Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke spiller serie og har stort behov for å bruke veldig sprø maling, veldig mye paint hver runde og ønsker en stilligere markør, ser jeg ikke noe poeng med å kjøpe et gst bolt kit.

Ser det er ute av produksjon ut ifra info på ansgear, så ebay/google er vel et greit sted å starte om du ønsker å kjøpe det. Ser prisen på ansgear var 80usd.

Lenke til kommentar

Takker. Tror ikke det er vits sån egentlig. Sprekker null ball og er temmelig stille som den er. Sån ellers, er det vits i å oppgradere fra en Viewloader Vlocity? Bruker litt mye batteri og sån ellers har den litt høy profil synes jeg. Hva er beste kjøpet ute nå? Finnes det bedre enn Rotor?

Lenke til kommentar

Jeg spiller med Rotor og er stor fornøyd med den. Mater som bare F, lav profil, ser bra ut, lett og vedlikeholde og bruker veeldig lite batteri. Hører det er en del som klager på at det jammer seg av og til, men det har aldri skjedd med meg. :)

Vlocity magasinene er fantastisk! MEN uten den oppgraderings chippen til ca.300kr så bruker den voldsomt med batteri.

Det jeg elsker med Vlocity er formen, hvor "munnen" sitter og vinkel på den. Jeg liker også det at du kan få det i smoke. (lettere å se når du må podde)

Med chipp koster vel magasinene ca. det samme.

Med min erfaring kan du ikke gå feil om du velger et av de magasinene :)

-Martin

Lenke til kommentar

Gah, dritt.

Ser ut som at kroppen ikke vil fungere, så nå har jeg lagt ut min nye Angel A1 Fly for salg på splat i håp om å få solgt denne før ute sesongen starter.

Føler det er lite poeng å sitte på den typen utstyr om man ikke får spilt mer enn 2-3 runder i året.

Får vel se om jeg får Tadao Dynasty boardet til min Ion Xe til å fungere i stedet, evt bruke stock, grei nok markør for "semi seriøs" skogsspilling, som er mest aktuelt når man ikke kan bevege seg så godt.

Lenke til kommentar

Uff, ikke bra!

hvordan skter de Angle markørene? Har hørt en del godt om de, men syns de er stygg og det er så få som kan skru på de :p

Å god bedring!

De er veldig bra markører, men som du sier, spesielt utseende, og få som kan å skru på dem.

Men skal ikke være behov for å skru så mye, og de som har brukt angel a1 (fly), sier det er av de bedre og stabile markørene de har brukt.

Personlig så aner jeg ikke, da jeg akkurat fikk min, men pga jeg ikke tror jeg får spilt noe særlig, tenker litt økonomi og prøver å heller selge den for kostpris og spille med min gamle markør så lenge.

Ser det går endel etek3 billig, så mulig jeg heller plukker opp en av dem.

Erav - På skriv?

Lenke til kommentar

-snip-

-snip-

Erav - På skriv?

Lurer egentlig på om dette er en slags effektivitets teknikk eller no.

Hvis du ser på disse Actiongame 10 videoene her.

og

Vil du se noen ganger at de legger markøren på skrå for å så å painte i vei.

del 1 starter forøvrig ikke før 02:30

Skal legge meg, opp 05.30 i morgen. Tilføyer mere forklaring om det trengs.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Er vel av gammel vane. I det minste for min del.

Når du legger markøren rundt bunkern, så vil du gjerne tilte magasinet inn bort ifra hva folk ser.

Dette fordi du ønsker at folk skal se minst mulig av deg og ditt utstyr.

Kan ikke helt se nytten i hvordan enkelte gjør det i den videoen, men som sagt, gjerne en vane.

Lenke til kommentar

Etek 3'ene er ikke dumme markører! Har en liggende :p Du burde skaffe deg en slik en om du vil ha muligheten til å delta på turneringer uten å være voldsomt under-dog, men likavel ikke bruke alt for mye penger :)

Hiver du på en hush bolt går den vel som bare rakker :D

Lenke til kommentar

Spilte netopp paintball for første gang. Fy fader det var gøy! Eneste som var dumt var at en på laget campa bakerst på banen og spraya uten å se, så han tok friendly fire midt på toppen av hodet mitt fra en meters avstand :ph34r:

Endret av Stupebr3tt
Lenke til kommentar

Da hadde A5'en begynt å få HK416 looken jeg har suglet lenge etter :w00t:

Mangler dough fortsatt magasin (Air thru) og frammgrep fremme på railen.

Litt negativt er det at markøren er lenger en originalvåpenet, men er vell vanskelig å få en helt nøyaktig kopi. Min er 81cm (Kolben helt inne)-91cm (Helt ute) , mens originalvåpenet er mellom 68,6–78,5 cm (Wikipedia)

Heigren

post-151641-0-25174300-1299705845_thumb.jpg

post-151641-0-19618700-1299705868_thumb.jpg

Endret av Heigren
Lenke til kommentar

Tøft, totalt unyttig i paintball sammenheng, men tøft :p

Jeg er litt gira i kveld, pga jeg har fått tak i en Dye NT 2010 billig.

Er kanskje drømmemarkøren min per dags dato.

Føler det var godt å få solgt angel'en, ble noe for teknisk, sært og ingen i klubben med erfaring på den.

Lenke til kommentar

Nice, gratulerer!

Jeg brenner etter en ny markør, men trenger det ikke! Pengene brenner, hehe.

Skyter Ego 09 m/hush, men den skyter jo som bare det.

Sitter å tenker litt på å skaffe meg noe billig greier så jeg få skrudd litt, å costemized litt.. Det tror jeg hadde vært digg. :)

Lenke til kommentar

Takk, litt gira, hatt lyst på DM/NT lenge.

Min XE har jeg skrudd endel på, bytta body, asa, feedneck, board, freakkit.

Meste unødvendig, men gøy å skru.

Den blir min backup/utlånsmarkør nå, siden jeg ikke kan forvente å få igjen stort for den, og det er kjekt med en ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...