Antipop Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Sitter her og prøve å få TVen kobla til PCen. Har et GeForce4ti, med TV_out/Video_in og lurer på korleis eg skal få dette til. Har plugga ledningen i TVen og i Pcen, men får liksom ikkje skjermbildet opp på tv. Dette vart ***** rotete, men reknar med noken kan hjelpe til :smile: Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 høyreklikk på skrivebordet og gå på skjerminstillinger, er noe der inne :smile: Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Ka som er der inne da? har vert der og sett, men fikk ikkje til noke meir. Kunne velge TV og noke greier, men hjalp ikkje. Har søkt gjennom tven og, men ingenting skjer. Noken må vel ha ei løysing :smile: Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hepp!! Har streva med samme problemet selv i dag. Jeg oxo har et geforce ti 4600 kort. Har prøvd di aller fleste innstillinger, men tv' er likke svart:) Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Trudde det skulle vere så enkelt. Sette i ledningen og visp så hadde du bildet på tven. Men neida... Det må no vere noken her på forumet som kan hjelpe oss. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har en kammerat her som mener at nideva kortet er veldig kresen på hvilken tv en har Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Prøv TVTool (www.tvtool.de), grommeste programmet som gjør deg våt i buksa på 1-2-3! Lenke til kommentar
coban Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 alle nye geforce kort har noe som heter nVIEW, dette er en teknologi som gjør det mulig å klone skjermbildet, før var ikke dette mulig og det var bare mulig å ha et bilde oppe sammtidig, du må sette på "CLONE" i nVIEW setting. det mange gjør feil er å ikke gjøre dette, så når de setter på til TV og ikke får opp bildet der hvor de skal være så må man søke igjennom kanalene, og dette tar mer en 15sec (etter 15sec så går bildet tilbake til pc'en) Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 16:06, skrev coban:alle nye geforce kort har noe som heter nVIEW, dette er en teknologi som gjør det mulig å klone skjermbildet, før var ikke dette mulig og det var bare mulig å ha et bilde oppe sammtidig, du må sette på "CLONE" i nVIEW setting.det mange gjør feil er å ikke gjøre dette, så når de setter på til TV og ikke får opp bildet der hvor de skal være så må man søke igjennom kanalene, og dette tar mer en 15sec (etter 15sec så går bildet tilbake til pc'en) man trenger ikke søke for å få fram bildet, for det er jo ikke et antennesingnal vi snakker om Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 ok, nå var det masse nytt her. Kan noken kanskje sumere opp, og gje meg ein framgangsmåte sånn at eg kanskje får det her til? :smile: Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det kan være en mulig het å koble til videon i stedet for tv'n..forsøket vert Lenke til kommentar
simmy Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei! Hvis du har installert de nyeste drivere til nvidia kortet ditt. Sett i ledningen til tv og pc, og høyreklikk på desktop,egenskaper, velger skjerminstillinger, avansert, og nView. Så velger du "Søk etter enheter", eller "Velg utdataenhet", og søk etter skjermer inne på der. Ønsker du å bruke begge skjermene samtidig, velger du kloning. Sånn ferdig. Også for de folka som har sagt at man må SØKE etter kanalen er det bare tull. Alle vet at man bruker enten scart, eller phonokabler, d.v.s at bildet kommer på AV1 eller AV2, eller hva du har. Altså man skal ikke SØKE etter det som en vanlig kanal. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 16:06, skrev coban:alle nye geforce kort har noe som heter nVIEW, dette er en teknologi som gjør det mulig å klone skjermbildet, før var ikke dette mulig og det var bare mulig å ha et bilde oppe sammtidig, du må sette på "CLONE" i nVIEW setting. Det er da bare gf2 MX-kortene som kan dette, nemlig å sende 2 forskjellige signaler til både monitor og tv. Med tv-tool kan de sette ned hertzen på monitor til 50 slik at du får bilde, men dette var lite bra for skjermen min hvertfall. Har gf2ti450GS nå, så nå må jeg velge mellom tv og monitor. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Noen som har fått det til?? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Gå inn på GeForce-taben på egenskaper -> nView -> Sett TVen din som standard-skjerm, og vips...! Oppløsningen blir selvsagt satt ned til 800x600 eller noe, men den stiller seg tilbake med en gang du skifter tilbake igjen... PS! Jeg regner med dere har sjekket alle AV-kanalene på TVen deres...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå