Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmf.. Må si at disse selvlysende paintballkulene bare var noe drit. Hvor lang tid skal det ta før de faktisk lyser ute i mørket? Har hatt de under lys i flere timer men når jeg går ut i mørket ser jeg ikke en fjert av kulene. Dette gjorde jeg altså om vinteren.

Kanskje det er beregnet for innendørs(?).

Game-on skriver faktisk:

Du må passe på at de er utsatt for en lyskilde en stund før du bruker de!

Hva definerer de med en stund? Flere dager, uker, mnd'er? :hmm:

EDIT: De er også av crappy kvalitet! Bare jeg ser på de sprekker de ytre lagene på kula og det blir så mye søl!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Satt sammen markøren til kona til brodern nå. Skal testes i morgen, for å se at alt fungerer. Ganske greit fornøyd med oppsett.

Gog Envy (Vibe) med blackheart og laserøyne. CP dropforward og CP on/off ASA. Freakjr løpset med et par utvalgte inserts fra min samling (.682 .689 .691 .695) og Ninja 68/4500 tank.

Eneste jeg kunne tenkt meg å skiftet ut nå, er trigger, da jeg ikke liker rake triggere, mer fan av scythe typen, men dårlig utvalg til envy per nå. Også en mod på feedneck, få bort behovet for unbrako når man tar magasin av/på.

Bilde av herligheten.

post-86587-0-13871800-1305065174_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmf.. Må si at disse selvlysende paintballkulene bare var noe drit. Hvor lang tid skal det ta før de faktisk lyser ute i mørket? Har hatt de under lys i flere timer men når jeg går ut i mørket ser jeg ikke en fjert av kulene. Dette gjorde jeg altså om vinteren.

Kanskje det er beregnet for innendørs(?).

Game-on skriver faktisk:

Du må passe på at de er utsatt for en lyskilde en stund før du bruker de!

Hva definerer de med en stund? Flere dager, uker, mnd'er? :hmm:

EDIT: De er også av crappy kvalitet! Bare jeg ser på de sprekker de ytre lagene på kula og det blir så mye søl!

Prøv å sett de under UV-lys hvis du har muligheten. Er gjerne det selvlysende ting "lades" opp av.

Noen som har peiling på om det finnes noen studentpaintball lag i norge andre enn NTNUI?

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig bare bestilt fra Paintballnorge selv når jeg har bestilt noe i Norge. Kjøpte en DM8 for et par år siden, fikk den etter en uke.

Jeg har kjøpt en del fra USA, da er det ANSgear jeg bestiller fra. Annbefalles. :)

Endret av Geeek
Lenke til kommentar

Jeg tok alltid den billigste frakten, da tok det ca 2 uker hver gang. Tar du litt dyrere frakt går det mye fortere, men jeg vet ikke akkurat hvor mye.

De pleier å ha det meste inne på lager. :)

Endret av Geeek
Lenke til kommentar

Prøv å sett de under UV-lys hvis du har muligheten. Er gjerne det selvlysende ting "lades" opp av.

Hvordan skal jeg få tak i UV-lys da? Bruke UV-lysrøret i PC'en? :D

Ja, Ansgear er grei side å handle fra. Synd jeg måtte vente en uke før det ble sendt (ja alt var på lager). Men ellers er det billig og frakten går fort. :thumbup:

Lenke til kommentar

De spør om du vil kjøpe et Virute Board til markøren/magasinet du kjøper. Altså, elektronikken i markøren/magasinet. Det er vel egentlig ikke noe du trenger, stock board fungerer som regel veldig fint.

Lenke til kommentar

Ja så lenge markøren din skal ha HP (High Pressure regulator) og ikke LP (Low Pressure regulator).

EDIT: Ser ut til at Dangerous Power G4 skal ha HP så da går det fint. :thumbup:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...