bystØL Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 noen andre som gleder seg til npl 2013?! får håpe npf VIRKELIG!!!! går mangen runder med seg sjølv, og tar seg kraftig i nakken før dei prøver å arrangere noe neste gang..... Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Blir vel bare 2 NPL runder i år. Siden jeg begynte med turneringer har antallet runder gått ned for hvert år. Endret 4. januar 2013 av LeGranDuc Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Heisann, det orginale løpet suger, så vurderer ett nytt ett. Brukes i skog, close range ikke noe "sniper" løp vill jeg ha. Har sett på dette http://www.paintball...products-lop-16 funker det fett? Markør. TippM 98C Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hei. Var og spillte paintball med noen kompisser idag, og fikk låne utstyr. Har kjøpt med paintball, men har ikke fått utstyret mitt enda. Masken eg lånte dugget utrolig lett, og gjorde att eg slet med og se til tider. Måtte ofte stoppe og tørke i visiret, slik att eg skulle se noe som helst. Noen som kan ambefale meg en god maske som ikke dugger? Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 http://www.xsportz.no/product_info.php/dye-maske-black-gold-p-279 Om du har stort hode derimot. http://www.pbstore.no/p/empire-event Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hvordan går det å bruke vinterball om sommeren? Lenke til kommentar
CpThomasCrow Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Hva burde jeg betale for en 4år gammel tippmann 98c pro? Fikk den for 700Kr Endret 16. juni 2013 av CpThomasCrow Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvordan går det å bruke vinterball om sommeren? funker d:) Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 funker d:) Det er bra, har en del liggende siden vinteren. Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei. Jeg er nybegynner i paintball. Ønsker og kjøpe et paintball våpen kanskje under 4000 og mindre. Men vet ikke hvilket våpen jeg burde ha. Vært fint om noen kunne hjelpe meg? Og kansje sendt link ifra våpenet dere mener er bra. Jeg kommer til og spille woodsball. Kansje jeg kunne trengt et sikte også? Våpenet må være luft. Og hvor kan jeg kjøpe billige og brae luftanker? Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Kanskje det er en egen woodsballpakke også? Med en markør, luftank, maske, magasin osv? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Om du ønsker en markør som ser ut som et ekte våpen kan jeg ikke så mye, men om du bare ønsker en god markør kan jeg anbefale Planet Eclipse Ego/etek. Gode lette og pålitelige markører med enkel programmering. Da kan du være med i turneringspaintball om det plutseli skulle være av interesse. Sikte er bare tull. Lag en bruker på Splat.no og sjekk ut hva som er til salgs. Her har du en kjempefin nybegynnermarkør: http://www.splat.no/showthread.php/36590-etek-3-lt Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 http://pbgear.mystore3.no/products/pbgear-proto-rail-pakke Sikte trenger du ikke, og det er i utgangspunktet aldri noen grunn til å kjøpe såkalte "woodsballpakker", da du ofrer mye for det visuelle. Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Takk for svar skal vente til jeg får flere svar og ser på den markøren jeg vil ha. Igjen takk for svar Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva vil det si at den er elektrisk? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) At den har et kretskort som åpner/lukker ventilen som slipper luft igjennom. Mekanisk vil si at den har en mekanisk bryker koblet til avtrekkeren som gjør det samme. Elektropneumatiske markører har mye jevnere FPS (fot per sekund) så ballene du skyter går omtrent like langt hver gang, noe som igjen gjør det lettere å skyte. De har også ofte muligheter for justering av hvor mange baler du skal skyte per sekund. Endret 26. oktober 2013 av Mammakamelen 1 Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg ser at planet eclipse - etha skal være bedre, mindre og bedre og skyte enn proto rail. Proto rail skal også være vanskeligere og rengjøre og den har ikke clamping feedneck. Hva mener dere er best? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Velg Etha over Proto Rail til enhver tid. Etha er en super markør for pengene. Så kan du kjøpe rail mounting kit så du kan få sikte, lys, skulderstøtte osv. Endret 26. oktober 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
gihojo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) ,-Men jeg tenker på tippmann a5 luft powerpack pakken på game-on til 2.590,- eller en tippmann x7 henom. Begge har på en måte et sikkte. Men jeg ser at planet eclipse ego er også bra hva mener dere Endret 26. oktober 2013 av gihojo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå