xristina Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har endelig fått min N80, og er strålende fornøyd med den! Det eneste jeg ikke ser ut til å få til, er å surfe via wlan. Jeg har testet hjemme hos meg selv, men får ikke opp symbolet som skal indikere at jeg er på trådløst nett. Noen her som har noen tips? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg bare starter nettleseren på min også kan jeg velge om jeg vil bruke wlan eller netcom sitt 3g nett. og er det ikke wlan kommer det ikke opp. men har du noe sikkerhet på wlan eller er det helt åpent? hvis du har sikkerhet på det så må du lese om tilgangspunkt i instruksjonsboka for at den skal finne og koble til.. håper det var til noe hjelp. Lenke til kommentar
xristina Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hei Elronx! Jeg får ikke opp wlan valget når jeg starter nettleseren... Her hjemme er det helt åpent. Testet på Oslo S også - samme der... Endret 22. mai 2006 av xristina Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 tilkobling - hjemmenett - instillinger og prøv og opprett noe der.. ellers aner jeg ikke har ikke hatt noe problem. Lenke til kommentar
xristina Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Får teste litt til! Takk skal du ha i alle fall... Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Si at du har en bærbar uten W-lan. Er det mulig å surfe på PCen over trådløst nett? Om ikke w-lan, vil 3g\edge funke? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 har du ikke wlan på laptop kjøp et pcima kort eller eventuelt en usb-dongel med wlan da.... Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 joda, joda. Tenker faktisk mer i retning for min GP2X som har usb-støtte. Funker det til PC, vil det være mulig å få til på min "GP2x". Har ihvertfall lest om at gprs er mulig, men w-lan? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 funker sikkert hvis du bruker tlf som modem og den da kan koble seg til w-lan ellers ingen erfaring-- Lenke til kommentar
xristina Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Da har jeg fått wlan til å funke på min N80! Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Kan du si noe om hvordan WLAN fungerer på din N80, xristina? 1. Er det kun til surfing på Internett eller kan du også føre telefonsamtaler over det trådløse nettverket? Det står lite om dette på hjemmesidene til Nokia. På N80 står det "WLAN-tilkobling", mens på modell 6136 står det "automatisk bytte mellom WLAN og mobilnettverk". 2. Kommuniserer du direkte med de andre datamaskinene i nettverket? Jeg ser at N80 har Bluetooth, men trenger du det når du har WLAN? (Bluetooth er naturligvis kjekt å ha for å kommunisere med andre mobiler eller headsett, men jeg lurte på hvor bra dette med WLAN egentlig er, og om det er noe som jeg MÅ ha - på bekostning av andre funksjoner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå