haakie Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Mitt luftgevær skyter rett gjennom en måke. "i meter høyt høy kommer han snikende, plutselig spretter han opp og treffer måka rett i halsen, måka sprer vingene og faller ned." -gammelt jungelord Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 De av dere som er så idioter dere skyter dyr med luftgevær burde bli fratatt all rettighet til å erverve eller bruke våpen for all fremtid. Dyreplagere og forbanna idioter er dere! Jeg blir forbanna når folk gjør slik. Hilsen en jeger. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 De av dere som er så idioter dere skyter dyr med luftgevær burde bli fratatt all rettighet til å erverve eller bruke våpen for all fremtid. Dyreplagere og forbanna idioter er dere! Jeg blir forbanna når folk gjør slik. Hilsen en jeger. 6159502[/snapback] Helt enig! Skal du skyt en fugl (og andre dyr), så sørger du for at du dreper den på første skuddet. Og da hjelper skjeldent et luftgevær. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg skjøt en kråke mitt i hue med luftgever, den kvelda fort skal jeg si deg. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Men du har vel neppe så flaks ver gang at du treffer den i hodet. SKal ikkje mye vinn til lufteværkuler gåt til H*****.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå