Erav Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Noen som har en dykkertank (fylletank) som selges? Eller om du veit om noen som selger? er interesert i å kjøpe en brukt, da ny blir litt i det dyreste laget. evt. hvor jeg kan spørre? Endret 1. august 2010 av Erav Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Finn.no, eller sjekke den lokale dykkerbutikken. Kan jo hende de har en brukt tank de kan selge, eller vet om noen som har. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hva spiller folk mest på? Skikkelig bane eller woodsball? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Var å spilte i dag. 2 omganger woodsball, 3 omganger capture the flag og 1 team deathmatch. Den største "skaden" jeg fikk var (flaut nok) en gren som skjærte meg i siden Endret 14. august 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hva spiller folk mest på? Skikkelig bane eller woodsball? Jeg spiller bare speedball for tiden. Bgynnte med woodsball for noen år siden, men etter 1. gang jeg spillte speedball, har det bare vært det Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hva spiller folk mest på? Skikkelig bane eller woodsball? Woodsball! BTW; tror jeg nettopp nådde 1000 poster! Det har bare tatt 8 år... Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 skal godtfolket på NM da? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Renegade stiller med lag i 1.divisjon. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 venter spent på Tippmann X7 Phenom nå ble sendt ifra USA på Torsdag, må vell komme snart? hehe. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hehe, har hent flere ganger at jeg måtte vente en til to måneder på markører o.l fra USA xD Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gikk igjennom tollen igår, er vel her imorgen da Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 husk posten norge liker å la folk vente. Jeg venter på no klær og nytt kontrollerkort og div snacks ifra usa selv. Men pga busta kne, får jeg uansett ikke spilt om dagen, så kanskje like greit det ikke har kommet enda. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Posten er sykt glad i la folk vente. DHL brukte 2 dager på å få en pakke fra Tyskland til Oslo, og så brukte posten 10 dager på å få den til Trondheim Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Da var pakken ihus . Må si meg meget fornøyd med både markør og leveringstid. (8 dager ifra USA) Nå må jeg bare sette meg ned og finne ut hva slags oppgraderinger jeg skal sette på. God helg! Update: ett par bilder fra hvordan den ser ut nuh. http://bildr.no/view/719043 http://bildr.no/view/719045 Som dere sikkert ser, er det G36 look med Red Dot Endret 11. september 2010 av Qvistha Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Den var jævli fin Qvistha! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 takker Ble godt fornøyd selv også, heh. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hei. Har en Tippmann A5, med et Battlestikkx løp, low profile hopper og en liten rail med et dot sight. Noen forslag til hva jeg kan kjøpe til markøren for å få den til å ligne på et spesielt våpen? Ikke helt nøyaktig, men ca. Vil helst slippe å kjøpe nytt løp. Så blir vel kolbe og eventuelt frontgrip? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 M4/M16 er kanskje en mulighet? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har tenkt det samme selv. Sinnsykt kult, men da må jeg eventuelt bestille et M4 magasin fra nett. Men jaja, ikke særlig brems det egentlig. Et problem jeg har med markøren, eller er vel "rettere" sagt med løpet. Er et Hammerhead Battle Stikxx, betalte 1090 kroner for det. Viss jeg ikke stiller trykket ned en del, går kulene alle mulige veier. Når jeg har trykket relativt lavt går kulene temmelig nøyaktig, men da dupper dem ganske fort og man må sikte høyt over fra lenger distanser. Føler ikke jeg hadde problemet før jeg bytta løp fra originalt. Prøvde i dag oppimot stock A5, og følte nesten den skjøt bedre. Det suger jo litt med et så dyrt løp..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå