Bromlexl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro. Da hørte jeg fra busken ei humle som so Bzzzzzzzz...... Så da var det bare å forfølge den og ta mange dårlige bilder før jeg traff godt med dette. Det gjorde hele turen verdt det for min del. Er ganske fornøyd med resulatet. Hva synes dere. (ja det er photoshoppet en del) fynker det?? Er relativt nybegynner. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tøft bilde, ganke spessielt.. jeg likte det.. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Var litt mye bildestøy og litt lite farger etter min smak? Men det var sikkert meningen med fotoshoppingen. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Tøft bilde men jeg synes det var litt uskarpt, er det bare meg eller? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ganske uskarp, mye støy, litt kjedelig kompoisjon (Ikke senter, men ikke noe annet heller) og savner en skikkelig blitz for å få fram detaljene. Ikke det at det var spesielt dårlig, men dette er ting som _kan_ gjøres bedre. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Takker for svar. Kan si at det er delvis kameraet og delvis min feil at det er støy og uskarpt. hadde på autofokus siden å stille manuelt der er ganske hardt på kameraet mitt. Tar litt lang tid. Å det hadde jeg ikke. Støy er et evigt problem på kameraet. Hadde iso 100 så skulle igrunnen bli ganske greit. Så har jeg jo redigert litt. men ikke nok til å tilføre så mye støy. Komposisjonen kan lett ordnes i photoshop Takker for all tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå