Lami Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er rart hvis det skal være regulatoren, når en annen tank fungerer fint. Har du skjekket om o-ringen ikke er skadet eller ødelagt? Gjengene på tanken er også helt fin? Prøv å hør om det kommer luft ut av regulatoren når du har skrudd i tanken. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Usikker på om jeg bruker riktig navn på ting her. Når jeg har byttet tank har det mellomstykket med måleren for hvor mye luft som er igjen (dette jeg har gått utifra heter regulatoren) sittet fast på tanken. Har ikke hørt at det har lekket noe luft, men skal få tittet på gjengene og o-ringen. Men tviler på det når jeg ikke har hørt at det har lekket noe luft. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Stemmer. Regulatoren skal ikke løsne fra tanken heller, for da sier det pang. Hm, jeg vil vedde på at det er noe galt med enten regulatoren eller ASA'en i markøren ( asa - air source adapter, der du kobler til tanken ). Jeg er usikker på hva. Du burde nesten høre på splat.no eller med en paintball butikk (ed?) eller feks med live chatten hos ANSGEAR.COM. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Da har vi til slutt fått oss reball i Bergen! Åpnet nå på fredag Bergen Paintball Arena Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Woho! Men nettsiden funker ikke Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Vi kom nettopp tilbake fra "turnering" på Tippen i Odda. Det var ikke så bra oppmøtet, men vi fikk skutt en del ball. Fikk kvittet oss med rester fra forrige sesong. Neste helg er det full gang igjen på Slagen i Tønsberg. Lenke til kommentar
pacmaniac86 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som har prøvd å skyte på en olje tønne mens den er glo varm? Da skjer dette 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som kan gi tips om hvor jeg kan få kjøpt kit til 98C? Og evt. om de passer med en 98 custom med oppgradert til cyclonefeeder? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) RAM. AK47 skin, m4 osv osv. Get it? Her er det et løp, som skal være fra ett sett. http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=123&subgid=136&wwwalias=paintballWEB&pid=3107 Endret 15. juli 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Med prisen du fort kommer opp i, ville jeg heller ha vurdert å kjøpt ny og bedre markør, f.eks Gog Envy ifra pbstore. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvorfor det lain? Hva om han er fornøyd med markøren han allerede har, men er interessert i å kjøpe oppgraderinger for å bli enda mer fornøyd med den? Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Oppgraderinger? Hva han linket til, og tydeligvis ønsker å kjøpe, er estetiske ting som utenom å gjøre markøren mer visuelt "ekte", bare vil gjør den tyngre og mer klumpette. Derfor mener jeg at om han er først villig til å bruke 1500 spenn på dette, bør han vurdere å bytte ut sin gamle 98c med noe bedre. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 En bør jo tenkes at noen setter mer pris på "design" enn andre. 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Joda, greit nok det, og jeg syntes jeg var ganske diplomatisk, i stedet for "kjøpe på sånt søppel er bortkastet, i det minste på en sånn markør, kjøp deg noe bedre i stedet". Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Med prisen du fort kommer opp i, ville jeg heller ha vurdert å kjøpt ny og bedre markør, f.eks Gog Envy ifra pbstore. Den du linker til er jo en ertespruter 2000. Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Den markøren er en av de beste du kan få til den prisen. Med en 500 kroners oppgradering med nytt board og laserøyne, har du noe du kan delta i NPL med. Men den tåler også mye juling, så er fin til skogsbruk også, er liten og lett og skyter bra. Driver du med milsim, siden du ønsker å ha noe som ser ut som et ekte våpen? 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Den markøren er en av de beste du kan få til den prisen. Med en 500 kroners oppgradering med nytt board og laserøyne, har du noe du kan delta i NPL med. Men den tåler også mye juling, så er fin til skogsbruk også, er liten og lett og skyter bra. Driver du med milsim, siden du ønsker å ha noe som ser ut som et ekte våpen? nei nei, vill bare gi 98c'n nytt look. Den ser jo så teit ut. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei så koselig agitt, en egen paintballtråd Noen her som spiller turneringer da? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg spiller turneringer ja. Spiller på Mayhem 2 som fikk siste plass på NPL#3 Vi må gjøre det bedre på neste turnering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå