jastroem Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hallo der. Jeg har et vanlig webcam som jeg kunne tenkt meg å legge ut live på hjemmesiden min. Hvordan gjøres dette? Er det noen kloke hoder på nettet som klarer å forklare meg det? Jan... Lenke til kommentar
Exici Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tenk om du driver med noe du HELST ikke vil at vennene dine skal se a! Da har du driti deg ut Exici Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tenk om du driver med noe du HELST ikke vil at vennene dine skal se a! Da har du driti deg ut Exici 6157649[/snapback] Snakker du av erfaring? Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 He he, jeg har da ikke tenkt å la kameraet peke på meg da. men utenfor huset. Jeg driver i grunnen svært lite med ting som ikke tåler dagens lys. Tenk om du driver med noe du HELST ikke vil at vennene dine skal se a! Da har du driti deg ut Exici 6157649[/snapback] Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fant denne på google: http://www.devhood.com/Tutorials/tutorial_...tutorial_id=570 Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Hmmm... Linken din sender meg til en tom side.. Fant denne på google:http://www.devhood.com/Tutorials/tutorial_...tutorial_id=570 6158858[/snapback] Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har selv brukt et program som heter kabcam som fungerer helt ypperlig. Vet ikke hvordan nyere versjoner er, men jeg har brukt en litt eldre versjon av det og det har fungert 100 % i flere måneder uten problemer. Om du vil ha levende film på siden din kan du ta en kikk på Webcam XP, som desverre spiser en del CPU, og ikke er 100 % stabilt. Begge finner du enkelt ved å søke på Google. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kan være en idé å sette seg inn i Datatilsynets regler får du setter igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå