Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Jeg hadde det ja. Var vel egentlig madammen som skulle teste paintball. Men det ble brukt ca 3 ganger.

For all del, den er meget ok. Men det er en helt annen kvalitet osv på EGO f.eks.

Kan tenke meg 4-5000kr for en brukt ego 05 ? Vet faktisk om en som har en som ikke er i bruk..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ut som at sommern kommer for fult nå ja, i allefall på østlandet, vært godt og varmt i dag, smelter bra med snø også, desverre så skal det litt til for at skogsbanen blir tørr fort, da det er mye tre som skygger.

Må prøve å få spilt snart uansett, om ikke annet ta seg en tur til et innendørsannlegg.

Lenke til kommentar

Chellow!

- Vi er en gruppe på 7 som vil spille Paintball. Men vi er NABBS :hmm:

Vi bor rundt Ski\Ås, vi har hørt at vi kan fylle på "luft" på brannstasjoner, er det bare å buse inn å fylle på? Hvor mye koster det? :S..

Og er Piranah en grei Markør å begynne med? ;)

Lenke til kommentar

Det med å fylle på brannstasjonene er om dere har dykkerflasker med fylleventil beregnet på paintball flaskene.

Vil tro det er et fåtall av stasjoner som har muligheten til å fylle rett på din "spill flaske" om du kan kalle det det.

Beste er om dere tar kontakt med noen som driver et spill område, om dere har markører, er det da ofte ikke spesielt dyrt å hverken få fylt luft eller leid banen, kan hende det vil være med flere å spille også.

Hva dere må være ops på om dere stikker på en bane, er at de ofte krever at dere bruker banens ball, og kjøper den av dem som eier/leier den. Noe som ofte kan bli dyrt.

Lenke til kommentar

Vi hadde jo tenkt til å kjøpe oss to dykker tanker som kunne stå i hver sin base i skogen... Digg hvis man bare kunne dratt ned på brannstasjonen å fylt de opp der i stedet for inni oslo. :hmm:

Siden det er så mye stress å dra inn til paintball banner i oslo for å spille, tenkte

vi at det er mye lettere å bare spille inni skogen som en kammerat eier. :D

Bare å sette opp noen blikk tak og noen tønner så wola... har men en paintball bane :p

Blir det med Co2/luft som er det største problemet :(

Lenke til kommentar

Om skogen regnes som utmark, ergo fritt område å gå i, bør dere markere banen godt.

Angående dykkertanker, det er en fordel at dere har 2, en stor på 200bar og en med støtte for 300 bar som dere bruker til å fylle det siste opp til 300. Og dere burde ikke trenge å fylle hver runde, så ville hatt disse liggende ved siden av, evt i en base. Ved å fylle til 200 med en, og til 300 med den andre, vil du kunne fylle opp lengre.

Uansett, husk sikkerhet, maske og løpskondom, og fylleventil til dykkerflaskene.

Angående det å fylle på brannstasjonen, hvor gamle er dere? Brannstasjonene velger ofte å ikke fylle flaskene, men det er ikke verre enn å spørre dem. Tar sikkert en 50-100 spenn per gang.

Lenke til kommentar

Det er ingen veier eller stier i nærheten av der vi tenkt til å spille.

Men har jo så klart tent til å sette opp noen skilt eller noe. :hmm:

Vi fyller 16 i år. Og hvis vi skal fylle på brannstasjonen må nok bli kjørt av noen foreldre. Ikke så lett å gå det stykke med to store lufttanker i hendene. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hallo dere :)

Jeg trenger en ny maske, men er ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge.

Valget består mellom disse to:

JT Proflex 8 Thermal til 669kr

JT Proteus 2 Thermal til 919kr

Maskene! (Går merkelig nokk ikke ann å linke direkte til maskene.)

Hvilken bør jeg kjøpe tror dere?

Greit å kjøpe en skikkelig maske når man først kjøper synest jeg.

Noen som har prøv de forresten?

Endret av LockNess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...