FungusMental Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 I løpet av de siste dagene har linja gått helt ned 2-3 ganger om dagen (går helt ned for 30 sek til 1 minutt av gangen - etter dette kommer tilgangen tilbake uten at jeg behøver å reboote el.a), noe som er ytterst irriterende når jeg driver med online-spilling. Noen andre som har merket noe tilsvarende, som vet hva NGT driver med? Driftssidene står det ikke noe som helst i. Har også prøvd å powercycle modem og ruter, så det er ikke de som er årsaken til problemet. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det står lite på sidene deres hvis det ikke er landsdekkende saker, kan hende det er litt fiks i sentralen din og at problemet går bort imorgen. Hvis problemet ikke er borte imorgen så ring til kundeservice. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nextgentel har ikke god kundeservice, linjene er ustabile -men BILLIGE! Men du burde skifte til telenor - De er stabile og har en bra kundeservice (men de er dyre) ZayCon Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du lever ett godt liv. Jeg har Eidsiva og får 15 forskjellige IP'er om dagen! Vær glad Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Slutt med det "x er bedre fordi x er 'udokumentert og vag påstand'" greiene. Jeg har opplevd det samme med NGT midt i Oslo den siste måneden. Det kan skje omtrent en gang i timen, men det er vanskelig å vite hvor ofte det egentlig skjer, for det er bare ingame CS jeg merker det. Når det skjer blir tilkoblingen borte i omtrent 30 sekunder. Da jeg var inne i routeren før i dag så jeg også at vi er nede på 672 kbps upload fra 804 som vi hadde før. Den har krøpet sakte nedover det siste året. Det er jo faktisk nesten 20% upload vi har blitt fratatt. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hmm jeg har hat NGT i 2 uker nå. og første jeg gjorde når jeg fikk modemet var og oppgradere firmware til 6.x.x.x Og oppetiden på linja mi er 13 dager og 7 timer. så den er dønn stabil her Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Er bare tull at NGT har dårlig kundeservice for tiden. De har faktisk skjerpet seg veldig mye. Når jeg ringte kom jeg igjennom på under 10 min og det kaller jeg god kundeservice De fikser dette nok lett vis du tar en prat med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå