lain Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 http://www.splat.no/showthread.php/29231-PaintballNorge/page4 Ser ut til å være veldig varierende. Du kan prøve å ringe dem, så du får bekreftet at ting er på lager i det minste. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Hmf.. Må si at disse selvlysende paintballkulene bare var noe drit. Hvor lang tid skal det ta før de faktisk lyser ute i mørket? Har hatt de under lys i flere timer men når jeg går ut i mørket ser jeg ikke en fjert av kulene. Dette gjorde jeg altså om vinteren. Kanskje det er beregnet for innendørs(?). Game-on skriver faktisk: Du må passe på at de er utsatt for en lyskilde en stund før du bruker de! Hva definerer de med en stund? Flere dager, uker, mnd'er? EDIT: De er også av crappy kvalitet! Bare jeg ser på de sprekker de ytre lagene på kula og det blir så mye søl! Endret 9. mai 2011 av Lami Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Satt sammen markøren til kona til brodern nå. Skal testes i morgen, for å se at alt fungerer. Ganske greit fornøyd med oppsett. Gog Envy (Vibe) med blackheart og laserøyne. CP dropforward og CP on/off ASA. Freakjr løpset med et par utvalgte inserts fra min samling (.682 .689 .691 .695) og Ninja 68/4500 tank. Eneste jeg kunne tenkt meg å skiftet ut nå, er trigger, da jeg ikke liker rake triggere, mer fan av scythe typen, men dårlig utvalg til envy per nå. Også en mod på feedneck, få bort behovet for unbrako når man tar magasin av/på. Bilde av herligheten. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hmf.. Må si at disse selvlysende paintballkulene bare var noe drit. Hvor lang tid skal det ta før de faktisk lyser ute i mørket? Har hatt de under lys i flere timer men når jeg går ut i mørket ser jeg ikke en fjert av kulene. Dette gjorde jeg altså om vinteren. Kanskje det er beregnet for innendørs(?). Game-on skriver faktisk: Du må passe på at de er utsatt for en lyskilde en stund før du bruker de! Hva definerer de med en stund? Flere dager, uker, mnd'er? EDIT: De er også av crappy kvalitet! Bare jeg ser på de sprekker de ytre lagene på kula og det blir så mye søl! Prøv å sett de under UV-lys hvis du har muligheten. Er gjerne det selvlysende ting "lades" opp av. Noen som har peiling på om det finnes noen studentpaintball lag i norge andre enn NTNUI? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Nå begynner jeg og bli litt irritert. Gått snart 2 uker siden jeg bestilte fra PaintballNorge og pakken har ikke blitt sendt enda, de svarer hverken på mail eller tlf.. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Paintballnorge er ikke akkurat kjent for bra leveringstid eller å svare på mail/tlf. Bare mas enda mer på dem. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hadde jeg bare vist det før jeg bestilte, så skulle jeg ha bestilt fra en annen plass. Men når jeg ikke får tak i de heller, får jeg jo ikke avbestilt. >_< Men det var denne siden som så mest "professjonal" ut iforhold til de andre sidene jeg så på. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Jeg har egentlig bare bestilt fra Paintballnorge selv når jeg har bestilt noe i Norge. Kjøpte en DM8 for et par år siden, fikk den etter en uke. Jeg har kjøpt en del fra USA, da er det ANSgear jeg bestiller fra. Annbefalles. Endret 12. mai 2011 av Geeek Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jøss, der var det myye billigere! Selv med toll så sparer jeg faktisk noen tusenlapper. :O Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja, jeg og mange kamerater har spart mye på det. Er ikke så helt gale fraktpriser heller. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Da skal jeg prøve og avbestille fra paintballnorge så fort som mulig og bestille derrifra. Hvor lang leveringstid er det hos de da, sånn ca.? Kan gjærne vente mye lengre fra de når jeg sparer såppass mye. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Jeg tok alltid den billigste frakten, da tok det ca 2 uker hver gang. Tar du litt dyrere frakt går det mye fortere, men jeg vet ikke akkurat hvor mye. De pleier å ha det meste inne på lager. Endret 12. mai 2011 av Geeek Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Når jeg har handlet fra de med raskeste frakt har det tatt alt fra to til fem virkedager. Endret 12. mai 2011 av CissaM Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Prøv å sett de under UV-lys hvis du har muligheten. Er gjerne det selvlysende ting "lades" opp av. Hvordan skal jeg få tak i UV-lys da? Bruke UV-lysrøret i PC'en? Ja, Ansgear er grei side å handle fra. Synd jeg måtte vente en uke før det ble sendt (ja alt var på lager). Men ellers er det billig og frakten går fort. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hva vil dette si? Virtue Added Value - Add A Virtue Board For $75? Bør jeg velge dette? Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 De spør om du vil kjøpe et Virute Board til markøren/magasinet du kjøper. Altså, elektronikken i markøren/magasinet. Det er vel egentlig ikke noe du trenger, stock board fungerer som regel veldig fint. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hvis du kjøper med virtue board får du flere fire modes og andre innstilinger på markøren din. Det er noen som liker å ha litt flere modes og innstillinger enn det som er på standard boardet. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Oki. Funker denne tanken sammens med DP G4 markøren? Crossfire SS Carbon Fiber Compressed Air Tank 68/4500 - High Pressure Fant ikke Stako tanken som jeg bestilte hos PaintballNorge Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Ja så lenge markøren din skal ha HP (High Pressure regulator) og ikke LP (Low Pressure regulator). EDIT: Ser ut til at Dangerous Power G4 skal ha HP så da går det fint. Endret 12. mai 2011 av Lami Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 HP kjører vel fint på alt utenom engler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå