Jørnan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har sett at på for eksempel unlock.no så har de slike underemnetittler eller hva jeg skal kalle det, når man lager en ny tråd. Vil/kan det kommen noe slikt her også. Er samme type forum, så det skulle ikke være noe problem. Tror det vil hjelpe til å lage bedre emnetittler, sliden man kan slenge på en liten kommentar eller liknende under der Eller er det noen som mener at det ike bør være her? En sak har alltid to sider... Jeg har sikkert ikke tenkt over det negative (hvis det er noe) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det var, og kommer *veldig* neppe igjen. Du kan jo prøve å søke deg tilbake i tid og se alle argumentene hvorfor, men i bunn og grunn er det pga dette: HJELP ! ! med skjermkort Og hvor da i tillegg "med skjermkort" ikke er søkbart Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Forstår meg ikke på alle som har så store problemer med å mekke emnetitler. Tror bare folk ikke gidder å tenke seg om i 30 sekunder for å finne på noe som beskriver tråden, har minimum 3 ord og er innenfor maks antall tegn-grensen som er satt av forumet. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Kan forstå det dere sier. Må jo være så de "ordentlige" emnetitlene er like bra, men at det er mulighet for å legge til se underemnetitlene. Men hvis det ikke fungerer kan jeg forstå det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Bra det er forståelig, for siden det aldri gikk noe særlig bra når vi hadde det aktivt kommer vi neppe til å reaktivere funksjonen igjen med det første. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Synes det ble bedre uten undertitlene jeg... men fortsatt noen som greier å lage dem!? Noen poster har jo det og de er opprettet ganske nylig. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Hvordan får de det til da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvordan får de det til da? 6229545[/snapback] Så vidt meg bekjent så er det en måte og få det til, men det er nok begrenset til kun moderatorer, men det må litt triksing for at det skal gjøres. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Mener å huske at muligheten for undertittel var tilstede i ett av skin-ene, men husker ikke hvilket. Men dette var før oppgraderingen i oktober i fjor, så det er godt mulig at det ikke lenger går an, heller. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Mener å huske at muligheten for undertittel var tilstede i ett av skin-ene, men husker ikke hvilket. Men dette var før oppgraderingen i oktober i fjor, så det er godt mulig at det ikke lenger går an, heller. 6230706[/snapback] Undertittel var mulig i Amobil-skinnet tidligere. Nå er det imidlertid ikke mulig å redigere undertitler for andre enn moderatorer (?) og høyere. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) men i bunn og grunn er det pga dette: HJELP ! ! med skjermkort 6158569[/snapback] Og det argumentet skjønner jeg fremdeles veldig lite av. Resultat ved fjerning av undertittel: HJELP ! ! Bedre med "med skjermkort" som undertittel, enn at det bare står hjelp. 3 ordsregel i hovedtopic sammen med undertittel er en glimrende kombinasjon, testet i mitt eget forum med stor suksess. Husk at undertittel-funksjonen på diskusjon.no ble fjerne FØR 3-ordsregelen kom. Med 3 ordsregelen vil problemet være langt mindre. Og som nevnt før, hvorfor ikke straffe de som misbruker funksjonen, i stedet for oss som vil lese i forumet? Jeg synes det er ekstremt praktisk å få så mye informasjon som mulig FØR jeg klikker inn på emnet. Fordelene veier ekstremt mye tyngre enn ulempen. Selv om 1 av 10 misbruker muligheten, ville jeg fremdeles foretrukket det. Dette BØR revurderes. Spesielt siden problemet blir KRAFTIG redusert pga 3 ordsregelen. Endret 7. juni 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg