Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Lain, hva fant du ut om Hamar? Hadde vært fantastisk flott å få en status på hvordan miljøet er. Setter pris på hjelpen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser mørkt ut Fresh Prince. Det var både utbane og reball bane der før, og reball banen har jeg fått bekreftet er stengt. Og sammen med den, er butikken som drev den også stengt.

 

Han på jobb skulle undersøke litt mer angående woodsball bane, og evt hvor langt vi måtte reise for speedball. Da både han og sønnen ønsker å være med å spille i sommer.

Akkurat nå ser det ut som at det er noe opplegg på toten, men blir et stykke å kjøre, men skal mase til uka igjen og få skikkelig oversikt.

 

 

 

Ellers ble det bestilling ifra punisherpb i kveld, 3 nye alu tanker inkl regulator. Greit det er ikke Composite flaske, men til gjengeld så koster alle 3 flasken tilsammen mindre enn 1 Composite flaske, så da er det lite å tenke på for min del.

Spesielt når jeg har Composite på hovedmarkøren, og de andre skal brukes av folk som ikke spiller så mye, og en til min backup setup.

 

Skulle ønske det var større miljø her i lillehammer regionen, var snakk på klubb en kort periode, men så stakk alt av folk til skole m.m. langt unna, så skjedde ikke noe annet enn at utleie området som det var bane på ble nedlagt.

Får vel se om jeg får kjøpt meg et småbruk med stort flatt jorde og lage bane på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser mørkt ut Fresh Prince. Det var både utbane og reball bane der før, og reball banen har jeg fått bekreftet er stengt. Og sammen med den, er butikken som drev den også stengt.

 

Ah, kjedelige greier. Men hvis det ikke er interesse for det, så skjønner jeg jo at banene blir stengt.

 

Takk for at du sjekket det opp i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Skal komme tilbake med mer info så fort jeg vet FP.

 

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10004597

 

Og kan noen finne ut hvem som gjorde dette, også gi de skikkelig bank, med balltre.

Jeg betaler uten problemer for nye balltre om det skulle ryke noen av dem i prosessen.

 

Paintball-angrepet på parkeringsplassen mandag kveld kommer sannsynligvis til å gi jenta skade for livet.

Derfor er det viktig å bruke maske, tenke sikkerhet, og ikke leke idioter!

 

Edit:

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3627381.ece

Samme sak, annen avis.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Men uansett, så skulle jeg til å spørre om det er noen fra Trondheim her som holder på en gang i blandt. Jeg handla inn utstyr i fjor sommer, men har ikke fått brukt det så mye enda, siden jeg kjenner veldig få herfra som driver med paintball.

Hvis du er student er NTNUI Paintball et greit sted å starte, ellers har man jo Trondheim Dominators, men det er jo for de som spiller litt mer en en gang i blandt. Er kommet en reball hall på Sorgenfri også, med enten drop in, 1 mnd, 6 mnd eller 12 mnd (www.paintball.no).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men uansett, så skulle jeg til å spørre om det er noen fra Trondheim her som holder på en gang i blandt. Jeg handla inn utstyr i fjor sommer, men har ikke fått brukt det så mye enda, siden jeg kjenner veldig få herfra som driver med paintball.

Hvis du er student er NTNUI Paintball et greit sted å starte, ellers har man jo Trondheim Dominators, men det er jo for de som spiller litt mer en en gang i blandt. Er kommet en reball hall på Sorgenfri også, med enten drop in, 1 mnd, 6 mnd eller 12 mnd (www.paintball.no).

Er ikke student, og Dominators blir vel litt for bra for meg vil jeg tro. Men jeg hadde tenkt å dra på den nye hallen en gang ja. Har sett litt på hjemmesiden deres, og det ser jo ganske bra ut.

Ellers så har jeg spilt noen ganger med noen kompiser i Levanger, men synes blir litt langt å dra for å holde på.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med kolbe til Tippmann A5? (eller 98/x7, går vel for noen lunde det samme) Vurderer å kjøpe meg, for å kunne støtte våpenet mot skulderen uten å måtte bruke lufttanken. Men en kompis mente det ikke var vits i når lufttanken er der og. Noen som kan bekrefte/avkrefte om lufftanken er i veien for kolben?

Lenke til kommentar

Heisann. Blir dratt med på Paintball av noen kompiser i morgen, må si jeg gruer meg litt, aldri prøvd dette før. Skal visst være en "safe" innendørsarena. Hørte at det ikke blit utdelt drakter, men at vi må bruke egene klær. Noen som har tips til hva jeg burde ha på meg? Lest på nett at det er helt skrekkelig å bli truffet, at folk har blitt blinde, fått store sår, fått "baller" på størrelse med en fotball osv.. Bør jeg grue meg? :ermm:

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å grue seg. Det er jo selvfølgelig litt vondt å bli truffet, men det går over. Kan kanskje få noen blåmerker her og der, men det tåler de fleste regner jeg med :)

Ingen fare for at du blir blind i hvert fall, ettersom det er påbudt med maske når du spiller.

Du bør heller glede deg og ikke tenkt på at det blir litt vondt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...