Gå til innhold

Slette/endre tilkoblingsinnstillinger, N6230

Anbefalte innlegg

Jeg har altså en nokia 6230, og i tiden etter jeg fikk den så strevde jeg lenge med å laste ned WAP- og GPRS-innstillinger slik at jeg fylte opp "minnet" med ledige plasser for internettinnstillinger. Der står 10-12 linjer med "wap gprs" "netcom mms" "chess mms" "netcom wap internett gprs" osv osv.

Problemet er at jeg ikke får slettet de. Jeg har ikke funnet noe sted hvor jeg hverken kan redigere eller slette de tilkoblingsinnstillingene.

Grunnen til at jeg lurer på dette nå, er fordi jeg prøvde å opprett en konto på www.zyb.com hvor jeg kan ta backup vha SyncML. Da jeg skulle få tilsendt innstillingene mine så dukket det ikke opp noe og jeg mistenker at mobilen avviste de siden listen er stappfull av tilkoblingsinnstillinger.

De hadde også en veiviser, der det stod nøyaktig hva jeg skulle gjøre for å legge inn innstillingene for hånd, men under "meny - organiser - synkroniser - innstillinger - "red. synk.innst. for internett" var siste valg grået ut. "Redigering ikke mulig" dukker det opp når jeg trykker der. Det samme skjer om jeg velger andre tilkoblingsinnstillinger også.

Gjeldene operativsytem er 04.28 fra 24. juni 2004.

Håper noen kan fortelle meg hva som evt er gale.

Det hadde vært for teit om nokia ikke hadde laget noen mulighet for å slette slike innstillinger.

mvh

Yngve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...