erikbizzybag Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 så en video på youtube der de sa at ninja tankene har en litt annerledes fyllenippel. Stemmer dette? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Er bare at den ikke stikker 20cm ut fra flasken, som gjør at den er mindre i veien enn mange andre varianter. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Eneste forskjell er nøkkelvidden for evt. bytting av fyllnippel. Ninja paintball skryter av low profile, men det er bare tull. Fyllnippelen på den gamle Myth regulatoren min bygger mindre ut enn på Ninjaen. Selv har jeg byttet posisjon på fyllnippelen og manometeret. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 oki. Da bli det bestilling av 2 ninja tanker i løpet av uken. Takk for gode svar:) Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har penger som må vekk!! Hva annet enn paintball er det å bruke penger på, så hvorfor ikke kjøpe en ny markør. Jeg tenkte på en DANGEROUS POWER G3, men jeg har en Proto SLG 09 nå for tiden, noen som vet hva som er best? Med den DANGEROUS POWER G3, skal jeg kanskje kjøpe meg et sånn virtue board, med det regner jeg med at den er mye bedre enn Proto'n, men ja.. Hva syns dere? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg har penger som må vekk!! Hva annet enn paintball er det å bruke penger på, så hvorfor ikke kjøpe en ny markør. Jeg tenkte på en DANGEROUS POWER G3, men jeg har en Proto SLG 09 nå for tiden, noen som vet hva som er best? Med den DANGEROUS POWER G3, skal jeg kanskje kjøpe meg et sånn virtue board, med det regner jeg med at den er mye bedre enn Proto'n, men ja.. Hva syns dere? Eg bestilte meg DP G3 i sist veke. Fekk nettop mail om at denne var utav produksjon og at dei var tom på lager. Får difor G3 Spec-R istadenfor til samme pris :-) Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tøft! Jeg fant meg en brukt G3 IQ med ny bolt og en DM reguator for 1500 Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 BT M16 m/ Apex A5 mulig og bruke dette ver for seg eller sitter de sammen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen fra Hamar her, eller i nærheten? Hvordan er paintballmiljøet? Håper å flytte dit til sommeren, og er rimelig interessert i noe spilling. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg kan undersøke hvordan stillingen er per i dag FP. Vet klubben/banen som orginalt var på hamar er nedlagt. Det er noe på toten, men skal høre i morra. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet hvor de selger 15L 300Bar Dykkerflaske? Lenke til kommentar
lain Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 De hadde på edpaintball før, men lurer på om de sluttet å selge det etter vi kjøpte. Ser ut som at de bare har 10 og 50 liter nå i 300bar Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Oki. Skulle helst hat tak på en 15l 300Bars Flaske. Ettersom jeg må kjøre i over en time for og fylle Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du kan spørre på brannstasjonen om de har noen billige tanker. Jeg kjøpte et par tanker ekstra, på 8l a 200 bar, for en billig penge, inkl ny trykktesting, da de gikk bort ifra ståltanker og over på fibertanker på røykdykkerutstyret sitt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 de har vel på dykkerbutikk, eller du kan se om du finner en på finn... Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 ja har tenkt og ta meg en tur på XXl og se om de har noen tanker der. Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ser ut som at jeg må kjøpe ny tank til backup markøren min. Da min alu tank er over 5 år blitt, og det koster 250+frakt å få den testet/godkjent. Ergo, gjerne like greit å kjøpe ny ifra usa f.eks. Føler meg litt rusten på nettbutikker man bør benytte på paintball utstyr nå, de jeg kjenner og har tittet innom er punisherpb og oringmonkey, noen andre forslag? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 http://Paintball24.com Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Litt trøtt når jeg skrev posten. Norske butikker har jeg oversikt over, bruker de til ball og smådill. Hva jeg er ute etter, er billige og bra utenlandske butikker. Da norske butikker skal ha mer for bare alu tank uten regulator, enn det koster å få tilsendt en ny tank med regulator ifra usa. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 du har jo denne her. http://www.shop4paintball.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå