glx-rider Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hei! Fant dette tilbudet her nå. *Link fjernet, vennligst ikke post sånne ting her* Hva synes dere om det? Endret 22. mai 2006 av Rikky Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Den kan bli din: iPod nano Tror nok det er en slags konkuranse ja. De kan jo ikke bare gi ut haugevis med iPod Nano'er ZayCon Endret 22. mai 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 La merke til denne setningen: Alle vinner! Dette virket veldig suspekt. Hvordan i huleste har de råd til å gi bort mange iPoder? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det eneste du behøver å gjøre er å sende vårt ferdigutfylte tipse-mail til vennene dine. Vennene dine må ikke ha prøvd Brafilm tidligere. Når minst fem av vennene dine har prøvd Brafilm i minst to måneder uten avbrudd (OBS! Vennene dine får leie de første 4 filmene helt gratis!) sender vi deg en iPod nano. Selvfølgelig har også vennene dine muligheten til å få en iPod nano, om de igjen tipser minst fem venner som prøver Brafilm i minst to måneder. Du har hele tiden full oversikt over hvilke venner du har tipset som har registrert seg og hvis de oppfyller kriteriene for å regnes med i din tipsestatus. Din tipsestatus ser du på siden "Din Konto". PS. Beklager dobbeltpost Da må jo vennene dine "prøve" Brafilm i 2 måneder - tror kanskje det koster (ikke mye da) ZayCon Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Medlemskostnadene kan da vel ikke være tilstrekkelig til å dekke en iPod Nano? Noen som vet noe mer? Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det vil koste minimum 350kr + at 5 av vennene dine må betale det samme ZayCon Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 4 filmer gratis... hvis du har 1 film om gangen har du de 21 første dagene gratis.. etter det koster det 129 kr. pr. mnd. Da betaler du ikke så mye for dette... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Vel, dette er en gyllen mulighet for folk som virkelig har tenkt til å skaffe seg en iPod Nano. Det blir helt klart mye billigere enn å kjøpe fra et annet sted. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Blir vel maks 240 totalt hvis man velger det billigste.. Vet ikke om 21dager går som en måned.. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Orker ikke alt stresset Overtale 5 av vennene mine til det osv (Har en iPod Mini da ) ZayCon Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg er fornøyd med min sorte iPod 5G (også kalt iPod Video), så jeg tror ikke jeg kommer til å benytte meg av tilbudet. Hadde kanskje vært en idé å bli med, og selge den når du har fått den. Du får solgt den for mye mer enn du betaler til sammen. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vel, dette er en gyllen mulighet for folk som virkelig har tenkt til å skaffe seg en iPod Nano.Det blir helt klart mye billigere enn å kjøpe fra et annet sted. 6156999[/snapback] Gyllen mulighet til å melke sine venner til fordel for egen vinning? Da kan du like godt starte med MLM først som sist, så blir du kvitt vennene dine på null komma niks... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Linken hadde en link med en referanse-id, dvs spamming for å mele sin egen kake (les øke vinnersjansene). Spam er som kjent ikke ønsket på forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg