LucarioX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nice, takk for raskt svar! Har du noen forslag til klær, siden det tydeligvis ikke blir drakter? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Tja, hettegenser og joggebukse er ikke så dumt, er det reballhall eller paint? (Altså gummikuler eller maling) Endret 4. mai 2010 av arnbju Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er visst uten maling, så regner med at det er gummikuler? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Da er det nok Reball ja. Hvor i landet er det forresten? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Oslo, "Oslo Paintball" eller noe, høres det kjent ut? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Oslo Paintball Arnea, på Kværner. Har ikke spilt der selv, bare vært innom og kjøpt ball. Virket bra der=) Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hadde vedlikehold på markørene mine i går, og fikk mail om at de nye tankene er sendt ifra usa i dag. Merker jeg er sugen på å få spilt igjen. Er så hat at reball hallen på hamar ble stengt. Nesten så man må bygge egen bane i skogen her snart. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Irriterer at ingen i krsand har begynt å spille ute enda -.- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er så heldig at jeg har en skogbane 400 meter fra huset mitt, det er bare det at jeg mangler paitballutstyr. Men det er mange av kompisene mine som har det så jeg får nesten skjerpe meg snart. Fungerer sånne pakketilbud på rundt 1,5k bra? Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Enklere å svare på det om du linker til en aktuell pakke. Men sånn i utgangspunktet, om det er skogsspilling, kommer du greit i gang med f.eks tippman 98 pakke. Husk bare å bruk 2-300 spenn ekstra på maske, du har så evig igjen for det i forhold til dugg, komfort m.m. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ok, f.eks en slik som du sa. Men med luft, så da blir det 1999. Endret 5. mai 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jupp, greie de. Men som sagt, maske er verdt å bruke penger på. Ville også muligens brukt et par hundre ekstra på et mekanisk magasin. Luft er et must. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan man fylle på luft på Ølberg? Koster det noe? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ok, f.eks en slik som du sa. Men med luft, så da blir det 1999. Er en grei pakke det, men gå for luft og ikke Co2. Å legge noen hundrelapper i maske med en gang er også å anbefale, men elektrisk magasin går det fint å vente litt med mener nå jeg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ok, f.eks en slik som du sa. Men med luft, så da blir det 1999. Er en grei pakke det, men gå for luft og ikke Co2. Å legge noen hundrelapper i maske med en gang er også å anbefale, men elektrisk magasin går det fint å vente litt med mener nå jeg. Ja, jeg vet at luft er best så det er det jeg går for. Masken kan jeg også ta med en gang, men andre oppgraderinger kan jeg vente til jeg føler at jeg får bruk for det. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Enig i den rekkefølgen. Maske først, så markør m/tank, så evt oppgradering av magasin. Mener du skal kunne bygge din egen pakke inne hos edpaintball, så du kan få lagt til en bedre maske. Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 God dagen! Slenger meg på dette med å kjøpe nytt utstyr. (første markør jeg kjøper btw.) Tror jeg kommet til den konklusjonen at jeg kjøper nytt og ikke brukt. Så har jeg søkt meg frem til at jeg helst vil kjøpe en tippmann bravo one (alpha black) eller en tippmann 98 custom. (alt i pakker) Så jeg lurte på om noen har spesielle erfaringer med disse to typene markører. Det er helt klart at bravo one ser "kulest" ut, men er jo interessert i en markør som fungerer noen sesonger. Det er woodsball jeg skal spille, og har hørt at tippmann er gode og solide, og som passer veldig godt nettopp til denne typen spill? Går dette for alle modellene fra tippmann? Hvordan er Bravo one vs. 98 custom her? Takker for svar! Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Igjen vært en ide å linke til pakkene, så vi kan uttale oss om helheten i pakken. Angående markørene. Tippman er kjent for å lage solide markører som trenger lite vedlikehold og tåler mye juling. Jeg ville i utgangspunktet ikke valgt bravo one, om du ikke skal spille scenario. Mer dill enn du trenger av plast som er påhektet. Tippman 98 er ganske rett frem, du får hva du ser, den er vellprøvd i både leie sammenheng og blandt rec spillere. Men det er til slutt du som må bestemme hva du er ute etter, og ikke minst hvor mye penger du ønsker å bruke på utstyret. Om du ønsker kolbe osv, får du masse forskjellige oppgraderinger til t98 også. Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hm... *tenke, tenke* Jeg tenkte at jeg skulle bruke max 2000 kr. de pakkene jeg har sett på er: http://www.game-on.no/webshop/btippmann98customplatinumseriesluftpowerpackb-p-891.html http://www.game-on.no/webshop/btippmannbravoonetacticaleditionluftpowerpackb-p-959.html http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=70&subgid=188&wwwalias=paintballWEB&pid=4353 Noen formeninger om hvilken pakke jeg bør gå for? Si at jeg legger fra meg bravo one forløbig. EDsport eller game on? eller har dere noen andre favorittbutikker jeg bør sjekke ut? har fortsatt tanken om å bestille fra usa, i bakhue (i så fall fra ansgear eller noe), men det er jo ikke veldig dyrt å kjøpe det i norge nå heller, så... Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg må innrømme at jeg ikke er en fan av pakker. Da som nevnt et par poster over, ønsker jeg at folk starter med å kjøpe seg en god maske, noe som gjerne ikke er så enkelt i pakkeløsningene. Gameon har derimot valg for oppgradering av maskene, så enkelt og greit å få et bra utgangspunkt. Jeg har handlet mye hos EDpaintball også, så vil tro de kan bytte ut masken med en annen om man sender en mail, evt bygger sin egen pakke. Paintball24 har også muligheten til å sette opp egne pakker. Også en butikk jeg har handlet endel ifra. Fra paintball 24, mitt forslag: Selected options:Velg maske: JT Proflex, sort Velg drivgass: 0,8L 200bar luftsystem Velg magasin: Vanlig 200-balls magasin Velg paintballer: Trenger ikke kr 1 141,00 x = kr 1 141,00 Tippmann Custom 98 Platinum Tippmann Custom 98 Platinum kr 1 295,00 x = kr 1 295,00 Totalsum: kr 2 436,00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå