Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kuler ligger på rundt 500 kassen (2000)

Gass er avhengig av type. Jeg bruker luft og får fylt gratis. CO2 koster vell gjerne 20 kr å få fylt.

8118611[/snapback]

Ok, men hva vil du anbefale, om jeg kjøper den til 1000,- da er det ikke med kuler, so jeg bestiller noen kuler frå sandefjordpaintball , er det noe mer jeg bør kjøpe der ifra med det samme?

Lenke til kommentar

Hmm.. Lenge siden jeg har lest i tråden nå. Blitt en stund siden sist jeg spillte også.

Kjøper meg ny markør til sommeren, men vet ikke hvilken enda. Skal selge A-5'en min... Men hvor mye kan jeg ta for den ca?

 

A-5'en: Fint brukt, lite riper. Magasin, Orginalt løp og Flatling løp. Tanken kjøpte jeg i sommer. Response trigger kan også fåes med om kjøperen ønsker det.

Lenke til kommentar

Vel ser ut som jeg får selt A-5'en til en jeg kjenner for ca 4k.

Men nå skal jeg jo ha ny, har for det meste spilt i skog, men i sommer kommer det til og bli mer spilling på bane. Kunne derfor trengt en "bane-markør". Noen anbefalinger?

 

Har tenkt på: Diablo og ION. Noen andre?

Noen som har erfaringer med disse 2?

 

Takk.

Lenke til kommentar

hva er alders grensen på paintball? er det 16? jeg blir snart det og jeg gleder meg, og jeg vil prøve det, det ser så fett ut. kansje dette er et dumt spørsmål med vis det sinper-rifer på paintball. elsker sinper på sykte spill :love: .. ingen vet hvor du er , ingen vet hvor du sykter fra hehe :p

Lenke til kommentar

ja og nei. Noen vil nok si det er 18, men om du har med en voksen som tar ansvaret for deg, vil du nok få spille som 16.

 

Jeg har selv tatt med meg søskenbarn og spilt, og så lenge du har voksne som stoler på at du oppfører deg, og at du faktisk gjør det under spilling, vil det som oftest gå greit.

Lenke til kommentar
Noen her inne har vel erfaring me ION eller den jeg nevnte ovenfor? :p

8160662[/snapback]

JA

Ion er en døds bra markør.

jeg har hatt min i et år snart og den holder seg bra.

den har ei grei fireing rate og med et 16" løp og en ny bolt har du en markør som holder som fy.

 

Ion på sniperpaintball

 

Ion på edpaintball

 

Jeg selv ville valgt den på edpaintball men på sniper har du en litt bedre pakke til ca 6000. den har litt bedre magasin og luft tank.

 

kommer jo ann på prisen du ønsker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...