torandres7 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvordan får jeg oppdatert kartverket på min Axxion GPS-374, for meg virker det som det er umulig. Står ingenting om det verken i bruksanvisningen eller på internett. Så er det noen her som veit hva som må gjøres for å få oppdatert kartet er det bare å si ifra. Destinator OP heter det ihvertfall. Var å kikka på sida dems men kom ikke fram til noe der heller. Så det er vel kanskje ikke så lurt å kjøpe gps på coop obs da med tanke på support. Håper noen kan hjelpe meg litt på vei her. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 prøvd å registrere deg og sjekke hva som står på denne siden. http://www.destinatortechnologies.com/ mulig du får mer info da det med kart er ett vanlig problem, bla tomtom er slik. de lanserer ny programvare en gang i året og det er bare da kartene kommer i ny offisiell oppdatering. dette medfører at man må kjøpe en oppgraderingspakke (men de sier de skal lansere en oppdateringstjeneste om litt) Lenke til kommentar
torandres7 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Ja har regga meg på den sida også, men uten særlig hell kan du si. Elendig side forresten. Lenke til kommentar
kjellheia Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvordan får jeg oppdatert kartverket på min Axxion GPS-374, for meg virker detsom det er umulig. Står ingenting om det verken i bruksanvisningen eller på internett. Så er det noen her som veit hva som må gjøres for å få oppdatert kartet er det bare å si ifra. Destinator OP heter det ihvertfall. Var å kikka på sida dems men kom ikke fram til noe der heller. Så det er vel kanskje ikke så lurt å kjøpe gps på coop obs da med tanke på support. Håper noen kan hjelpe meg litt på vei her. 6157155[/snapback] Fant en side der jeg lastet ned drivere som fungerer. Nå får jeg overført det nye karte. https://www.microsoft.com/windowsmobile/dow...px?productid=27 Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det programmet du linket til der var Active sync fra Microsoft. Med det får du kontakt mellom pc og gps-enhet. Har du også funnet en side hvor man kan oppdatere kartene? Sliter veldig med å finne oppdateringssider selv. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 japp.. sliter som faen sjøl hær.. kunne man ikke lagt inn tomtom? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Har søkt noe vannvittig på nettet, oppsøkt diverse fora og kontaktet Komplett.no hvor jeg kjøpte min og ennå ikke fått svar på om det er mulig, og i så fall hvordan... Så dersom noen som har peil leser denne tråden vennligst gi oss et tips! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 har fådd tak i en versjon av tomtom.. men aner ikke hvordan jeg skal instalere det.. :S ... å dette med å oppgradere fra sidene til dette jalla selskapet.. veeel.. de har jo ikke engang vår versjon på updates lista si.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå