oldboy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er standard størrelse på ball, så det skal du ikke tenke på Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er en sannhet med visse modifikasjoner. Ja, i utgangspunktet er det en standard, men størrelsen varierer ut ifra produsent og temperatur. Jeg har inserts til min løpset, og har gått opp og ned et par størrelser til tider, da ballen har vært av en annen type enn sist jeg spilte. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sant nok, men med den markøren som iKent har så tror jeg ikke det er en problemstilling... Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Neida, var ikke sånn ment heller, bare at ball er ikke ball. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ok hehe. Har bestilt en Blackbox fra ED Paintball.no da mange sier den ballen er helt grei til trening og REC, så jeg tenkte jeg skulle teste dem. Noen som har prøvd de? Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3302849.ece Forbanna idioter. Håper de blir sperra inne og lærer. Skjøt rundt seg med paintball-våpen på utested Ender vel med at man må ha lisens av politiet og være medlem av klubb for å få lov til å ha utstyr privat. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Medlem av klubb er vel ikke så galt da? Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Egentlig ikke, på mange måter ville det kanskje vært med på å fått oppmerksomhet i miljøet, og "tvunget" folk til å være mer aktive. Men det kan være mange underkrav som kan ødelegge, krav til at klubben har en godkjent bane osv. Ulovlig å spille på steder der man ikke har godkjent bane + en mange andre ting jeg kan tenke meg om jeg er negativ. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg og noen venner skal starte opp paintball på oslopaintball.no. Vi skal kjøpe likt utstyr hele gjengen, og vi skal ha tipperman 98 markør, samt solidt utstyr med god service bla bla, dere skjønner tegninga. Noen forslag? Hvordan fungerer denne her? http://www.game-on.no/webshop/tippmann98cu...eries-p-51.html ----- Samtidig vil jeg vite litt generelt; Bør jeg velge luft, eller co2? Hva er forskjellen osv.? + vi er 4 stykk som skal kjøpe, mulig fler. Hvordan er det med avslag osv.? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg og noen venner skal starte opp paintball på oslopaintball.no. Vi skal kjøpe likt utstyr hele gjengen, og vi skal ha tipperman 98 markør, samt solidt utstyr med god service bla bla, dere skjønner tegninga. Noen forslag? Hvordan fungerer denne her? http://www.game-on.no/webshop/tippmann98cu...eries-p-51.html ----- Samtidig vil jeg vite litt generelt; Bør jeg velge luft, eller co2? Hva er forskjellen osv.? + vi er 4 stykk som skal kjøpe, mulig fler. Hvordan er det med avslag osv.? LUFT, bedre enn co2 å koste nu ikke så mye i forsjell. co2 funker dårlig i kaldt vær og værre å fylle. Og dyrere tror jeg, luft er jo ikke så vanskelig å få fylt hos dykkerklubber. Tippmann 98 pro utgaven er fin som en start, mulig å få rabatt på flere i lag. Er jo bare å få et tilbud, men alt etter hva du ska bruke den til så ville jeg kansje gått for en litt annen markør om dere ikke ska spille i alt slags vær. Er jo alt etter hvor mye penger du/dere ska legge i det. Edit: må nå være mulig å få tak i mye bra utstyr brukt i oslo området, kan jo være lurt å se på finn eller splat.no på salgs annonsene dær. Tippmann er enkel å skru på å lite som kan gå galt med de, stort sett bare o-ringer som kan ryke. Ville definitivt satsett på brukt markør i starten, mange som kjøper dyrt å legger opp ganske fort desverre. Så kupp kan du gjøre. Endret 14. oktober 2009 av curtiis Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg og noen venner skal starte opp paintball på oslopaintball.no. Vi skal kjøpe likt utstyr hele gjengen, og vi skal ha tipperman 98 markør, samt solidt utstyr med god service bla bla, dere skjønner tegninga. Noen forslag? Hvordan fungerer denne her? http://www.game-on.no/webshop/tippmann98cu...eries-p-51.html ----- Samtidig vil jeg vite litt generelt; Bør jeg velge luft, eller co2? Hva er forskjellen osv.? + vi er 4 stykk som skal kjøpe, mulig fler. Hvordan er det med avslag osv.? LUFT, bedre enn co2 å koste nu ikke så mye i forsjell. co2 funker dårlig i kaldt vær og værre å fylle. Og dyrere tror jeg, luft er jo ikke så vanskelig å få fylt hos dykkerklubber. Tippmann 98 pro utgaven er fin som en start, mulig å få rabatt på flere i lag. Er jo bare å få et tilbud, men alt etter hva du ska bruke den til så ville jeg kansje gått for en litt annen markør om dere ikke ska spille i alt slags vær. Er jo alt etter hvor mye penger du/dere ska legge i det. Edit: må nå være mulig å få tak i mye bra utstyr brukt i oslo området, kan jo være lurt å se på finn eller splat.no på salgs annonsene dær. Tippmann er enkel å skru på å lite som kan gå galt med de, stort sett bare o-ringer som kan ryke. Ville definitivt satsett på brukt markør i starten, mange som kjøper dyrt å legger opp ganske fort desverre. Så kupp kan du gjøre. Regner med at det slår an. Alle gutta er aktive spillere på spillet SWAT 4, og skal ta turen videre til å lage et lag som heter "SWAT", og bruke tilsvarende uniformer, så det blir knall! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vinteren er på full vei inn og lurer i den anledning hvilken ball som anbefales til vinterspill. Markøren er en Tippmann A5. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 fikk masse ballbrekk ute i dag.. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva slags ball brukte du ? Blackbox sine vinterballer fungerer godt når det er kaldt i været i følge min egen og venners erfaring. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kanskje jeg bør prøve de Blackbox ballene. Noen som har prøvd Palmer's Brass løp? Har bestilt meg et og er spent på om det er så bra som jeg har lest meg til. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte SP Ion i går Nå må jeg bare finne noen som spiller på "vinteren" i krsand, så skal det skytes! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som spiller i Oslo? Tenkte kanskje mot sommeren å arrangere noe tull med en del folk oppe i nordmarka, så om noen vil være med, så ta kontakt ^^, Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei! Kjøpte selv paintballutstyr i dag på Gameon i Sandnes. Endte opp med å gå for en Tippmann A5. Kjøpte en pakke som inneholdt 0,8L 3000 PSI lufttank, maske og markør for 2590. I morgen skal jeg ut i skogen og spille. Det er faktisk 50-60 stk. som møter opp der hver uke, har jeg hørt! Gleder meg sykt. Er det noen andre som bor i området og spiller på Ølberg på søndager eller? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen skal spille i hønefossområdet i romjula? Skal opp der da, tenkte å ta med utstyr Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Til innendørsspill så går det ikke bra med Tippmann 98, righty? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå