Chad Thundercock Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Vel poenget mitt var at vinterballene fungerer like dårlig som alminnelige baller på vinteren. De milde dagene du snakker om forekommer ikke før i April måned og da er vinteren nesten slutt. Endret 13. oktober 2006 av dicktator Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Så du prøver å overbevise meg om at vinteren i Finnmark er så barsk at det aldri går an å spille mens den er på besøk? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg mener store deler av den. Fra November til rundt Mars måned er spilleforholdene ute for ekstreme (Kaldt) og du burde være glad i å rense børse og løp for maling hvis du har tenkt å prøve. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 noen som har erfaringer med å kjøpe paintball utstyr fra ebay.com? er det mye å spare? foresten noen som har prøvd "Terminator Model 98 Barrel , 16" for tippman custom? Lenke til kommentar
gulfarge Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei... Har en A-5 som tar livet av alle ballene som jeg prøver å få ut av løpet. med andre ord... masse ball sprekk.. Noen som har noen gode råd her? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Rense våpenet så det ikke ligger igjen rester.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvis du ikke har tatt fra hverandre en A5 før, bare husk å være litt forsiktig og hold godt på sluttstykket når du demonterer, OK? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Går det an å bruke en 300bar dykkertank til å fylle på en 200bar markørflaske med? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Går det an å bruke en 300bar dykkertank til å fylle på en 200bar markørflaske med? 7075282[/snapback] Ja Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva er egentlig forskjelden på luft og Co2? Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvis du leser litt lenger bak i tråden så står det masse om det. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ok, så luft er bedre? Har funnet 3 grunnpakker, men jeg vet ikke hvilken som er den beste. Kommer til å spille i skog og om vinteren. Så jeg skal ha luftsystem T98C,Pro,Basispakke Tippmann 98 C Spyder TL-X-Basispakke Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Personlig tror jeg at jeg hadde valgt A5 over 98C. Større magasin og bedre mating av baller, samt litt tøffere utseende. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva er forskjelden på 98C og 98C Pro? A5'en koster jo en del mer en 98C, og jeg liker ikke utseende på A5 så mye som 98C, men det er jo bare smak:P Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Co2 er vel noe dritt hvis du skal spille ute i minus grader ettersom at det fryser lett. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ingen som vet h forskjelden på Tippmann 98C Pro og Tippmann 98C er? Hadde vært greit å vist det, siden jeg kommer til å kjøpe en av de med luft. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 A5 har vell automatisk mating av balls og er halvautomatisk, med en slik hold triggeren på et vist punkt så peprer den med full auto, og A5en har et genialt sikte og ser temmelig kult ut så om du har et nytt løp og et automatisk magasin har du en über gunner 98 har ikke samme sikte, men fortsatt et supert sikte, har heller ikke automatisk mating på gunneren, så da trenger du et auto magasin (jeg aner ikke om man trenger auto mag på A5, med tanke på auto mating på gunneren.) så med et über løp på den så har du en genial gunner der også. den er dog ikke semi full auto eller.no med mindre du modifiserer den. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Enn løpet på 98C Pro da, det skal vell være ganske bra? Ser mye lenger ut bilder. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 løpene som følger med på markører er jo selvsagt helt ok for nybegynnere, men og kjøpe et nytt løp skader jo aldri, har lest at Flatline løpet til tippman skal vere det beste løpet men er veldig kresen på balls, ellers er er J&J ceramic løpet til spyder veldig veldig bra og Apex løpet til spyder skal også vere veldig bra, dette er de 3 beste løpene jeg har lest om men dette er da selvsagt dyre løp. Men en ting før du bestiller nytt løp, ikke kjøp lenger en 16 toms løp, jeg hadde 20 toms løp og hadde bare problemer. 14 og 16 skal vere det optimale Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 løpene som følger med på markører er jo selvsagt helt ok for nybegynnere, men og kjøpe et nytt løp skader jo aldri, har lest at Flatline løpet til tippman skal vere det beste løpet men er veldig kresen på balls, ellers er er J&J ceramic løpet til spyder veldig veldig bra og Apex løpet til spyder skal også vere veldig bra, dette er de 3 beste løpene jeg har lest om men dette er da selvsagt dyre løp. Men en ting før du bestiller nytt løp, ikke kjøp lenger en 16 toms løp, jeg hadde 20 toms løp og hadde bare problemer. 14 og 16 skal vere det optimale 7128739[/snapback] hva med 18 tommer da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå