Gå til innhold

skuddpremie på kråker i Trondheim?

sixx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs vel om ikke det her hører gamle dager til.

6158274[/snapback]

det er mulig... men jeg ble ekskrementert på i dag(jøss,,,fint ord:P) så, jeg å en annen har bestemt oss for å gå i krig en gang for alle!

men jeg har faktisk funnet ei side der det står at det er 30 kr på kråker, 100 på mink osv. Men det var i en annen liten kommune da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
når d skal være sagt...luftgeværet er kraftig å skyter igjennom et stor malingsspann...begge sider;) så en kråke bør den vel ta?

6158173[/snapback]

Kråka har så tjukk pels, at du må treffe den rett i hodet.

Snakker av erfaring :roll:

6158202[/snapback]

og som dere sikkert ikke vet så er luftgevær et ulovlig våpen til å brukes til noen som helst avlivning....blir litt trist jeg når jeg leser at folk har det gøy med å skyte med luftgevær på fugler....Det er ulovlig fordi luftgevær ikke er kraftig nok til å være sikker på at "noesomhelst" dør...og det kan være en smertefull død for offeret....er også trist om dere skyter fugler for gøy uavhengig om det er rifle eller luftgevær...

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
noen som vet? hvem hva hvor...er egentlig helt blank på dette feltet...Men har et veldig godt gever liggende, å har lite penger. Så jeg lurte på om noen vet noe om skuddpremie på kråker i trondheim? eventuelt mink eller andre dyr.

har hørt det skal være 20 spenn for hver kråke ;) hvor skal de leveres og slikt??

6157994[/snapback]

litt for mye bf2 på gutten :!:

Lenke til kommentar
Luftgevær med kikkertsikte :dribble:

6158122[/snapback]

Funker ikke på så strore fugler..

Funker på låvesvale og småfugler..

Men måke å kråke flyr vare videre :thumbdown:

6158156[/snapback]

Du kan fint knærte en måke med luftgevær :)

Uansett, de lar vel ikke hvem som helst springe rundt med rifle i sentrum? Det kan vel bli litt...farlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...