xeos Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jada-jada! Jeg *vet* at det finnes et annet emne med nesten den samme ordlyden. Den tråden ser ut til å være infisert med trance-hatere... Er det ikke mulig å være saklig her? Selv om jeg stort sett kun hører trance låter så hårer jeg på annen musikk også! Og *nei*; The Bompi Song, Rosa helikopter osv. er *IKKE* trance!! Det er musikk for barenehagen! Hva om dere som hater trance så mye faktisk går ut å hører på en skikkelig trance-compilation i steden for å tro at "Absolute I-Deserve-To-Be-Shot-Because-I'm-Stupid-Enough-To-Buy-This-Shitty-CD Music"!?? Anyway, her er min tre på topp trance på PC'n: 1. Amber - The Need To Be Naked (Guido Osorio Virgin Mix) Etter min mening en genial sang! Egentlig mere house enn trance da. 2. N-Trance - Forever (Voodoo & Serano Remix) Beste vocal trance-låta gitt ut i sommer! 3. Tukan - When You Hear The Silence (Wavescope Remix) ...En liten favoritt nå i det siste hos meg er The Sounds - Living in America. Ennda låten er en punk-låt! :wink: Tittellinjen fra sangen sier det meste: "We're not living in America, but we're not sorry!" Akkurat! :grin: [ Denne Melding var redigert av: xeos på 2002-10-07 16:00 ] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Rosa helikopter The Bumpisong HappyTai Yatta Lenke til kommentar
JSS Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 De jeg hører mest på er (mer enn tre.... men det går vel bra.....?) [*]Pure'n'Jamie - Northern Spirit [*]Peter Luts vs G-Bric - Pacific Wish [*]Jimmy Goldschmitz vs Peter lutz - Horizon [*]DJ Dean - Play It Hard (Club Mix) [*]Andre Visior - Speed Up (Luvstruck 2002) [*]Megara vs.DJ Lee - Full Intention (club mix) [*]Techno - Kai Tracid - Trance & Acid Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Må bare få sakt til JSS at bilde hannes i signaturen er genialt !! Lenke til kommentar
xeos Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 15:55, skrev JSS:[*]Pure'n'Jamie - Northern Spirit [*]Peter Luts vs G-Bric - Pacific Wish [*]Jimmy Goldschmitz vs Peter lutz - Horizon [*]DJ Dean - Play It Hard (Club Mix) [*]Andre Visior - Speed Up (Luvstruck 2002) [*]Megara vs.DJ Lee - Full Intention (club mix) [*]Techno - Kai Tracid - Trance & Acid Hey! Bra liste det der ja. Liker ikke den nye versonen av Luvstruck noe særli. Synes orginalen er og blir best! :smile: Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 *Astral-Projection *X-dream *GMS *MFG Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Weirdo - hele "imintouchwithyourworld" cd'n. Hvis du ikke har hørt om den så kontakt din nærmeste P2P leverandør øyeblikkelig! Dette er en legendarisk samling, det helt klart beste som er å oppdrive i HardHouse/trance kategorien Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 DJ Doboy - Trancequility Megamix Vol. 23 (Summer Breeze) :smile: Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 vel.. hører egentlig på mye rart, men gjengangere er: veracocha - carte blance (HØR DEN).. fått sin renessanse hos meg etter at jeg fikk tak i svcd-videoen rank 1 vs. kylie minouge - airwave vs. true love never dies.. nifty sang med emosjonelle verdier blank and jones - djs fans and freaks (diverse mixer, komakino, accuface ..ellers er jo alltids tøffe kule guttegærne jenter-sangen ALLTID en slager Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 http://www.di.fm eller direktelink: http://www.di.fm/mp3/trance128k_europe.pls slipper å surre rundt å lete etter ny trance :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Barthezz - On The Move Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Sevendust - Praise Metallica - Die, die my darling Bjørn Rosenstrøm - Gunilla (gikk i klasse med en som het gunhild, hun vbar akuratt like stygg som gunilla i sangen her :razz: Tre geniale sanger Lenke til kommentar
C K. Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Noen tips anngående trance/house/progg o.l. http://www.puredj.com http://www.digitallyimported.com/ Marco. V D-Devils Ian Van Dahl Timo Maas Mauro picotto Det er så mangt som er så bra!! Finns også mye bra innen Goa Trance. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Skal vi se.. Litt House: [*]Blaze - Do you remember House? (Bob Sinclair mix) [*]Max Linen - The Soulshaker (Robbie Rivera Mix) [*]X-Press 2 - Lazy [*]G Club - Guitarra G (Banda Sonora) [*]Antiloop - Trespasser (Robbie Rivera mix) [*]Different Gear - a little bit paranoid [*]LHB - Everybody sees it on my face [*]Dynamix - Love Dominates (Club Mix) [*]Tom & Joyce - Queixume (MAW Mix) [*]Iio - Rapture (Deep Dish) [*]Masters At Work, selvfølgelig Litt Trance: [*]Dee Mark - Time@Space [*]Slusnik Luna - Sun (12") [*]Tillman Uhrmacher - On the Run [*]Jurgen Vries - The Theme [*]Perpetous Dreamer - Sound of Goodbye [*]Delerium - Silence (Dj Tiësto) [*]System F - Exhale [*]Paffendorf - Be Cool [*]Flesh & Bones - Rigor Mortis [*]S.H.O.K.K - Isn't it all a little strange? [*]Nightwatchers - Insomnia 2002 Club Mix Perfekt festmusikk :smile: Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Blir sansynlegvis litt blandet her, håper det ikke gjør noe: Groove Coverage - God is a girl Groove Coverage - Moonlight Shadow (Rocco remix) Barracuda - Damn 2,4 Promille (mix short) Dj's @ Work - Where I Belong (Radio@Work Edit) Clubzone feat Alicia - Rainy day 2002 (Electro Club Mix) DJ Sammy - California Dreaming Angel One - In your Eyes Green Court feat Lina Rafn - Silent Heart (Club Mix) Jan Wayne - All Over The World 2-Together - Loveline (DJ Piccolo Club Rmx) 4 Clubbers - Together (Megara vs Dj Lee Remix) Dj Energy - Peace To The World (Official Streetparade 2002 Hymn) The Moon Feat Nu NRG - The Moon Loves the Sun Secret Tunes - House Of The Rising Sun 2002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå