BullStrike Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har prøvd det å! Jeg skjønner jeg ikke helt på den markøren.. den første modusen er semi-auto, den andre rebound ball, den tredje tre ball burst og til slutt: full auto. (dette er det som står i manualen på min ION XE) Har du blackheart? dette kan kanskje ha andre moduser og funksjoner? hvis ikke tror jeg ikke jeg kan hjelpe deg videre... men prøv deg fram, det var slik jeg fant ut av alt sammen. lykke til. Ok, men når jeg trykker inn power knappen samtidi jeg trykker på den modem knappen da ser det ut som det skjer noe, men jeg får gå å prøve Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da har jeg fått den nye markøren i hus. Det er en DM9. Her avbildet med DYE Rotor og Ninja tanken min. Håper det blir like bra oppmøte på Ølberg denne helgen også. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er veldig bra den. Passet meg veldig bra på lengden. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ok, det var bra. Jeg har ikke helt bestemt jeg enda om jeg skal kjøpe meg en sånn tank eller en Ninja "puppe tank", men tror jeg går for en sånn som du har. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tror nok det vil være en god ide ja. Der hvor jeg spiller er det ikke kompressor, men vi har 50 liters 3000psi flasker. Etter noen timers spilling får vi ikke mer enn kansje 2000psi på en fylling. Da sitter jeg ofte igjen med 5-700 psi når runden er over. Hadde jeg hatt puppe-tanken (som jeg vurderte) hadde jeg gått tom mens spillet pågikk. Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Lyst på ny tank selv. Men ønsker å få med et par andre ting på kjøpet, så blir nok ikke ninja på meg. Synd egentlig, da det var billig frakt og tøff tank. Får se, kan jo bestille tanken kun ifra oringmonkey, og feedneck fra annen site. LeGranDuc - Hvor lang tid brukte de på å levere tanken, med tanke på så billig shipping? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Gikk 11 dager fra tanken ble sendt til jeg fikk den. Dette var inkludert påsken. Sist jeg handlet der fikk jeg pakken på 7 dager. Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Godt under 2 uker ja, blir nok tank + tankcover da. Også blir det no smått ifra PPB, da frakten der er noe høyere om det blir litt størelse. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 LeGranDuc, den tanken din, er det sånn som bare varer i 5år eller er det sånn som må trykk testes hvert 5.år? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Den skal trykktestes etter 5 år ja. Så den kan vare ganske lenge. Min ble produsert i Mars 2009. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ok.. Jeg bestiller nye greier i neste uke.. Da kjøper jeg en Proto SLG 09,ninja 1,1L luft tank, et VLociti Jr magasin og et 14" løp Endret 26. april 2009 av BullStrike Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 wee, tank og tankcover bestilt, + no småtteri som ny feedneck og dill. Håper det kommer fort, og går greit igjennom tollen. Lenke til kommentar
safags Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ok, trenger hjelp her. Battlestixx 14 elelr Straightline? Har A5. Penger er ikke noe problem. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Skal være to gode løp, eneste store forskjellen jeg kan sette fingern på, er at Straightline bråker endel, som i MYE. På bakgrunn av dette, ville jeg gått for battlestixxx, men jeg liker at ting lager minst mulig lyd. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) LeGranDuc, den tanken din, er det sånn som bare varer i 5år eller er det sånn som må trykk testes hvert 5.år? Tanker skal trykktestes 3 år etter produksjonsdato og så hvert 5 år hvis de er merket med Å, hvert 2 hvis de er merket med D. Endret 27. april 2009 av arnbju Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå har jeg bestilt en Guerilla Air 68/4500 tank fra Oringmonkey siden det var så mye skryt av siden her, og det var jammen ikke gale pris. Btw LeGranDuc: Nice DM9 du har der Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 9usd i frakt er vel det som gjør den siden vesentlig billigere enn endel andre, og hovedgrunnen til at jeg bestilte der selv. Og siden LGD bekrefter at de ikke sender ting med snailmail2k fordet om de er billige, så jeg ingen grunn til å IKKE kjøpe der. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da har jeg prøvd woodball for første gang. Å fy å morro det var! Noen tips å ikke bli skyte i hode heletida? Er liksom vanskelig å ikke stikke ut hodet for å kikke litt runt. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du har ikke tilfeldigvis lagt ut gamlebørsa di på Splat LGD? http://www.splat.no/forum/showthread.php?t=27683 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå