End-re Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Wheee! Kjøpte akkurat den nye markøren min en SmartParts Ion Gleder meg til å få prøv den, noen erfaringer her på forumet ? Også, Noen herfaringer med www.paintballnorge.no noen ? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Wheee! Kjøpte akkurat den nye markøren min en SmartParts Ion Gleder meg til å få prøv den! Jeg kjøpte alt fra sniper. Et VL Revolution X-Board Black magasin og den nyeste dye maska. Kjøpte bare en helt valig aliminium flaske og sånn beskytter til den. Jeg har hørt at sniperpaintball er dårlig, er det noen smo har noe å si på det? Endret 22. september 2006 av PyroCX Lenke til kommentar
fompa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Wheee! Kjøpte akkurat den nye markøren min en SmartParts Ion Gleder meg til å få prøv den! Jeg kjøpte alt fra sniper. Et VL Revolution X-Board Black magasin og den nyeste dye maska. Kjøpte bare en helt valig aliminium flaske og sånn beskytter til den. Jeg har hørt at sniperpaintball er dårlig, er det noen smo har noe å si på det? 6915117[/snapback] Sniper er noe av det beste som er! de kan du stole 110% på! butikk eller nett? Paintballnorge.no kan jeg ikke si noe på, desverre... men er ikke sikker på om de er så aktive lengre, se litt på paibtall forumene splat og ballbreak, søk litt rundt så finner du sikkert noe info om paintballnorge.no Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg bestilte det på nettet hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Har bare negativ erfaring med SniperPB. Elendig service samt at deres kunnskaper rundt PB er håpløs lav. Sendte inn en auto cocker i håp om å bli kvitt en omfattende lekasje og fikk børsa tilbake i samme stand. Bare nå hadde det gått 500,- i "nye" deler. Ringte for å ytre min misnøye og ble lovet at problemet skulle bli ordnet opp i. Ja det ble det, bare etter 3 måneder med klaging og tilbakesendinger. Bestilte et år senere en fyllestasjon (300bar) Gikk 8 måneder før jeg fikk denne. Dette er like uakseptabelt som usæriøst. Endret 25. september 2006 av dicktator Lenke til kommentar
SCV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 har en kamerat som ikke har fått varene sin fra sniperPB, Jeg holder meg til Sandefjordpaintball, EDPaintball og Paintball24 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 har en kamerat som ikke har fått varene sin fra sniperPB, Jeg holder meg til Sandefjordpaintball, EDPaintball og Paintball24 6937773[/snapback] jeg villa ha satsa på ED-Paintball hvis du skal bestille markør/upgrades den har leveringer på mindre enn 1 uke! hvis det tar lenger tid da er varen, enten populær eller utsolgt Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 har en kamerat som ikke har fått varene sin fra sniperPB, Jeg holder meg til Sandefjordpaintball, EDPaintball og Paintball24 6937773[/snapback] jeg villa ha satsa på ED-Paintball hvis du skal bestille markør/upgrades den har leveringer på mindre enn 1 uke! hvis det tar lenger tid da er varen, enten populær eller utsolgt 6938123[/snapback] Jeg stiller meg bak paintball24, bare fått god support og service der. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Bestilte min pakke fra Ed-Paintball. Rask levering. God service, fikk skiftet noe på handelista mi ved et enkelt samtale Lenke til kommentar
fompa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 ja, sniper har noen bømms, men det er ikke så alt for mange, har hørt om de ja... Jaffal sniper på bryn, der er det bra service, og folka kan MYE. men bestiller man fra nett, så sendes det fra "hovedbasen" i drammen - så der skal jeg ikke uttale meg. jeg syns sniper er TOPP... jeje, noen av gutta som var på NM? Vurdere å selge min tippmann 98 med flatline og car stokk, og kjøpe en PHET A5 med mye stasj på. da blir det 2 råe gønnere her i brakka *noen som er intresert i tippy'en?* Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) hva skulle du hatt for den markøren da isåfall? CO2 eller luft? EDIT: har du bilder fompa? Endret 27. september 2006 av SCV Lenke til kommentar
fompa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tippmann 98, Flatline, car stokk, maske, antidogg spray, 20 OZ co2 (skru ventil) magasin, løpsrenser, olje, umbrako... sikkert mere 2500 spenn for alt, + frakt Har desverre ikke bilder her nå, men skal ta det når jeg kommer til bodø til helga markør står der oppe, men tar den med tilbake på jessheim etter høstferien Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg skal også selge min Smart Parts Ion. Oppgradert med følgende ; *QEV *Teardrop 14" løp *Ny CP trigger (rød) *Hybrid On/Off *Smart Parts rail *Clamping feedneck (rød) Markøren er sort, med røde oppgraderinger. Send meg en PM hvis dette er av interresse Lenke til kommentar
End-re Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 paintballnorge.no leverte før det gikk en uke =) fornøyd med de så lagt vertfall =) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 er det noen Paintball Team i Buskerud? litt om meg: 16 år digger paintball skal på Fort Haslemoen til neste år for flere oppl. PM meg Utstyret mitt: Tippman A5 Remote Rødpunkt sikte JT Spectra Grønn planer om oppgraderinger: Car Stock (kolbe) Tippmann A5 18" tactical sniper barrel Bi-Bod Sniper Sikte Sikte Skinne JT Spectra com. kit Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg skal også selge min Smart Parts Ion. Oppgradert med følgende ; *QEV *Teardrop 14" løp *Ny CP trigger (rød) *Hybrid On/Off *Smart Parts rail *Clamping feedneck (rød) Markøren er sort, med røde oppgraderinger. Send meg en PM hvis dette er av interresse 6956232[/snapback] Hvordan er det egentlikt og bruke en ION i skog? Å btw: Skal du spille i skude hallen på lørdag? Såg at blackout skulle komme, de skulle visst ta med egen bane osv.. Men typisk at jeg ikke kan spille da.. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Ja, skal i skude hallen idag.. Ion i skog fungerer vel helt fint? Kjekkere å ha noe som legger litt mer ball enn en a5, eller 98. Vil også si at den er mer presis.. Og så kan du jo hive deg lettere på bane spilling (sup air) Endret 30. september 2006 av Typhoon Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hehe, ok. Hadde tenkt på en ION. Men har ikke peng nå ca.. ^^. Men viss jeg får tid så titter jeg sikkert innom, skal spille kamp samtidig som dere skal spille i hallen. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jess! Der kom hentelapp til markøren min! Da ble jeg glad:D Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det flere måter å justere triggeren på ion enn med di to skruene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå