Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wheee! Kjøpte akkurat den nye markøren min en SmartParts Ion :w00t: Gleder meg til å få prøv den!

Jeg kjøpte alt fra sniper. Et VL Revolution X-Board Black magasin og den nyeste dye maska. Kjøpte bare en helt valig aliminium flaske og sånn beskytter til den.

Jeg har hørt at sniperpaintball er dårlig, er det noen smo har noe å si på det?

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Wheee! Kjøpte akkurat den nye markøren min en SmartParts Ion  :w00t:  Gleder meg til å få prøv den!

Jeg kjøpte alt fra sniper. Et VL Revolution X-Board Black magasin og den nyeste dye maska. Kjøpte bare en helt valig aliminium flaske og sånn beskytter til den.

Jeg har hørt at sniperpaintball er dårlig, er det noen smo har noe å si på det?

6915117[/snapback]

Sniper er noe av det beste som er! de kan du stole 110% på! butikk eller nett?

Paintballnorge.no kan jeg ikke si noe på, desverre... men er ikke sikker på om de er så aktive lengre, se litt på paibtall forumene splat og ballbreak, søk litt rundt så finner du sikkert noe info om paintballnorge.no

Lenke til kommentar

Har bare negativ erfaring med SniperPB. Elendig service samt at deres kunnskaper rundt PB er håpløs lav. Sendte inn en auto cocker i håp om å bli kvitt en omfattende lekasje og fikk børsa tilbake i samme stand. Bare nå hadde det gått 500,- i "nye" deler. Ringte for å ytre min misnøye og ble lovet at problemet skulle bli ordnet opp i. Ja det ble det, bare etter 3 måneder med klaging og tilbakesendinger.

Bestilte et år senere en fyllestasjon (300bar) Gikk 8 måneder før jeg fikk denne.

Dette er like uakseptabelt som usæriøst.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
har en kamerat som ikke har fått varene sin fra sniperPB, Jeg holder meg til Sandefjordpaintball, EDPaintball og Paintball24

6937773[/snapback]

jeg villa ha satsa på ED-Paintball hvis du skal bestille markør/upgrades den har leveringer på mindre enn 1 uke! hvis det tar lenger tid da er varen, enten populær eller utsolgt

Lenke til kommentar
har en kamerat som ikke har fått varene sin fra sniperPB, Jeg holder meg til Sandefjordpaintball, EDPaintball og Paintball24

6937773[/snapback]

jeg villa ha satsa på ED-Paintball hvis du skal bestille markør/upgrades den har leveringer på mindre enn 1 uke! hvis det tar lenger tid da er varen, enten populær eller utsolgt

6938123[/snapback]

Jeg stiller meg bak paintball24, bare fått god support og service der.

Lenke til kommentar

ja, sniper har noen bømms, men det er ikke så alt for mange, har hørt om de ja...

Jaffal sniper på bryn, der er det bra service, og folka kan MYE. men bestiller man fra nett, så sendes det fra "hovedbasen" i drammen - så der skal jeg ikke uttale meg. jeg syns sniper er TOPP...

jeje, noen av gutta som var på NM?

Vurdere å selge min tippmann 98 med flatline og car stokk, og kjøpe en PHET A5 med mye stasj på. da blir det 2 råe gønnere her i brakka :D

*noen som er intresert i tippy'en?*

Lenke til kommentar

Tippmann 98, Flatline, car stokk, maske, antidogg spray, 20 OZ co2 (skru ventil) magasin, løpsrenser, olje, umbrako... sikkert mere :p

2500 spenn for alt, + frakt

Har desverre ikke bilder her nå, men skal ta det når jeg kommer til bodø til helga :) markør står der oppe, men tar den med tilbake på jessheim etter høstferien :)

Lenke til kommentar

er det noen Paintball Team i Buskerud?

litt om meg:

16 år

digger paintball

skal på Fort Haslemoen til neste år

for flere oppl. PM meg

Utstyret mitt:

Tippman A5

Remote

Rødpunkt sikte

JT Spectra Grønn

planer om oppgraderinger:

Car Stock (kolbe)

Tippmann A5 18" tactical sniper barrel

Bi-Bod

Sniper Sikte

Sikte Skinne

JT Spectra com. kit

Lenke til kommentar
Jeg skal også selge min Smart Parts Ion.

Oppgradert med følgende ;

*QEV

*Teardrop 14" løp

*Ny CP trigger (rød)

*Hybrid On/Off

*Smart Parts rail

*Clamping feedneck (rød)

Markøren er sort, med røde oppgraderinger.

Send meg en PM hvis dette er av interresse  :cool:

6956232[/snapback]

Hvordan er det egentlikt og bruke en ION i skog?

Å btw: Skal du spille i skude hallen på lørdag? Såg at blackout skulle komme, de skulle visst ta med egen bane osv.. Men typisk at jeg ikke kan spille da.. :(

Lenke til kommentar

Ja, skal i skude hallen idag..

Ion i skog fungerer vel helt fint?

Kjekkere å ha noe som legger litt mer ball enn en a5, eller 98. :cool:

Vil også si at den er mer presis.. :thumbup:

Og så kan du jo hive deg lettere på bane spilling (sup air)

Endret av Typhoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...