og som kan være interessert. Hvor gammel er dere, og hvor mange pleier dere å være? Skogsspill det går i eller bane ? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er lett med på PB spill i Bergensområdet. Har dere behov for nye spillere eller? Jeg er ikke veldig erfaren, spillt et par ganger, og kjøpte meg så markør. Kjenner en kar som jeg går på skole(HiB) og som kan være interessert. Hvor gammel er dere, og hvor mange pleier dere å være? Skogsspill det går i eller bane ? Vi har mekket oss en liten bane. Selv går jeg på hib er 23. De andre er vell fra 16 til min alder. Vi spiller mest på bane men prøver å få til litt skogspill en gang i blant. Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 spiller mest woodsball siden eg har en tiberius t9 elite. eg e med på ka som helst egentli Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Samme her. Er ikke akkurat flust med PB klubber i Bergen/omegn. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Wee, da var nytt grep kommet og instalert. Skulle egentlig ha kommet på døra, men siden ups ikke leverer her, så måtte jeg vente noen dager på posten, hens forsinkelsen. Markør fult satt sammen, ganske lite igjen som er orginalt, omtrent bare hovedskallet. Veier nå koslige 3.4kg med tank. Vurdert CF tank, men da ville den ikke være like balansert som den er i dag, føler det er godt å kunne holde den med en hånd uten at den tipper hverken fremover eller bakover (ved slapt grep). Det nye håndtaket, universal grep til spyder. Passer mer eller mindre på alt de har lagd, bare skrudde av 2 skruer på det gamle, også var det bare å smette på det nye og skru det fast. Måtte mekke litt for å få skruene til å passe der tanken sitter, men gikk greit nok. Bryteren sitter bak på håndtaket, gjenstår å se hvordan det fungerer i kampsituasjon. Off, semi, burst og full auto. Positivt overrasket, spesielt med hvor enkelt det var å justere trykket på avtrekk og vandring osv. Ser frem til å skyte noen tanker for å få stilt alt sånn jeg trives best med. Får vel ta meg noen turer til valhall eller no i vinter, spille noe reball til våren kommer. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvilke løp er å anbefale til en ion? skal ikke koste mer enn 50$. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 J&J har vel et ganske billig og bra keramikk løp, brodern har det på sin 32degree. Er lett og fint, skyter rett og har lite eller ingen ballsprekk. er vel 15". Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Takk, blir til at jeg kjøper meg ett før jul. Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da har jeg fått testet det nye grepet på blink, ser ut til at det går greit, 200 ball, både semi, burst og noen små runder på full auto, og ingen ballsprekk. Følte jeg skøt en god del raskere nå på semi enn med det gamle mekaniske avtrekket. Men fortsatt endel igjen på å få stilt inn det nye elektroniske, føler den kanskje er litt for triggerhappy nå, men vet ikke før jeg prøver i kamp. Er enkelt å justere, så gidder ikke stresse med det akkurat. Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, fun, men gir ikke helt den samme følelsen, viser jo hvor fort man klarer å trykke på musa, men gjennspeiler ikke så godt hvor fort man skyter. Brukte opp et batteri på tørrtrening i går, men må nesten ha ball for at ting skal bli riktig. Får vel sette opp en reball "lane" i kjelleren, må bare fikse blink med oppsamler som tåler julingen og faktisk holder på ballen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Angående batteri, hvor fort brukes opp batteriene som er i magasin og markør? Er det vits med lader og oppladsbart batteri? Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tja, vil variere fra board til board, jeg har ikke fått testet mitt fult ut enda. Men vet brodern spiller lenge på sitt. Er mer eller mindre bare å ha et par ekstra liggende i sekken, så er du sikker på at du har for et par dager med mye spilling. Men ja, kan såklart gå for oppladbart, det var med mitt grep, men 120v, så må fikse en overgang. Når jeg har det på plass, regner jeg med at jeg bruker det oppladbare til vanlig, også bare ha med et par first price 9v batterier som reserve. Må uansett ha et par i reserve for magasinet, så ikke så stress. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hallo trenger hjelp!! sliter med å overbevise vennene mine til å bli med å spille paintball fast. men det er liksom for "dyrt" å betale 2000-2800 for markør med utstyr + ball. som vi kunne klart oss med en god stund. noen forslag? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ta dere en tur på bane og lei utstyr. Da skal du se de blir inntrisert. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva er det første jeg bør gjøre når jeg pakker ut minien jeg kjøpte hos punisherspb.com? Måtte bare spørre om noe Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hvordan er Tippmann X7 i forhold til A5? Tenker da på å spille i skog. Er den lett å demontere? Lett å vedlikeholde? Edit: Hvordan er presisjonen i forhold til en A5? Endret 11. november 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan er Tippmann X7 i forhold til A5? Tenker da på å spille i skog. Er den lett å demontere? Lett å vedlikeholde? Edit: Hvordan er presisjonen i forhold til en A5? Har ikke prøvd X7, men fra det jeg har hørt om den er det igrunn en forbedret a5. Skulle jeg kjøpt i dag hadde jeg kjøpt X7. Og som A5 er den lett å demontere og vedlikeholde. Kan enkelt taes fra hverandre i skog "fieldstrip". Pressisjon er det igrunn løpet som avgjør. Med et riflet 20" løp eller apex skulle det vere så bra som det går an å få det. Begynner å bli like mye ekstrautsyr som det er til a5 også, så til skogspill er det nok et veldig godt kjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå