Gå til innhold

The Guild 2, er det fler enn meg som venter?

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som venter på dette spillet?

In an age of change and challenges, it`s up to promising young

people like you to change the fate of the world!

In The Guild 2, you have full control of every aspect of your life -

your success, your fortune, and your reputation among the medieval

society, as well as your private and family life.

If you`re doing well, even the clerics and noblemen will salute you,regardless of your origin...

Ifølge gamer.no skal dette spillet komme i 2. kvartal.

Gleder meg

post-75934-1148325373_thumb.jpg

post-75934-1148325385_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg leste sniktitten her på Gamer for noen måneder siden, har jeg vært svært interessert. Spilte aldri 1'ern, men 2'ern virker høyst interessant. Gleder meg definitivt. :)

EDIT: Neppe, sjekk ut Gamer.no's sniktitt. :)

The Guild 2 lover å levere en svært realistisk middelaldreverden der spilleren får kontrollen over sitt eget familiedynasti og må sørge for at familien hans lykkes både med det finansielle og på den sosiale arenaen.

Spilleren vil få stor valgfrihet i forhold til hvordan han eller hun ønsker å skaffe suksess. Det blir mulig å gjøre karriere i en rekke ulike yrker, og i tillegg blir det mulig å prøve å klatre seg til topps som politiker eller uavhengig handelsmann. The Guild 2 lover også å bringe middelalderområder over hele Europa til live ved hjelp av imponerende 3D-grafikk.

Det kan forøvrig kun delvis sammenlignes med andre rollespill. Kryss rollespill som Gothic og TES med The Sims og en del andre spill, så kanskje er du i nærheten. The Guild er egentlig ikke så veldig sammenlignbart med noe som helst - kun når man ser på enkeltstående detaljer. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Enig med Hr. Jenssen her - The Guild kan faktisk ikke sammenlignes med så veldig mange andre spill; i tillegg til at det er ganske forskjellige fra det meste annet, har man utrolig mange valgmuligheter i spillet, og spillet er ganske forskjellig alt avhengig av hvilket yrke du velger.

Min favoritt fra originalen var å operere et tyvelaug ved siden av de mer lovlige karriærene mine, slik at jeg kunne kidnappe eller på annen måte sette motkandidater til viktige verv ut av spill midlertidig.

Så ja, jeg ser vanvittig frem til The Guild 2 :p

Lenke til kommentar

The guild er vel et av de bedre spillene som er kommet ut, hovedsaklig på grunn av originaliteten, noe som mangler i nyere spill.

Elsker spillet, man føler virkelig et hat mot enkelte av computerfolka.

Noen som har prøvd det på multiplayer?

Endret av blackninja
Lenke til kommentar
Oppfølgere er sjeldent bedre ;)

6160634[/snapback]

Øøøh, HÆ?! Når det kommer til spill er vel egentlig de aller fleste oppfølgere bedre enn originalen. Noen skjever ut, men de fleste holder på det gode forgjengeren har, og legger til mye nytt og bra.

Når det kommer til film er det derimot ganske ofte at oppfølgere ikke lever opp (i allefall når det gjelder stortitler).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...