Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvorfor SP1?

Smart Parts har flere gode markører de, men om du ikke skal lage "replika" av ekte våpen og leke krig i skogen, ser jeg ikke helt poenget med sp1.

 

Det sagt, SP1 er en solid markør med mange oppgraderinger om ønskelig. Finnes mange dårligere valg som første markør.

Lenke til kommentar

Måtte bruke litt penger igjen, fikk denne i dag.

 

# Fits all Halo B, Halo V35, Reloader B, Reloader B2 and Magna drive loaders

# Superior performance with paint and Reballs

# Faster and more consistent feeding

# Significantly reduced jams with bad paint, Reballs, or low batteries

# Designed for use with and approved by the manufacturer of Reballs

# Replaces both of the old spring and bead anti jams systems

# Easy drop in replacement

# Allows you to set the Magna clutch to be even more gentle for brittle paint

 

Så langt jeg kan se etter litt testskyting med reball, som var mitt største problem, ser det ut til å fungere mye bedre enn original patenten.

Koster ifra 100 til 150 kroner i norge, så om du ønsker å få den raskt, er det et alternativ, om ikke er det vel 60-70 +frakt i dagens kurs ifra usa.

 

Uansett vell verdt pengene så langt jeg kan si så langt (som ikke er spesielt langt)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om noen gode startløsninger for en vennegjeng på 5-10 stykker som har lyst til å starte ? vil eie utstyret selv og eventuelt fortelle litt om hva man egentlig trenger eller ikke. Vi vil ha elektroniske markører som er forholdsvis greie, ikke noe megabillig søppel. Regner med å kunne bruke 2-3 000 per pakke per person.

 

Forslag anyone?

Lenke til kommentar

Hvis vi kikker på feks Smart Parts Ion som er en populær "billig" markør så kan du få komplett pakke hos feks Paintballnorge til 3000,-

Masken som følger med er ikke av beste sort. Det er bedre å bruke litt ekstra på masken helt fra starten av slik at du slipper å få dugg etter noen få minutters spilling.

Ellers er det en litt bedre pakke til 4000,- Eller 4000,-

Personlig ville jeg gått for en siste pakken, men byttet ut masken med en V-Force Grill. Magasinet som følger med her er og bra for reball hvis dere har en hall i nærheten.

Siden dere er mange som skal kjøpe er det sikker mulig å få en bra pris. Det er jo bare og maile de forskjellige butikkene.

Det er jo og penger og spare på å handle fra utlandet, men da mister du norsk kjøpslov.

Lenke til kommentar

Heisann. Lurte på noe om paintballene jeg.. kjøpte meg en BT4- BANSHEE markør med elektrisk magasin... (brukt av en kompis av meg 4-5 ganger) og lurte på hvordan størrelse på ballen er i den markøren. Er det Standard? eller er det noe spess med denne type markøren? Vet jeg skal google det men bare lurte på om noen her inne er helt sikkre på det da jeg ikke stoler 100 % på alt som kommer på google:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...