Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket løp/maske burde jeg kjøpe? Kan kjøpe Proto FS for 300 kr ekstra (verdt pengene?)

 

Burde jeg kjøpe Tippmann A-5, eller bør jeg kjøpe

Tippmann 98C Platinum ACT E-Trigger Luft PowerPack

eller

Tippmann Bravo One Basic Egrip Luft Powerpack

?

 

Edit: Flytter opp til Tromsø en gang i sommerferien, noen som vet om det er et aktivt paintball miljø der oppe?

Endret av SoapyAsHell
Lenke til kommentar

Soapy:

Gå for et relativt billig 12/14 tommers løp. Da skal du sitte med et løp som gir det forbedret treffsikkerhet. Ikke bruk penger på et flatline løp. Ville gått for "sniper"-løpet.

Gå for maskeoppgraderingen, da masken er den viktigste invisteringen du kan gjøre for å ha det fett i skogen.

 

For å komme i kontakt med miljøet i tromsø går du inn her: http://www.tpbk.no/

Det skal være et relativt bra miljø der.

Lenke til kommentar
Nå går jo hele stipendet til helvete haha!

 

Når det gjelder løp, er dette

eller dette noe å satse på?

 

Jeg hadde kjøpt sniper løpet, men etter min mening er den ensete grunnen til å eie en tippmann , et Flatline løp.

 

Men de er volsomt dyre.. Over 1000kr, så du burde etter min mening kjøpe en god maske først, som Tronn sier. De V-force maskene er ganske digg :p

Endret av BullStrike
Lenke til kommentar

Tror nok dessverre at jeg ikke blir å kjøpe noe paintball-gevær/utstyr (a5 med flatline, og div andre ting ligger på rundt 5500 kr hos game-on, noe som blir dyrt når jeg ikke vet hvor aktivt det spilles oppi nord, har sjekket tbpk, men er ikke mye aktivitet der heller).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...