gihojo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Er opprinnelig ifra trondheim. Men bor nå ved kolvereid. Men skal kanskje flytte tilbake om 1oghalv eller 2 år Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Må man gå på ntnu for og være med på ntnui sin paintballgjeng? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 I og med at det er en studentorganisasjon, regner jeg egentlig med at den er forbeholdt studenter. Men det skader vel ikke å prøve. Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvor gammel er du da? markør bruker du? speedball eller woodsball? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Begynte med en Tippmann A5, men solgte den og kjøpte en brukt Planet Eclipse GEO. Har spilt mest woodsball, men også en del speedball. Er 18 år. Hva med deg? Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er noob, har mest prøvd speedball for og bare prøve paintball, hvordan det kjennes ut. Er 14 år Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kan du si ifra om du finner et nybegynner Pb lag i trondheim? Har prøvd men finner ikke i. Skal snart flytte tilbake til trondheim veit du Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvilke batteri trenger planet eclipse etha? Sende link? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 De fleste markører bruker standard 9v batteri, kjøp alltid kvalitetsbatterier. 1 Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har dere et tips til meg som beveger pekefingeren og rekkefingeren veldig sakte når jeg skyter med markører? En måte jeg kan trene på elns? Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 En måte er jo å ta pekefinger ned samtidig som du tar langefinger opp mange ganger. Jeg har elektro markør og jeg kan skyte mye fortere nå. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Som regel, spesielt om du spiller woodsball, går det fint å ha markøren på noe annet enn semi. Sett den på PSP med en maks innen forsvarlige grenser, kanskje 12-13 bps, så er det ikke vanskelig å trykke fort nok. En må vel bare opprettholde tre trykk i sekundet. Med det sagt er det bra at du ønsker å forbedre ferdighetene dine på semi. Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tren. Enkelt og greit. Beste er om du har tilgang på et gulv til tak speil. Stå litt sammenbøyd utenfor speilbildet, snapp inn og trykk av 4-5 trykk. Trenger ikke å ha markøren på for å trene, men greit å ha på tanken for å trene på riktig holdning m.m. Triggercontrol er det også bare å trene på, prøv å hold markøren ca sånn du skal ved spilling. Prøv å finn ut hvor fort du kan trykke med hver finger for å få gjevn og fin takt. Bytt så til andre hånden. Ligger mange fine eksempler på youtube. Og det er mange meninger om hva du skal gjøre, men det er et greit sted å starte. 1 Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Som regel, spesielt om du spiller woodsball, går det fint å ha markøren på noe annet enn semi. Sett den på PSP med en maks innen forsvarlige grenser, kanskje 12-13 bps, så er det ikke vanskelig å trykke fort nok. En må vel bare opprettholde tre trykk i sekundet. Med det sagt er det bra at du ønsker å forbedre ferdighetene dine på semi. . Jeg så en plass at etha ikke kan skyte psp? Bare semi Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Trenger ikke bumpe dine egne poster hele tiden. Og om du hadde tatt et raskt google søk, hadde du selv fått bekreftet at den har psp mode. The board does have a variety of firing modes including semi and PSP which is pretty standard for PE and other electronic markers now. Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja men søkte opp på 3 sider. Der sto det at de ikke hadde Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Fire Modes - Capped Semi-Automatic, Uncapped Semi-Automatic, PSP (2011)Compliant Ramping, Millennium(2010)Compliant Ramping Det er ifra manualen. http://www.paint-supply.net/wp-content/uploads/2013/06/ET11MVOL3-EN.pdf Lenke til kommentar
o39k Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Det er nå bygd en Paintballbane på Tjøme (Vestfold) Lagde en promo film. Kom å spill! Tjøme Paintballklubb ønsker alle nære og fjerne velkommen =) http://www.youtube.com/watch?v=fw0dn3gB6hE Av Beasty, GameOn, Rock Star, Beastywear Endret 3. november 2013 av o39k Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg elsker når spillere sitter bak vernet med markøren over vernet og skyter som gale Så ut som en fin utebane da, håper dere får mange gjester! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå