Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kollega av meg har en "eldre" cocker, ikke en stille markør akkurat, men damn for en arbeidshest.

Bob long ja, har et par veldig pene markører de og. Vice har fått veldig mye skryt.

Jeg skulle ønske posten ikke var så forbanna treig, kommer til å trippe rundt som F til uka mens jeg venter på at pakken ifra usa kommer.

Selv om jeg ikke får spilt på kanskje 4-5 uker, ønsker jeg å få NT'en i dag, need it!

Synd det eneste alternative i området nå er reball i en hall uten oppvarming.

Noe kroppen ikke tåler spesielt bra, så får fortsette behandling og vente på varmere dager, håper på en ok sesong med casual spilling.

Lenke til kommentar

Er omtrent som å trene ute i den hallen vi har spilt i. Sucks når det er gammel stålhall uten oppvarming, men billig leie av hall + dekken osv er vel grunnen til at det går.

Synd de oppblåsbare storhallene er så dyre, både å kjøpe/lei, og i drift, vært fint med en sånn "i hagen".

Jeg drømmer om å ha uendelig med millioner til å bygge aktivitetshall en gang i fremtiden. Med innendørsbane for paint, gocart, tennis, osv osv.

Er så evig dødt når det kommer til aktiviteter her i lillehammer området, utenom fyll og fotball, og av de vet jeg ikke hva som er den største onden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var pakken kommet, dvs, pakkene. Kjøpte også ny back til freak settet mitt via selger på splat, bare synd denne ikke hadde riktige gjenger. Men lenge til jeg får spilt, så blir vel en ordning på det.

Uansett. Dye NT pakket opp, veldig veldig lett markør, var enkel å programmere opp til ønsket settings, enkel å skru på (tar alltid en liten gjennomgang på nytt utstyr), og ser ganske så anonym ut i sin sorte bekledning.

Kommer med det meste man trenger av tilbehør. Fult oringset, detents, ekstra øyecover, verktøyset, løpskondom og batteri. Alt pakket inn i en solid mappe i slitesterkt stoff.

Eneste jeg ikke liker, er at du er nødt til å skru ifra hverandre løpet hver gang om man skal bruke den mappen, men får se, sliter kanskje ikke så mye på gjenger osv.

Nederste bildet viser forskjell på størrelsen imellom NT og IonXE, mindre profil, men sitter fortsatt veldig godt i hendene.

DyeNT03.jpg

DyeNT04.jpg

DyeNT05.jpg

Endret av lain
Lenke til kommentar

Man har det så godt som man gjør det til selv. Jeg røyker ikke, drikke heller lite, og bruker egentlig ikke så enormt med penger på andre ting, så tidvis koster jeg på meg lit ekstra.

Det hjelper at den ikke kostet meg mer enn ca halv pris heller. :p

Lenke til kommentar

Jeg har holdt på slik sålangt.. ball framfor ting. Meeen.. Nå som vi får oss Reballhall i Bergen, så blir det litt mer åpent for nye ting. Så er det turneringer.. Der må jeg naturlivis ha litt cash.. Så satser vel egentlig på ny jobb.. :D Vil å i pose OG sekk :D <3

Lenke til kommentar

Seff, pose og sekk er alltid kos. Jeg driver med RC og paintball som hobbyer på sommeren, ikke akkurat gratis.

Men folk bruker penger på så mye rart, føler ikke noen tusen i året på hobbyer som får meg ut av huset er noe å klage over.

Lenke til kommentar

Er gjerne et godt miljø ja.

Vi har startet ganske fra bunn av her, sliter fortsatt med å få til et bra område osv, men skal jobbe opp imot kommunene i sommer, og se om vi får ordnet et sted vi kan videreutvikle oss litt.

Ellers er det gjøvik og speedball, bra miljø, bra med folk, og de satser ganske greit. toten paintball @ facebook, så blir vel litt spilling der også i sommer.

Lenke til kommentar

Litt nye bilder av markøren etter jeg investerte i sikte og frontgrep ^^

Var også med og spilte med Oltedal Paintball lag og GameOn i dag ved kløvsteinen i Oltedal. Utrolig kjekt til tross for at det var snø og absolutt ALT var bløtt new_woot.gif

Høydepunktet var en K/D på 9/1, hvor jeg ikke ble "drept" før i siste runde cool.gifkonservativ_woot.gif

(De to øverste bildene er med original grepet)

Suppekatten

post-151641-0-36107000-1301248040_thumb.jpg

post-151641-0-37221600-1301248054_thumb.jpg

post-151641-0-68739400-1301248065_thumb.jpg

Endret av Suppekatten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...