Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe overdrevet, da masken skal tåle over 300, men om du har over 300fps, og blir tatt i kontroll på bane under spilling, kan du bli nektet videre spilling.

 

Edit: Flertallet legger seg gjerne rundt 280-290 i gjennomsnittet. Min markør ligger helt oppunder 300, rundt 295, da det er det laveste jeg kan stille uten å skifte ut noen deler.

 

Edit2:

Sjekk denne ---> http://www.youtube.com/watch?v=SizbuvMYS6c

 

Noen som vet om noe lignende blir arrangert her til lands, eventuelt Danmark? Isåfall begynner jeg igjen med PB på heltid!

9238385[/snapback]

 

Jeg har ikke sett noe sånt for annet enn airsoft i norge. Men vet om et par områder/baner som prøver å få bygd seg opp til at det skal bli mulighet for det.

Problemet er at det gjerne blir kjedelig med få folk, og det er mye arbeid å lage skyttergraver, bunkere, tårn osv.

 

Men sporten vokser mye i hele europa, også i norge, så muligheten er der. Jeg vet de har en ganske stor skogsbane på gjøvik, der de per dags dato i allefall har no tårn og skyttergraver + dill, men er et stykke ifra hva vi ser på videoen.

 

Enkleste måten å få istand noe sånt på, er nok at man ytrer at man ønsker det, og er villig til å yte en innsats for å få lagd en bane. Sibo burde være greit nok å få lagd, i allefall i liten skala, noen brakker og gamle biler, og du er igang.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Da var 2x2k box med amo bestilt, sammen med 2 nye shorter fra empire og Vballs.

 

Vballs er noe jeg ser frem til å teste ut, da jeg føler jeg har endel å hente på det med hurtigskyting og hurtigsikting, kjøpte 2 pakker med blink (inkl 40 ball i hver) og en boks med 100 ball, fått mye bra kritikk med tanke på hjemmetrening.

 

Sjekk ut filmen i linken for en smakebit på Vballs.

http://www.mamut.net/paintballWEB/v-ball_reklameii.wmv

Lenke til kommentar

Har også litt erfaring med Vballs

Bare pass på og få samla opp alle ballene og ta dem og blinken inn om kvelden.

hvis du ikke skyter inne da. :D

Blinken blir ødelagt av fukt, borrelåsen på ballene preller av ved for høy BPS. men ellers er den en topp treningsball for sikting og hurtigskyting.

 

 

Løp litt fram og tilbake mellom to ting og prøv og treffe så bra som mulig. :p

Lenke til kommentar

Er en gjeng på en 8-10 stykker nå som har kjøpt paintball nå. På vei er nå:

 

1 x 15L 300bars luftflaske

1 x fyllestasjon

1 x kronograf

7 x DP Fusionpakker fra Paintball norge

16 x pakker ball

 

+ litt annet småknask...

 

På den største pakken vi bestillte fra paintball norge finn vi ca. 2000kr i rabatt. Kommer nok til å handle der en gang til ja. :)

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...