Gå til innhold

Har problemer med grønnskjær i bildene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å svare på uten flere opplysninger. Hva slags papir bruker du, hvilket program printer du fra, fargeprofilene til skriveren og programmet? Har du satt

fargepatronene på riktig plass i skriveren? Har en IP5200 selv, og har ingen problemer med fargene, men ser at f.eks Canon Glossy gir rødere bilder enn Canon Pro og Semi-Gloss. Andre papirtyper fra andre leverandører kan gi elendige resultater.

Lenke til kommentar
Vanskelig å svare på uten flere opplysninger. Hva slags papir bruker du, hvilket program printer du fra, fargeprofilene til skriveren og programmet? Har du satt

fargepatronene på riktig plass i skriveren? Har en IP5200 selv, og har ingen problemer med fargene, men ser at f.eks Canon Glossy gir rødere bilder enn Canon Pro og Semi-Gloss. Andre papirtyper fra andre leverandører kan gi elendige resultater.

6158059[/snapback]

Jeg bruker Glossy Photo Paper "everyday Use" fra canon. har hatt problemer med rødskjær tidligere. Jeg printer fra elements 4. fargeprofilene til skriveren og programmet vet jeg ikke helt hva er...:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...