Bruker-163290 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg spiller på Epk Gunners I divisjonen under. Laget er nytt og består av folk som spiller for første gang i år. Hadde en meget god runde på Slagen hvor vi kom til vært første sluttspill. Håper å kunne prøve oss i 1 div neste år. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ok, da har jeg tatt frem min invert mini etter sikkert et år i skapet, eller kanskje to, jeg husker ikke. Uansett, Det første jeg gjorde var å ta den frem og så prøve den, øyet var på, og den var på full auto (en treg versjon) Jeg greide ikke å endre noenting her, så på div youtube klipp og gjorde akkurat som fortalt, men ingenting skjer. Tok ut og satt inn batteriet på nytt, så fikk jeg en superrask full-auto, men uten øyet aktivert. Leser litt i instryksjonen. For å slå av øyet skal jeg holde inne triggeren mens jeg slår på markøren, men det skjer ingenting. Noen formening om hva som er feil? eller er det megsom gjør noe feil? Av og til virker som øyet er av så stikker jeg fingeren oppi for å aktivere "skytingen" så sktyrer den, men så etter dette trenger jeg ikke stikke fingeren oppi lenger... mhm.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det kan være et defekt kort, disse skal ikke være dyre eller vanskelige å oppdrive. Mener ED sport har det. Ta kontakt med de Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 hei folkens.. har et gammalt paintball gevær liggende.. tankte nå å få den igang igjen så ungene kan more seg litt på blink.. men trenger luft og baller. hvor fikser jeg det til en billig penge i drammensområdet? også lurer jeg på om det finns en slags kobling som jeg kan bruke på tanken for å kunne fylle med dykkeflasker, eller lignende. da fattern jobber på brannvesenet og har da god tilgang på gratis luft .. har en klassisk tippmann.. se bilde.. takker for svar som måtte komme.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noe som vet hvor jeg kan få tak i billige luft-tanker? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Game-On har tanker for 499,-, er det billig nok? Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 PbGear.no , ståltank til 479, og billige "skikklige" tanker Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hei folkens.. har et gammalt paintball gevær liggende.. tankte nå å få den igang igjen så ungene kan more seg litt på blink.. men trenger luft og baller. hvor fikser jeg det til en billig penge i drammensområdet? også lurer jeg på om det finns en slags kobling som jeg kan bruke på tanken for å kunne fylle med dykkeflasker, eller lignende. da fattern jobber på brannvesenet og har da god tilgang på gratis luft .. har en klassisk tippmann.. se bilde.. Sniper Paintball er hvertfall i Drammen http://www.sniperpaintball.no/ De kan nok også hjelpe deg med en overgang fra dykkertank til paintballtank. Det koster ca 700kr. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Noen som vet hvor jeg kan få dykkertank på 8liter 200/300 bar? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få dykkertank på 8liter 200/300 bar? Du kan jo se på sånne dykkerforum med kjøp og salg kategori. Eller så kan du se innom og søke hos splat.no sin "til salgs" kategori. også lurer jeg på om det finns en slags kobling som jeg kan bruke på tanken for å kunne fylle med dykkeflasker, eller lignende. da fattern jobber på brannvesenet og har da god tilgang på gratis luft .. Tenker du på fyllestasjon ja. Da trenger du en slik. Endret 12. august 2011 av Lami Lenke til kommentar
Daniel85 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få dykkertank på 8liter 200/300 bar? Jeg fikk en hos jepaintball, men ser på www.jepaintball.no så har dem ikke de for salg, prøv å kontakt dem for å høre om prisene, problemet er vel frakt. Jeg hentet i butikken, 13liter 300bars tank. Koster rundt 3000kr for 13 literen. Frakt kan jo bli dyrt også lurer jeg på om det finns en slags kobling som jeg kan bruke på tanken for å kunne fylle med dykkeflasker, eller lignende. da fattern jobber på brannvesenet og har da god tilgang på gratis luft .. Det kalles Fyllestasjon, dykkeflasker kan enten ha "Klokobling" eller "Din" kobling. Dersom det er DIN så er det en slik en DIN Fyllestasjon og klokoblinger ser slik ut: Klokobling Fyllestasjon. For å si det enkelt, ser tanken din slik ut er det en DIN kobling: Endret 22. august 2011 av Daniel85 Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei, Er det lov å kjøpe feks sniperkit fra USA eller blir det stoppet i tollen? Så vidt jeg vet så er det ingen som selger hele mod-kit her i Norge. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen som kan bekrefte/avkrefte det? Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvorfor skulle ikke det være lov? Evt link til kit, men kan ikke skjønne hva det skal inneholde for at det skal være forbudt å kjøpe, om det ikke gjør så du kan skyte ekte kuler. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tenkte siden alle paintballmarkører og utstyr i Norge er godkjent. Siden paintball går under luftvåpen i våpenloven så er det vell heller egentlig ikke lov å endre på markøren med deler som ikke er godkjent i Norge? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ehe, hva mener du? Jo. Du kan for eksempel kjøpe en TechT bolt fra USA og bruke den i markøren din. Hvorfor skal ikke det være lov? Hehe.. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 For som sagt så går paintballmarkører under luftvåpen i våpenloven i Norsk Lovverk og endring av våpen gjør at godkjennelsen av våpenet ikke gjelder lengre. Samme system som med feks mopeder hvis du endrer antall hk i forhold til vognkortet. Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) For som sagt så går paintballmarkører under luftvåpen i våpenloven i Norsk Lovverk og endring av våpen gjør at godkjennelsen av våpenet ikke gjelder lengre. Samme system som med feks mopeder hvis du endrer antall hk i forhold til vognkortet. Ja, det er forsåvidt riktig at paintball dekkes av våpenloven, under luft- og fjørdrevne våpen. Men slik jeg tolker loven, vil jeg ikke tro at våpenet er direkte godkjent i den forstand at endringer gjør en evt godkjenning ugyldig. Vet det at dersom jeg modifiserer haglen min, blir våpentillatelsen min opphevet. Og jeg må søke om tillatelse til å utføre disse eventulle modifikasjonene. Jeg ser ikke noen grunn til at å kjøpe oppgraderinger, modifikasjoner o.l fra statene skal være ulovlig. Endret 31. august 2011 av vidar_h Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Så du søker tillatelse for å eie en paintball-markør? Nei. Så hvorfor skal du ikke få lov å endre på det?. For å gjøre slutt på dette, du har fullt lov til å endre på markøren din. Ferdig med den saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå