kilogram Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Forumstyret har i dag åpnet et nytt delforum under Kultur; Annen kultur. Her kan det som faller utenom de andre forumkategoriene og fremdeles er kultur-relatert diskuteres, som for eksempel scene- og bildende kunst. Dette til opplysning. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "for eksempel scene- og bildende kunst." Huh? Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Har mine tvil om dette forumet ja. Endret 22. mai 2006 av Registrert Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Syns forumet burde heller åpne andre delforum enn det der. Tviler på om det kommer til å være så mange som vil diskutere klassisk dans her f.eks. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "for eksempel scene- og bildende kunst." Huh? 6157282[/snapback] Det er rart fordi... ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har aldri hørt det utrykket før. Er det ikke en typo altså? :S Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har mine tvil om dette forumet ja. 6157325[/snapback] Hvorfor? Syns forumet burde heller åpne andre delforum enn det der. Tviler på om det kommer til å være så mange som vil diskutere klassisk dans her f.eks. 6157366[/snapback] Hvem har sagt at det bare er det som skal diskuteres? Jeg tror nok det er flere som vil poste der enn du tror når folk etterhvert legger merke til kategorien. Tror det kan bli en fin kategori jeg. Teater er jo kanskje noe man forbinder med folk over 40 og småbarn som blir dratt med av foreldra sine, men hvorfor ikke endre på det? En ting man for eksempel kan diskutere der er jo diverse russerevyer når den tid kommer igjen og det synes vel ikke så veldig mange her er så kjedelig? Og man kan diskutere spesielle 17. Mai arrangementer, spørre hvilken teateroppsetning du bør ta med kjæresten din på etc. Det hadde hvertfall vært enda værre om Kulturo.no ikke hadde hatt kategorien spør du meg. Har aldri hørt det utrykket før. Er det ikke en typo altså? :S 6157778[/snapback] Jeg vil ikke anse det som det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Vi som ville ha musikkmaking forumet måtte jo overbevise skikkelig for at vi skulle få det, og nå er veldig mange som bruker den delen av forumet. edit:leifer Endret 22. mai 2006 av Rakib Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har aldri hørt det utrykket før. Er det ikke en typo altså? :S 6157778[/snapback] Niks. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Flotte greier. Forumet bør fortsette med flere og flere kategorier slik at man har enda mer man kan diskutere her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå