PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Spørs vel om ikke det her hører gamle dager til. Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Luftgevær med kikkertsikte 6158122[/snapback] Så du kan se alt som er for langt vekk til å skytes og bli deprimert? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Spørs vel om ikke det her hører gamle dager til. 6158274[/snapback] det er mulig... men jeg ble ekskrementert på i dag(jøss,,,fint ord:P) så, jeg å en annen har bestemt oss for å gå i krig en gang for alle! men jeg har faktisk funnet ei side der det står at det er 30 kr på kråker, 100 på mink osv. Men det var i en annen liten kommune da. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hahaha, er det virkelig mulig å tjene penger på slikt? :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Man driver opprett av mink, så tviler litt på at det er skuddpremie på det.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Slutt på skolen da vel å bli profesjonell Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hvilken kommune...? 6158340[/snapback] vefsen kommune... http://www.vefsn.no/internett/Felles/Komm_info/skuddpr.htm les helt nederst på siden...der er "prislista" Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det var litt langt fra Vefsn til der jeg bor... her Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Det var litt langt fra Vefsn til der jeg bor... her 6158427[/snapback] hehe...ta deg en tur til trondheim da vettu;) jeg å en kamerat skal hvertfall ut på oppdrag om litt hehe...gjøre en liten samfunnstjeneste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) når d skal være sagt...luftgeværet er kraftig å skyter igjennom et stor malingsspann...begge sider;) så en kråke bør den vel ta? 6158173[/snapback] Kråka har så tjukk pels, at du må treffe den rett i hodet. Snakker av erfaring 6158202[/snapback] og som dere sikkert ikke vet så er luftgevær et ulovlig våpen til å brukes til noen som helst avlivning....blir litt trist jeg når jeg leser at folk har det gøy med å skyte med luftgevær på fugler....Det er ulovlig fordi luftgevær ikke er kraftig nok til å være sikker på at "noesomhelst" dør...og det kan være en smertefull død for offeret....er også trist om dere skyter fugler for gøy uavhengig om det er rifle eller luftgevær... Endret 22. mai 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 SKUDDPREMIE I DOVRE KOMMUNE Skuddpremie rødrev og mink , Karmøy "Skuddpremie "på steinkobbe og havert i Porsangerfjorden http://www.grane.kommune.no/index.asp?strU...776i&letter=&x= http://www.vefsn.kommune.no/internett/Fell...ng/skuddpr.html http://www.bjarkoy.kommune.no/kunngjoring_skuddpremie http://www.snasa.kommune.no/Apps/OTIIN/INT...ocument&letter= og dette var med kun skuddpremie som søk i google , så noe mere spesifiser søk vil sikkert finne noe bedre info Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du må jo bruke de kulene med spiss, ikke de vanlige bly kulene til luftgevær.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 50 spenn for kråker, og 200 spenn for rødræv her i nord-trønderlag Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Er jo nesten umulig og få drept kråker. Hvertfall i fritt terreng. Smarte jævler som faktisk ser forskjell på en pinne og et gevær. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 noen som vet? hvem hva hvor...er egentlig helt blank på dette feltet...Men har et veldig godt gever liggende, å har lite penger. Så jeg lurte på om noen vet noe om skuddpremie på kråker i trondheim? eventuelt mink eller andre dyr.har hørt det skal være 20 spenn for hver kråke hvor skal de leveres og slikt?? 6157994[/snapback] litt for mye bf2 på gutten :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Luftgevær er noe herk som ikkje kan brukes til noe fornuftig. Skyte på folk er farlig (litt). Og Skyte på dyr er håpløst, destuen ulovlig. Nei salongrifle med kikkert er saker det. Med bra innskutt børse og litt skytetrening tar man ekkorn og fuler på 50 og 100 meters hold... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Luftgevær med kikkertsikte 6158122[/snapback] Funker ikke på så strore fugler.. Funker på låvesvale og småfugler.. Men måke å kråke flyr vare videre 6158156[/snapback] Du kan fint knærte en måke med luftgevær Uansett, de lar vel ikke hvem som helst springe rundt med rifle i sentrum? Det kan vel bli litt...farlig? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Her får du 30 eller 50 kr om du leverer inn begge føtene til ei kråke (føtene som bevis siden politiet eller hvem det er som tar imot ikke vil ha mange daue fugler hos seg).. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvor finner jeg ut om det er sånn på Voss og da? jeg føler for å dra på jakt i bygda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå