BareGjest Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei .. Kjøpte nettopp et 7800GS - har prøvd alt i verden men får ikke farge på tv-ut. Vurderte en stund å sende det tilbake da tv-ut i farger er greitt å ha da jeg ser endel film på pc->tv. Alt dette fungerte fint på 6800 kortet mitt. Uansett - før jeg sender det tilbake lurer jeg på om det finnes noen andre alternativ for å få et compositt signal ut til tv? Dersom jeg kjøper et tv-kort, har dette tv-ut? Hva om jeg kobler tv-ut signalet gjennom en eller annen billig dvd-spiller - vil jeg da får farger dersom tv ikke støtter s.video? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 bumb .. ..og 14 tegn Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 har samme problem med et 9600 pro.. hijacker posten din litt jeg får bare svart hvitt og flimmer ut... skjedde etter at jeg formaterte.. og catalyst control center bare krasjer.. har du titti i instillingene for kortet ditt? på nview tror jeg det heter. der skal du ha en tv veiviser. gå gjennom den, pal-B og pal signal ut og s-video dersom det går. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Får bare svart-hvitt på s.video ut - brukte compositt på mitt forrige 6800 kort men mistenker at 7800gs kortet ikke evner å sende ut compositt-signaler til tross for at det står oppført i driveren. Tv`n blir bare svart ved bytte til compositt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå