henrik_87 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! når jeg skriver ut bildene med canon ip5200r blir bildene altfor grønne. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, er det noen som har greie på dette her? kanskje det bare er noen innstillinger jeg må fikse... Lenke til kommentar
300D Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vanskelig å svare på uten flere opplysninger. Hva slags papir bruker du, hvilket program printer du fra, fargeprofilene til skriveren og programmet? Har du satt fargepatronene på riktig plass i skriveren? Har en IP5200 selv, og har ingen problemer med fargene, men ser at f.eks Canon Glossy gir rødere bilder enn Canon Pro og Semi-Gloss. Andre papirtyper fra andre leverandører kan gi elendige resultater. Lenke til kommentar
henrik_87 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Vanskelig å svare på uten flere opplysninger. Hva slags papir bruker du, hvilket program printer du fra, fargeprofilene til skriveren og programmet? Har du satt fargepatronene på riktig plass i skriveren? Har en IP5200 selv, og har ingen problemer med fargene, men ser at f.eks Canon Glossy gir rødere bilder enn Canon Pro og Semi-Gloss. Andre papirtyper fra andre leverandører kan gi elendige resultater. 6158059[/snapback] Jeg bruker Glossy Photo Paper "everyday Use" fra canon. har hatt problemer med rødskjær tidligere. Jeg printer fra elements 4. fargeprofilene til skriveren og programmet vet jeg ikke helt hva er...:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå