Laserbeam Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Apex løpet er ett løp som skrur ballen. På hold kan man skur ballen oppover slik at den i realiteten går litt nedover for skruen tar fatt og får den på rett kjøl igjen. Det betyr at den går lengre og mye beienre enn andre løp. Vet ikke hvor langt det er men det er i alle fall overlegent på presisjon. en annen ting med dette løpet er at du kan stille det in slik du kan skyte rundt hjørner og lag divebomb for å treffe fplk som sitter bak dekning. Når det gjelder kolbe vil jeg anbefale m4 kolben. Den ser utrolig tøff ut og kan justeres med enkle grep i lengden. 7671783[/snapback] åssen ser det løpet ut? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Edit: Slenger med en link til. Brukeromtale Endret 8. januar 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Tar flere bedrifter og prøver seg på snikreklame her vil vi begynne å sende ut fakturaer, siden vedkommende da har sagt at det er greit ref våre retningslinjer for bruk... Poster er fjernet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Takk for rask behandling ueland. ^^ Edit: For de som lurer på butikkoversikt med mer, er førsteposten i sånne tråder som dette ofte et greit sted å starte. Endret 23. februar 2007 av lain Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har spilt paintball en gang, og det var dritfett. Men hvor ofte spiller dere her på forumet? Jeg hadde merker etter skuddene i nærmere 1 mnd uten at de var vonde like lenge. Dere må jo se totalt nedskutt hele tiden da eller? Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Gjelder å bruke riktig type klær og "beskytte" diverse områder på kroppen best mulig. Det å passe på så ingen kommer nærmere enn 2-3 meter er også greit. Ellers så har jeg sett folk som har arr etter å ha spilt, så liten tvil om at det til tider kan gå litt hardt for seg. Er bare noe man må innfinne seg med, at det gjør vondt, ellers kan man like gjerne spille cs på pcen. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hadde ikke vert noe morsomt viss det ikke gjorde vondt. Halve moroa er jo at man vet at det å bli truffet gjør vondt. Man strekker seg litt lenger for å ungå å bli skutt da. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hadde ikke vert noe morsomt viss det ikke gjorde vondt. Halve moroa er jo at man vet at det å bli truffet gjør vondt. Man strekker seg litt lenger for å ungå å bli skutt da. 8107712[/snapback] Jess, det gjør det mer spennende å spille når man faktisk får vondt. Hvis man ikke hadde fått det, så kunne man rusha uansett hele tiden... Men dere må jo se ut som kjøttdeiger etter et par år? Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Blir som oftest bare blåmerker, og en eller annen kul/hevelse. Såklart det kan bli verre om noen ikke justerer markøren til riktig hastighet og det brukes feil type ball. Men normalt går det bra. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Er ein paintball til 1500 ,- bra ? Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Er ein paintball til 1500 ,- bra ? 8111231[/snapback] Det der gav ingen mening. Men om du forklarer litt bedre, så skal vi prøve å svare. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hehe, ok.. er ny begynner og vil ha noe og skype på trær og slikt opp i skogen. Og jeg trenger likosm ikke en super bra en, men bare en til og skyte i trær. Og vil egentlig ikke betale stort sett mer en 1500,- Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Viss du leter litt finner du sikkert en tippmann 98 c til ca 1500 på bruktmarkeder. Stabil og god markør. Paintball verdenens kalashnikov. Ypperlig til skogsspill. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Takk Ser at det er mange brae her, og lurer på om dem til 1000,- er noe eller er det bare noe dritt ? Gå inn på finn og så torget og søk på paintball, der er det noen som koster 1000 = er lik dritt ?!? F.eks http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...7&pos=17&tot=27 Endret 9. mars 2007 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ser grei ut den. Lett å fikse dersom noe skulle vere galt. Stusset litt på at tanken bare kunne skyte 800 kuler. Det er jo en del. Men men go for it sier nå bare eg. Var mye utstyr med. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Åååå alt dette paintball snakket får det til å klø i fingrene på meg!! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Haha, yeah! Du har en Tippmann A5? Har samme markøren Hvis ting går som planlagt skal jeg og en gjeng spille neste fredag Gleder meg! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Heldigris.... Sliter litt her er så jevlig kaldt hele tiden... Må opp i 14-15 grader viss jeg skal spille ellers blir det ballsprekk. Skal skaffe meg apex løp nå snart tenker jeg... Så blir det dabb Endret 9. mars 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Bare spørr her jeg istenden for og lete på nettet Hva koster det for en slik gass tank og kuler ? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kuler ligger på rundt 500 kassen (2000) Gass er avhengig av type. Jeg bruker luft og får fylt gratis. CO2 koster vell gjerne 20 kr å få fylt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå