KorHan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Heisann. Kjæresten min sin pc har fått en liten infeksjon:P Når hun starter maskinen, og kommer inn i windows, kommer det så mange Pop-up-vinduer at hun ikke har sjans til å gjøre noe som helst, pcen går nærmest i lås. Vet dette er en rimelig vag beskrivelse, men den er alt jeg har. Har dere noe peiling på hva det kan være for noe? får altså ikke kjørt anti-virus-sjekk på den, fordi maskinen overlastes av pop-ups Cheers Lenke til kommentar
berxter Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jaså, du. Du får komme til en annen pc med brenner, og laste ned Ewido og oppdateringsfilene til en cd eller lignende. Så installerer du den og oppdaterer den på den infiserte, restarter i safe mode (f8 under oppstart) og kjører Ewido. Tenker det skal hjelpe litt. Etterpå kjører du en HijackThislogg og legger ut til oss. Bernt K Endret 22. mai 2006 av berxter Lenke til kommentar
KorHan Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hvordan skal jeg klare det, når man ikke klarer å gjøre noe på pcen da? kan jeg installere i safe mode? Takker for hjelpen Berxter=) Lenke til kommentar
berxter Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ah, jeg tenkte det var bare på nett hun ikke kom. OK, da brenner du ut et eks. av The Ultimate Boot CD og booter på den. Der finner du flere AVprogrammer som du kjører direkte fra cd. Bernt K Lenke til kommentar
KorHan Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Strålende, da skal jeg teste dette! Takk for hjelpen nok en gang=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå