Gå til innhold

TV-ut - andre alternativ enn skjermkort.

Anbefalte innlegg

Hei ..

Kjøpte nettopp et 7800GS - har prøvd alt i verden men får ikke farge på tv-ut. Vurderte en stund å sende det tilbake da tv-ut i farger er greitt å ha da jeg ser endel film på pc->tv. Alt dette fungerte fint på 6800 kortet mitt.

Uansett - før jeg sender det tilbake lurer jeg på om det finnes noen andre alternativ for å få et compositt signal ut til tv? Dersom jeg kjøper et tv-kort, har dette tv-ut?

Hva om jeg kobler tv-ut signalet gjennom en eller annen billig dvd-spiller - vil jeg da får farger dersom tv ikke støtter s.video?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme problem med et 9600 pro.. hijacker posten din litt jeg :) får bare svart hvitt og flimmer ut... skjedde etter at jeg formaterte.. og catalyst control center bare krasjer.. har du titti i instillingene for kortet ditt? på nview tror jeg det heter. der skal du ha en tv veiviser. gå gjennom den, pal-B og pal signal ut og s-video dersom det går. :)

Lenke til kommentar

Får bare svart-hvitt på s.video ut - brukte compositt på mitt forrige 6800 kort men mistenker at 7800gs kortet ikke evner å sende ut compositt-signaler til tross for at det står oppført i driveren. Tv`n blir bare svart ved bytte til compositt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...