Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

Apex løpet er ett løp som skrur ballen. På hold kan man skur ballen oppover slik at den i realiteten går litt nedover for skruen tar fatt og får den på rett kjøl igjen. Det betyr at den går lengre og mye beienre enn andre løp. Vet ikke hvor langt det er men det er i alle fall overlegent på presisjon. en annen ting med dette løpet er at du kan stille det in slik du kan skyte rundt hjørner og lag divebomb for å treffe fplk som sitter bak dekning. Når det gjelder kolbe vil jeg anbefale m4 kolben. Den ser utrolig tøff ut og kan justeres med enkle grep i lengden.

7671783[/snapback]

åssen ser det løpet ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Gjelder å bruke riktig type klær og "beskytte" diverse områder på kroppen best mulig. Det å passe på så ingen kommer nærmere enn 2-3 meter er også greit.

Ellers så har jeg sett folk som har arr etter å ha spilt, så liten tvil om at det til tider kan gå litt hardt for seg. Er bare noe man må innfinne seg med, at det gjør vondt, ellers kan man like gjerne spille cs på pcen.

Lenke til kommentar
Hadde ikke vert noe morsomt viss det ikke gjorde vondt. Halve moroa er jo at man vet at det å bli truffet gjør vondt. Man strekker seg litt lenger for å ungå å bli skutt da.

8107712[/snapback]

Jess, det gjør det mer spennende å spille når man faktisk får vondt. Hvis man ikke hadde fått det, så kunne man rusha uansett hele tiden... Men dere må jo se ut som kjøttdeiger etter et par år?

Lenke til kommentar

Heldigris.... Sliter litt her er så jevlig kaldt hele tiden... Må opp i 14-15 grader viss jeg skal spille ellers blir det ballsprekk. Skal skaffe meg apex løp nå snart tenker jeg... Så blir det dabb :w00t:

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...