lain Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da har jeg prøvd woodball for første gang. Å fy å morro det var! Noen tips å ikke bli skyte i hode heletida? Er liksom vanskelig å ikke stikke ut hodet for å kikke litt runt. Ikke stikk det frem så lenge av gangen. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg ble skutt 3 ganger i godet på sist spilling. 2 ganger i overgangen fra maskeramme til glass, og en midt i nesen. Det skuddet i nesen trykket inn masken (Grill) såpass mye at jeg fikk vondt i nesen, men ballen sprakk ikke. arnbju Jo, stemmer det. Blakket meg selv litt for mye ved kjøp av DM9 Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Må si meg litt "skuffet" over oringmonkey LGD, de har ikke klart å sende pakken enda, husker du hvor lang tid ting brukte før det ble sendt for deg? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 På min siste bestilling så tok det 3 dager før varen ble sendt, men jeg la inn ordre på fredagen. Men han ga ikke beskjed at han hadde sendt før det hadde gått 2 dager. Men hvis han ikke har oppdatert ordren, så kan det være han ikke har på lager eller noe. Det er jo bare å sende han en mail. Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Oki, gir han ut uka, trenger egentlig ikke tanken så fort uansett, men ser nå at det mangler "in store" på items ja. Er for vant til lagerstatus ^^ Edit: Ser han har trekt penger i dag, så da blir det nok sendt snarlig. Har de noen form for tracking på det de sender? Endret 28. april 2009 av lain Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Oki, gir han ut uka, trenger egentlig ikke tanken så fort uansett, men ser nå at det mangler "in store" på items ja.Er for vant til lagerstatus ^^ Edit: Ser han har trekt penger i dag, så da blir det nok sendt snarlig. Har de noen form for tracking på det de sender? Hvis du har fått et pakke nummer, da kan du vel mest sannsynelig spore den på posten.no Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eneste nummeret jeg fikk var Cusoms form nummer, men finner ikke noen plass og spore dette. Så lenge du får shipped på statusen på Oringmonkey så skal det ikke ta så mye mer enn 7 dager. Blir jo oppgitt til 7-10 dager. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg skal bestille nytt utstyr på mandag! Men tror at det tar nesten 1mnd fra jeg bestiller til jeg får den når jeg bestiller fra zephyrpaintball.com ... Men men, det blir vel vrdt å vente Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Noen som vet om noen selger noen gode baller nå. Ser ut som de fleste selger bare vinterballer og fjorårets baller. Tenker på ca 350 pr kasse. Og noen som vet om X7 handle passer til A5. Siden har ikke de samme fester hvis jeg ikke tar helt feil? Endret 1. mai 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
pisteffa Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei, jeg skal åpne en paintball arena, og lurer på om noen vet om en nettside der jeg kan få kjøpt elektronis paintball pistoler billig med bra kvalitet og kuler osv.... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Spilte med A5'en min for første gang i dag. I begynnelsen ble jeg ekstremt skuffet, da det gikk omtrent 5 kuler før en av dem brakk. Trodde en stund at det var markøren/løpet det var noe i veien med, men etter hvert skjønte jeg at det var kulene. Det var Tomahawk-kuler, noe jeg trodde var kvalitetskuler, men disse brakk altså som bare f. Jeg fikk så prøve Icebox-kuler av en kamerat, og disse funke fjell. To av kompisene mine som også hadde A5 brakk også Tomahawk-kulene. Virker altså som A5 og Tomahawk ikke er bestekompiser. Noen andre som har erfart lignende? Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har aldri vært borti tippmann, men noen venner av meg har tippmann, å det er noen ball-merker den ikke klarer å skyte med uten å sprekke de.. Det suger, men det funker jo veldig bra hvis du finner et merke som markøren liker Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja. Med Icebox funket det helt perfekt. Dette er jo kuler som er vesentlig billigere i tilleg. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja. Men du burde prøve deg litt frem med hvilke kuler den skyter bra med. Du merker vel veldig fort hva som er bra for markøren å hva som er dorlig. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 ok Tror jeg safer på Icebox en stund nå. Var et rent helvete å måtte rense løp mellom, eller i verste fall under, rundene. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vet om 2 200bars kompresorer (bergenet på fylling av dykkertanker m/fyllestasjon) som skal ut på auksjon til uka, veldig lyst til å få med brodern og se om vi kan få kjøpt ene, vært veldig enkelt å kunne fylt luft over på dykkertankene selv. Men redd det kan bli høy pris, da nye selges for 25-30k, men lov å prøve. Ellers venter jeg på ny luft tank til markøren, sammen med ny feedneck og tank cover. Og fått snakket med no andre folk som spiller, at vi burde komme igang igjen, spesielt siden de driver å skal bygge ny utebane på hamar. Lenke til kommentar
safags Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Spilte med A5'en min for første gang i dag. I begynnelsen ble jeg ekstremt skuffet, da det gikk omtrent 5 kuler før en av dem brakk. Trodde en stund at det var markøren/løpet det var noe i veien med, men etter hvert skjønte jeg at det var kulene. Det var Tomahawk-kuler, noe jeg trodde var kvalitetskuler, men disse brakk altså som bare f. Jeg fikk så prøve Icebox-kuler av en kamerat, og disse funke fjell. To av kompisene mine som også hadde A5 brakk også Tomahawk-kulene. Virker altså som A5 og Tomahawk ikke er bestekompiser. Noen andre som har erfart lignende? Kjøp "Squishy paddles" Det kan kanksje hjelpe ballsprekken din: http://www.game-on.no/webshop/squishypaddl...eed-p-1164.html http://www.mamut.net/paintballWEB/2766.jpg Vet ikke om det er noe forskjell på disse. Men angående vinterball på sommeren. Funker det fett? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe slike ja. Tviler likevel på at det blir mer bruk av Tomahawk-kuler fra meg i nærmeste fremtid. Malingen snek seg jo inn over alt. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nå har jeg endelig bestillt ny markør,løp,magasin og tank ^^ Men jeg får det sikkert ikke får i slutten av måneden.. Jeg gleder meg til jeg får det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå