Chad Thundercock Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor mye hadde du gitt for en da? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det har jeg desverre ingen formening om, mente bare at den brune var kulest:) Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Den tredje var "kulest" synes jeg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvilken farge er kulest; Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ikke mye liv i tråden:) Så hva spiller gutta med her da? Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 AAAAA! VIL SPILLE!! Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Spiller med Tippmann Custom Pro;) Med 16" løp fra Tippmann. Alikavell føler jeg at ballen går veldig lite rett fram! Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Gear: Empire Vents Avatar m/ Vents Amber - Thermal Lens for ekstra god kontrast. Kingman Spyder Victor II &J SS Combo 14" Empire Reloader II Ultimate Fusion Designs Feedneck Standar 0.8l 200bar lufttank Div klær fra empire, inkl strupebeskytter og hansker. Neste blir vel å gå over til elektrisk avtrekk, da jeg spiller mindre og mindre woodsball. Selv om elektriske avtrekk skal tåle litt fuktighet osv, så har jeg foretrukket manuelt mekanisk avtrekk pga driftsikkerheten. Startet som en billigmarkør, begynner å bli litt mer, men mangler fortsatt endel, hadde det ikek vært pga at jeg liker å kjøpe litt nå og da, hadde det nok vært like greit å solgt den og kjøpt en ny til 4-5k. Edit: Glemte nesten det viktigste, googles. Har som nevnt over kjøpt på gule glass for å øke kontrasten + at jeg ikke liker mørke glass når jeg leker meg i skogen og at jeg følte de klare ble for lyse. Billige var de også. Endret 10. september 2007 av lain Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Lain hva spiller du med? Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den tok jeg ikke, hva jeg spiller med? type ball? gear? (som står over, ikke mobb ) eller var det noe jeg helt og holdent ikke forsto av hva du spurte om? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Raging king svarte Tippmann, du da? Endret 11. september 2007 av dicktator Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ser du ikke linkene i posten min? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Trodde på en eller annen måte at det var en anbefalingspakke til en nybegynner. Spilelr du særiøst med en Victor II? Regner med at det går i rec hos deg? Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er en grunn til at jeg sa "ikke mobb". Har vært mer eller mindre bare woodsball ja, eller rec som du sier. Men det er mest pga det aldri har vært noen mulighet for noe annet her oppe. Nå derimot ser det ut som at det bedrer seg endel, så jeg vurderer å selge hele markøren og heller gå for noe litt mer hightech. Men ikke missforstå meg, den spydern er utrolig god å spille med (om du ikke ser på bps stats), nesten ikke ballsprekk, skyter langt og rett (med upgrade løp) og driftsikker som bare det. Med tanke på prisen, er det en super markør, men har sine fordeler og bakdeler som alt annet. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Spiller med Ion. Har lyst på noe bedre men har ikke råd Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Har nå en Spyder MR1 men har nettopp bestilt en Spyder Vs2 og VLocity Junior pga. alle andre jeg spiller med oppgraderer til bedre markører( er en med Fusion, to med Ion og nå to med Vs2 og en med Vs3 ) Endret 11. september 2007 av Flekkis Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har nå en Spyder MR1 men har nettopp bestilt en Spyder Vs2 og VLocity Junior pga. alle andre jeg spiller med oppgraderer til bedre markører( er en med Fusion, to med Ion og nå to med Vs2 og en med Vs3 ) 9473458[/snapback] Har hørt at MR1 er nokså ubrukelig. Hvilken erfaring er det du sitter igjen med? Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er veldig fornøyd jeg, funker veldig bra og tåler mye. Skyter langt og nøyaktig(har nytt løp, men org. løp er også ganske bra) MR1 er vel mer en skog markør enn en bane markør og det er derfor jeg valgte å kjøpe ny, vi er en gjeng som lagde bane i sommer så blir ikke mye skog spill og da har den for lite BPS... MR1 er en veldig grei markør til en rimelig penge som kan anbefales til nybegynnere Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hei alle sammen, bare lurer litt på med importering av paintball markører, har spilt med en tippmann 98 custom før og en spyder mr2. eg tenker no på å kjøpe denne -=klikk her=- vet at eg må betale 25% moms i tillegg pga norsk toll. er veldig interessert i dered synspunkter for pluss og minus ved denne pakken. på forhånd takk. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå