Gå til innhold

Dural bios problem!?

HuXLo

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har et problem med min dural bios den lever sitt egent liv,av og til når jeg tar på pcen så bytter den bios selv. Det er da veldige kipt da jeg har fin stilt alt. Hva som kan gjøre dette?har GA-K8NS Ultra-939. normalt brukes biose versjon F9 så den andre biosen som lever sitt egent liv er orginal biosen versjon F4 den reseter jo alt jeg har inn stilt. Dette kan skje hver dag og av og til funker dette greit i lang tid. er ikke dette merkelig? er noen mulighet og disable den andre biosen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okie takk for hjelpen. men mener han fyren sa at det skulle funke helt fint uten jumper (kansje til normal bruk men ikke oc).fikk ikke med noe jumper da jeg kjøpte det da,Men har sett det er jumper slot. så for vel anskaffe meg en jumper,har snakke med de jeg kjøpte hket fra og de sa de skulle sende meg tinga jeg ikke fikk med.som jumper/driver cd/manual fikk ikke med de tinga pga de hadde det ikke inne da jeg kjøpte det.(de selger liksom bare ting til bedrift men jeg fikk kjøpe privat),men jeg måtte ha det hket var litt desperat etter et agp hk den dagen orka ikke vente på noe:). Men har jo ikke sett noe til de tinga. er ganske lenge siden jeg snakka med de :/ Useriøst firma (pci express fana) for ringe de i morgen.

Endret av HuXLo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...