Chad Thundercock Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det du gjør er at du ber butikken sende pakken som "gave" og sette innholdverdien under 1000NOK da slipper du 25% moms. Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det du gjør er at du ber butikken sende pakken som "gave" og sette innholdverdien under 1000NOK da slipper du 25% moms. 9478362[/snapback] men, hvis man blir tatt av tollvesenet får man vel en syk bot?? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 De kan umulig ta deg da innholdet er satt som under 1000,-, det betyr altså at når de åpner esken vil de være en kvittering som sier at alt har en verdi under 1000 spenn. Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) okay, takk, men ellers då, er dette en grei pakke for pengene, og har noen noe erfaring med denne typen markører eller denne websiden? www.getintosports.com ? Endret 12. september 2007 av painthawk Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det kan jeg dessverre ikke svare på men jeg stiller meg litt skeptisk til det merket da jeg aldri har hørt om det før. Lenke til kommentar
Estra Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kjøpte nettop et par granater og markører og sånn fra ED-sport.. ^^ Spyder Sonix.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I morgen skal jeg ut og spille på noe som så fancy heter Extreme Island. (utenfor Bergen) Gleder meg til å få testet emr1 i action for første gang. Lenke til kommentar
Estra Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I morgen skal jeg ut og spille på noe som så fancy heter Extreme Island. (utenfor Bergen) Gleder meg til å få testet emr1 i action for første gang. 9533741[/snapback] De som driver Extreme Island jeg kjøpte min markør av <3 glemte speccs på markøren.. så det kommer her: Markør: Spyder Sonix 07 Maske: V-Type Drivgass: 12 oz CO2, med nåleventil 200 balls magasin Løpsplugg, manual, rep. sett, verktøy **** Om markøren **** Meaknisk Spyder Sonix. - Superlett avtrekk - Semi-auto - Spesiell utfresing av markøren - Dobbelavtrekker - 9" aliminum løp - Top cocking bolt - Anti-double feed - Vertical ball mating - Composite trigger frame - Low pressure chamber - Bottom-line set-up with stainless steel hose - Gas-thru fore grip - CO2 eller Luft Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tippmann <3 Har noen av dere fått Flatline løpet til å virke på en 98c med normal kvalitets kuler? Får bare ballbreak hele tiden. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Tippmann <3 Har noen av dere fått Flatline løpet til å virke på en 98c med normal kvalitets kuler? Får bare ballbreak hele tiden. 9577239[/snapback] Du bør se til at løpet ditt er helt rett montert og at utgangshastigheten ligger innenfor 255-265. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ang utløphastighet. Brukte en chronograf på min emr1 her for en uke siden, og den viste 330 fps.... Og det var slik den kom fra butikken. Prøvde å stille fps ned og landet på en minimum fps på 295! Er ikke dette ganske mye over det som det burde vært ? Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sånn jeg har forstått det er det om å gjøre å ha den under 300fps Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er noe overdrevet, da masken skal tåle over 300, men om du har over 300fps, og blir tatt i kontroll på bane under spilling, kan du bli nektet videre spilling. Edit: Flertallet legger seg gjerne rundt 280-290 i gjennomsnittet. Min markør ligger helt oppunder 300, rundt 295, da det er det laveste jeg kan stille uten å skifte ut noen deler. For å quote meg selv, tatt ut ifra diskusjon tidligere i tråden. maks 300fps med vanlig ball og 220-230 mener jeg å huske på reball. Endelig fått ny fjærpakke nå, så kan få stilt min ned på lovlig nivå for banespilling, greit om noe skulle skje, evt kontroll. Om du ikke får stilt den ned lengre enn til 295, og den hopper over 300 innimellom, kan det være en ide å bruke 75 spenn på fjærpakke, er vel 8stk eller no du får med i en sånn pakke, i forskjellige styrker. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Så det er bare fjæren det går på? Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Mer eller mindre. Jeg skal leke meg i helgen, så må skru litt på markøren i kveld, så ikke folk klager over reball i 300fps ^^ Er ikke store opperasjonen, spesielt ikke om du har skrudd opp markøren din en gang eller noe før, så du vet ca hvor ting skal være. Men om du trenger det, ligger det gjerne manualer på nett som er fine å bruke for å sette ting på plass igjen. Husk at når du måler fps, må du skyte en 4-5 ganger minst, så du får en gjennomsnitt, da fps kan variere noe fra skudd til skudd. En neve med reball er kjekt å stille inn markøren etter (da man kan bruke de om igjen uten noen kostnad). Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) 220-230 mener jeg å huske på reball. 9591775[/snapback] 240 på reball Endret 28. september 2007 av Lightning- Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kan sette sammen en totalt demontert emr1 på nesten like bra tid som jeg klarer en AG. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Lurer på en ting, Har en Tippmann C.Pro med Tippmann 16" løp.. Har dere noen tips om hvordan å få den til å skyte lengst og mest mulig rett fram? Bruker luft.. Alltid irriterende å spille når du har en på kornet so bøyer ballen av rett før man treffer målet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Aaaaah Har åpnet paintballklubb i kommunen min nå Siljan Paintballklubb Eier nå en modda Tippmann 98 C med remote, kolbe og belte Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lurer på en ting, Har en Tippmann C.Pro med Tippmann 16" løp.. Har dere noen tips om hvordan å få den til å skyte lengst og mest mulig rett fram? Bruker luft.. Alltid irriterende å spille når du har en på kornet so bøyer ballen av rett før man treffer målet. 9608465[/snapback] Det er egentlig ikke veldig mye du kan gjøre med det. Men du burde alltid passe på å ha løper rent, og bruke kvalitetsballer. Dårligere baller sprekker fortere, og går skjeivt. Det at den bøyer seg har med spinnen på ballen og vinden, ikke stort du kan gjøre da. Det beste er vel å kjøpe nytt løp Anbefaler Flatline Skal visst funke som en gud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå